Pēc Malaizijas GP piedzīvotā skandāla “Red Bull” paziņojuši, ka atteiksies no komandu pavēlēm un turpmāk saviem pilotiem pašiem ļaus izvēlēties, kā rīkoties.
“No mūsu puses vairs nebūs nekādu pavēļu,” vācu laikrakstam “Sport Bild” paziņojis “Red Bull” komandas konsultants Helmuts Marko.
Tā sauktā “Multi-21” sāka ir apspriestākais notikums pēdējo trīs nedēļu laikā kopš F1 sacīkstēm Sepangā, kad Sebastians Fetels, ignorējot komandas pavēli, neieslēdza dzinēja apgriezienu ierobežotāju, ko bija izdarījis Marks Vēbers, un apdzina viņu, tiekot pie uzvaras.
Tikmēr bijušais F1 pilots Alekss Vurcs uzskata, ka šis skandāls pat nācis par labu čempionāta popularitātei.
“Es uzskatu, ka šādi notikumi nāk tikai par labu,” intervijā “Spox” stāsta Vurcs. “Šādi stāsti rada interesi un paceļ reitingus. Tomēr, kamēr tie nāk par labu biznesam, var sākt diskutēt, vai atsevišķu komandu rīcība atbilst sporta ideāliem.”
Tikmēr pats Fetels, kurš publiski atvainojās par savu rīcību, pirms Ķīnas GP paziņojis, ka par savu uzvaru viņš negrasās lūgt piedošanu.
“Esmu visu jau pateicis un man vairs nav ko piebilst,” viņš izteicies TV kanālam “Sky Sports”. “Es jau atvainojos komandai, ka savas intereses liku augstāk par komandas interesēm, taču es negrasos atvainoties par uzvaru. Es mīlu sacīkstes, man patīk uzvarēt nu tieši to es arī izdarīju. Manuprāt, tieši par manām uzvarām mani ciena visvairāk.”
Fetelis neko nav sapratis. Tāds kā mazs puišelis, kas sadevis visiem pa tāsi, bet ticis pie iemīļotās mantiņas. Tad kāpēc bija jāatvainojas? Tātad viņš joprojām uzskata, ka jebkuri līdzekļi ir labi, lai tiktu pie uzvaras!
Sāls šeit nav iekš tam, ka viņš varonīgi sasita Vēberu (šis ir Fetela points). Sāls ir iekš tā, ka Vēbers tika sists gulošs. Un tāpēc Fetels ir zaudējis savu bruņinieka godu.
Neticu, ka brīdī kad Fetels jau bija tuvu Vēberam – viņš joprojām brauca saudzējošajā režīmā.
Weebers, saakoties ciinjai par pirmo vietu, atsleedza kruiiza kontroli. par to runaa vinja apljulaiki. nevajag te aplamu tuftu dziit
nu luuk. kaa jau es agraak teicu- Malaizijaa kljuudiijaas nevis saciikshu piloti, bet gan komandas vadiiba dodot nepamatotu paveeli. tagad kljuuta ir saprasta, vai likta saprast no augstaakaas vadiibas. Fetels kaa vienmeer uzvareeja 🙂 Red Bull ir vinja komanda.
liidziigi ir arii Mercedes nometnee. arii tur gjermaanju virsvadonji ir teikushi savu viedokli.
Paldies dievam klāt Ķīnas GP. Varēsim beigt kult te tukšus salmus par augstiem morāles standartiem, sportu un ētiku!
Citādi piegriezies jau it kā nekas cits F1 nenotiek!
Piekrītu ka piegriezies, jo viss jau daudmaz norima nedēļu pēc sacīkstes. Tomēr situācijas centrālā persona Fetels līdz šim bija visgudri klusējis, bet vakar pielēja eļļu ugunī, nenoturējās un izgāzās vēlreiz. Par ko arī cepos.
🙂 Nu Tu laikam vēl visu neesi nemaz dzirdējis. Šeit
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/22106490
Fetels (pretīgi ģļēvulīgā tonī, ar visādiem varbūt, laikam, utt.) paziņo, ka apdzinis Veberu, lai atriebtos par pagājušā gada pēdējo sacīksti, ka izdarītu ottreiz to pašu un arī nākotnē komandas pavēlēm neklausīs.
Pie tam viņš atļāvās pateikt, ka ir apdzinis, jo Marks, redz, uzvaru neesot bijis pelnījis. Visa komanda, redz viņam palīdzot, bet Marks nē.
Te nu viss ir pilnīgi skaidrs – Fetelītis, tāpat kā viņa Skolotājs uzskata, ka komandas biedrs nav līdzvērtīgs sacīkšu braucējs, bet tikai viņa palīgs, kam jāpalīdz viņam, čempionam, uzvarēt.
“Te nu viss ir pilnīgi skaidrs – Fetelītis, tāpat kā viņa Skolotājs uzskata, ka komandas biedrs nav līdzvērtīgs sacīkšu braucējs, bet tikai viņa palīgs, kam jāpalīdz viņam, čempionam, uzvarēt.” bingo!!! preciizi teikts. 🙂
gan Sebs, gan vinja Skolotaajs saprot ka karaa ir jaaiet paari liikjiem.
Paldies par linku. Arī BBC jūzeri tāpat cepas kā mēs, jo tagad nāk gaismā visa šmuce, tai skaitā Feteļa Schadenfreude (http://en.wikipedia.org/wiki/Schadenfreude).
Ne jau par velti Matešics esot bijis zvērā kad šo uzzinājis. Domāju, viņa komandas vērtība savus 50-100 miljonus pazaudēja vienā mirklī.
“No mūsu puses vairs nebūs nekādu pavēļu,” – ar šo Helmuts Marko absolūti atklāti un vaļsirdīgi atzīstās, ka komanda neievēro pavēļu aizliegšanas noteikumus un klaji pārkāpj tos! Interesanti vai no FIA sekos kaut kāda rīcība par šo atzīšanos??…:)
Liekas, ka neviena cita komanda vēl nav šādā veidā atzinušās…
Palabojiet mani, ja kļūdos, bet cik man zināms, tad komandu pavēles IR ATĻAUTAS.
Atļautas gan. Un ne pirmo gadu jau.
Upss, ja tas tā ir, tad es ļoti atvainojos…:) Laikam būšu kaut ko palaidis garām. Tikai es nesaprotu, kāpēc, ja ir atļautas pavēles, tad tās vienmēr tiek dotas visādi izskaistinot un kodējot tos textus?? Kāpēc tad atklāti nepasaka – LAID GARĀM utt.?…:)
Tieši tā – pirms 2011.gada sezonas pavēļu aizliegums tika atcelts:
http://www.formula1.com/news/headlines/2010/12/11596.html
Domāju, ka atklāts “palaid garām” netiek lietots, jo tomēr spēkā paliek paragrāfi, kas pieļauj bargi sodīt par “neslavas celšanu sporta veidam” u.tml.
Viss jau būtu labi, ja Fetelītis nemēģinātu muļķīgi attaisnoties:
Vettel said: “I didn’t mean to ignore the team’s order. I heard it, but I didn’t understand it the proper way. I apologised for that.”
Tas ir ļoti muļķīgi. Lai viņš nesmīdina tautu – nesaprast pavēli, kas bijusi atrunāta jau pirms sacīkstes vairākkārt…
Un tagad viņš vēl saka, ka esot Veberam atriebies. Tas nozīmē, ka viņš vienkārši meloja, pie tam darīja to stulbi, bērnišķīgi un gļēvulīgi.
Pofig par to, ka viņš apdzina Veberu, jo to var labi saprast pat tie, kas viņu neattaisno, bet šitā gļēvulīgā čikstēšana nav ne čempiona, ne vienkārši pieauguša vīrieša cienīga.
Šumahers varbūt bija kretīns un žuļiks, bet viņš nekad nav bijis memļaks. Sebs diemžēl ir skaidri parādījis, kas ir kas un, man liekas, nupat jau ir pārsitis pat Alonso īdēšanas jomā.
Pateikt pa radio “Come on, this is silly”, tā nav īdešana?