“Auto Motor und Sport” ziņo, ka “McLaren” komanda 2015.gadā noteikti izmantos “Honda” dzinējus un turklāt vienība neizslēdz iespēju atgriezties pie sava oriģinālā oranžā krāsojuma.
Šobrīd noskaidrojies, ka “McLaren” komanda nav izmantojusi iespēju pagarināt līgumu ar “Mercedes” par dzinēju piegādi 2015.gadā un pēdējais termiņš tam jau ir garām.
“Tas nozīmē tikai vienu – “Honda” ienāks 2015.gadā,” raksta vācu laikraksts.
Turklāt pēc publikācijas spriežot, “Honda” kompānija, kas finansu krīzes ietekmē pameta Formulu 1 2008.gadā, ir gatava piegādāt V6 turbo dzinējus “McLaren” komandai par brīvu. Savas attīstības izmaksas “Honda” kompānija subsidēs ar vienu vai pat divām klientu komandām, kas varētu būt “Sauber” un/vai “Lotus”.
Arī “Lotus” komanda iespējams meklē jaunu dzinēju partneri, jo “Renault” motori ir ne tikai dārgākie, bet arī pieprasītākie un tieši Enstonas komanda var palika ‘aiz borta’.
Pēc neoficiālas informācijas “Renault” motoru piegāde no 2014.gada sezonā katrai komandai izmaksās 20 līdz 23 miljonus Eiro, kamēr “Mercedes” motoru gadījumā šī summa būs 17 līdz 19 miljoni. Vislētākie acīmredzot būs “Ferrari” dzinēji, kas sezonā maksās 15 līdz 17 miljonus.
Tostarp “McLaren” komandas boss Martins Virmāršs neizslēdza iespēju, ka komanda varētu atgriezties pie sava oriģinālā oranžā krāsojuma, kuru tā izmanto GT sacīkstēs. Ja sadarbība ar “Mercedes” beidzas pēc 2014.gada, tad “McLaren” vairs nav iemesls krāsot mašīnas sudrabotā krāsā un gadījumā, ja jaunajam titulsponsoram, kurš esot jau nolīgts, patiks oranžā krāsa, mēs varam sagaidīt tās atgriešanos 2015.gadā.
būtu jau forši orandžā krāsa. Citāti ieies vēsturē laža, kas piekabina “sudraba bultas” jēdzienu Mclaren. Bet prieks par Honda + Mclaren.
Maclaren-Arrows 🙂
Vajag Marlboro krāsojumu!
Tas jau pagaidām vēl ir Ferrari – tiesa gan ļoti veiksmīgi paslēpts zem PMI (Philip Morris International)…:)
it kā jau viss pareizi – simboliem (tsk. krāsām) IR nozīme, tikai no tīrā racinga viedokļa, makiem pašlaik ir arī citas un nopietnākas lietas, par ko ‘domāt’..
bet lai jau veicas ar to ‘oriģinālo’ krāsu, kura gan neko ilgi nav rotājusi maku F1 kārus, ja kas
‘vēsturiski’ vislielākā atpazīstamība laikam jau tomēr būs Philip Morris balti-sarkanajai (ar melniem akcentiem) ‘tēmai’
piekrītu – McLareni nemaz tik oranži nav bijuši F1. CanAm un tajās sportskāru sērijās jā, bet ne F1. Bij pat zili-balti reiz, tad Marlboro krāsās, vēlāk West…nav tur daudz oranžu toņu tai pagātnē. tas tai bildē atgādina Spyker nevis asociējas ar Makiem
Principā jau pareiza rīcība – vislabākais laiks, kad mainīt piegādātāju, ir tad, kad visi sāk no baltas lapas.
Kāds tehnikas specs nezina vai Honda jau ir izstrādājusi jaunu F1 motoru?
baumo, ka rītu gaidāms announcements no Takanobu-sana. Ņemot vērā laika zonu starpību, uz Eiropas brokastlaiku tam būtu jābūt jau ārā
vai endžins jau gatavs, man personīgi ir šaubas, lai gan, lielos vilcienos un mazās ragutiņās jau droši vien ir skaidrs, kāds viņš būs. FIA noteikumu grāmata, kā zināms, neatstāj daudz rūmes ‘brīvam domas lidojumam’, nav kā jūdiem babiloniešu (Nebukadnecara) verdzībā – Va, pensiero, sull’ali dorate 😉