“Marussia” komanda 2014.gadā izmantos “Ferrari” dzinējus un enerģijas reģenerācijas sistēmas.
Šorīt “Marussia” komanda izplatīja paziņojumu par to, ka jaunajā dzinēju ērā izmantos “Ferrari” motorus. Tas nav liels pārsteigums, jo “Ferrari” meklēja jaunus partnerus pēc tam, kad “Toro Rosso” pārgāja uz “Renault” nometni. Turklāt “Ferrari” protežē Žils Bjanki ir “Marussia” pilots un tas noteikti palīdzēja šim darījumam notikt.
Vienīgais klupšanas akmens varēja būt fakts, ka “Marussia” kā kompānija pati ir superauto ražotājs, taču šis šķērslis izrādījās nenozīmīgs. Kopā ar iekšdedzes dzinējiem “Marussia” saņems arī visas enerģijas reģenerācijas sistēmas, turbo sistēmu un transmisiju.
“Šī pavērsiena nozīmīgumu nevar novērtēt par zemu,” paziņoja “Marussia” izpilddirektors Endijs Vebs. “No sadarbības ar visu laiku veiksmīgāko dzinēju ražotāju Formulā 1, mēs ne tikai iegūsim tehniskajā jomā, bet šī sadarbība arī apstiprinās mūsu nopietnos nodomus un ilgtermiņa ambīcijas. Izmantojot šo iespēju, mēs vēlamies pateikties “Cosworth” par līdzšinējo sadabību – viņi spēlēja svarīgu lomu mūsu komandas attīstībā.”
Paralēli jaunajai sadarbībai ar “Ferrari”, “Marussia” tehniskajā jomā turpinās sadarboties ar “McLaren” komandu – galvenokārt tas attiecas uz aerodinamisko iekārtu, tostarp vēja tuneļa, izmantošanu.
PAPILDINĀTS. Sekojošā paziņojumā “Marussia” atklāja, ka komandas tehniskais vadītājs Pats Simonds pamet komandu nekavējoties. Ielesli un nākamā Simonda darba vieta pagaidām netiek atklāta.
..un, sākot no šodienas, vairs ‘neizmanto’ Patu Simondu, vienu no Benetton ziedu laiku pīlāriem.
Kurš tagad jau Williamsā, ņebezizvestnā mistera Coughlan vietā. Pēdējais droši vien labāk pazīstams kā bij. McLaren ‘rasēšanas kantora pr-ks’ (ja par pilnu rubli ņem visu, ko maki prezentēja bargajiem FIA soģiem), un Wokingas kopēšanas salonu ‘zelta’ kategotijas klients.