Foto: Ford Motor Company

“Ferrari” kompānija jau tuvākajā laikā izlems par to vai būvēt LMP1 prototipu startam Lemānas 24 stundu sacīkstēs.

Vēl nesen “Ferrari” komandas boss Stefano Domenikall mīklaini izteicās par šādu iespēju un nenoliedza iespēju, ka Maranello vienība varētu būvēt prototipu leģendārai sacīkstei, kurā šobrīd itāļi ir pārstāvēti GT kategorijās.

“Jaunais turbo dzinējs, kas ienāks Formulā 1 jau nākmajā sezonā, paver iespējas vairākiem interesantiem projektiem,” paziņoja Domenikalli intervijā itāļu “La Stampa”. “Taču šobrīd neko konkrētāk es nevaru paziņot.”

Vācu “Auto Motor und Sport” apgalvo, ka “Ferrari” komanda šo lēmumu par iespējamo startu 2015.gadā Lemānā pieņems tuvāko mēnešu laikā. Kompānija nopietni apsverot šo iespēju, jo pēdējo reizi uzvara Lemānas 24 stundu braucienā “Ferrari” kompānijai bija 1965.gadā.

1 KOMENTĀRS

  1. ja atmiņa neviļ, lemānu reiz mēģināja lietāt Luka kā ‘ietekmēšanas līdzekli’ pret Maksi un Mor, tpu, Berniju, kad tapa skaidrs, ka pilna sava alternatīvā “GPWC” čempionāta ideja negūst plašu piekrišani, bet ‘principi’ (lasi – ambīcijas) un laikam jau arī latīņu temperaments neļāva tā vienkārši atzīt neizdošanos (var saukt arī par sakāvi).

    nu tad gaidām ar zirgu rotātus LMP1 devaisus Lemānā.. Vorsprung durch Technik!

  2. Šaubos, ka F1 dzinēju ražotāju iesaistīšanās Lemānas sērijā dos kādu ievērojamu grūdienu. Ar plikiem nosaukumiem neko nepanāksi. Ir jābūt kaut kam, kas vienā vai otrā aspektā ir krutākais pasaulē. Lūk, līdz 90-to gadu sākumam sporta prototipu čempionāts bija reāli populārs, jo super-jaudīgās C grupas mašīnas maksimālajā ātrumā pogāja ārā F1 vienos vārtos. Bet, ja tagad ieliks ‘sērijveida’ F1 dzinēju sporta vāģī, nekāda prikola nebūs.

  3. nu tā gluži vienkārši F1 dzinējs LMP nemaz neder, F1news.ru nupat Renault dzinēju bosiņš izskaidro kāpēc. Varbūt par pamatu var ņemt, bet diezgan nosacīti. Vispār savāda ziņa – kāpēc Ferrari šito pēkšņi vajadzētu pasākt? Varētu saprast ja RedBull dotos uz savu roku iekarot jaunas virsotnes, bet Ferrari…Ar F1 netiek galā, kur vēl LMP1. Ja nu vien štuko ka tieši TUR – LM ir tā riktīgā autosporta virsotne tuvā vai tālākā nākotnē.

  4. Lemāna ir pietiekoši populārs un prestižs pasākums vecajā Eiropā. Tur daudzi ir gadiem ilgi guldījuši iekšā naudu un laiku, lai tikai vienreiz mūžā uzvarētu. Pie kam, pēckara gados F1 un Lemānā brauca ar vienām un tām pašām mašīnām.