Foto: Aldis Putniņš

Formula 1 čempionāts ir pelnītās brīvdienās, tomēr pilotu tirgus un politiskās spēlēs fonā neapstājas.

Šodien parādījās divas visai svarīgas un škoējošas ziņas. Vispirms somu “Ilja Sanomat” avīze ziņo par to, ka Kimi Raikonens pats esot nosvēries par labu “Ferrari” komandai, kura arī metusi galdā savu piedāvājumu somu pilotam. Līdz Ungārijas GP Raikonenam bija tikai divi nopietni piedāvājumi – no “Red Bull” un “Lotus”, tomēr Ungārijā pilotu tirgus ‘sajuka prātā’. Sākās brumas pat par Fernando Alonso došanos uz “Red Bull”, ko vēlāk noliedza Flavio Briatore, kurš joprojām ir spāņu pilota menedžmenta vadībā. Pamazām kļūst skaidrs, ka Felipes Masa dienas “Ferrari” beidzot ir skaitītas un Maranello meklē gandrīz Alonso līmeņa aizstājēju brazīlietim. Šeit variantu nav daudz un Raikonens, kurš “Ferrari” atnesa negaidītu titulu 2007.gadā ir pienācīgs kandidāts. Tomēr šokējošāks risinājums būtu Fernando Alonso pievienošanās “Red Bull”, ko ļoti vēlas nokārtot Dītrihs Matešitcs, kuram finansu līdzekļi netrūkst, un tādā gadījumā “Ferrari” ir vajadzīgs komandas līderis un arī šeit labāku variantu par Kimi Raikonenu neatrast. No otras puses neaizmirsīsim, ka pirmajā viesošanās reizē Maranello Raikonens jau sacēla pamatīgus putekļus, ignorējot vienu otru PR pasākumu un pilnībā izlecot no kopējās komandas ‘ģimeniskuma’ līnijas. Ja abas puses ir gatavas otram mēģinājumam, jācer, ka situācija būs mainījusies un abi zinās, ko no otra var sagaidīt. Daži iespējamie risinājumi no somu avīzes tiešām izklausās neticami, tomēr neaizmirsīsim, ka pāris somu žurnālisti ir ļoti tuvu stāvoši cilvēki pašam Raikonenam.

Sauber kraha priekšā

Foto: Aldis PutniņšOtra šokējošā ziņa ir no “Sauber” nometnes vai precīzāk no viņu potenciālo investoru nometnes. Vācu “Bild” ziņo, ka plānotā investīciju ienākšana komandā var nenotikt un lielais darījums ir izgāzies. “НИАТ” jeb Nacionālais Aviācijas Tehnoloģiju Institūts, kas bija galvenais potenciālais investors Šveices komandā, ir pārdomājis: institūta valde ir pārliecinoši nobalsojusi pret 400 miljonu Eiro investīciju izsniegšanu šim projektam, kura rezultātā komanda faktiski nonāktu ‘krievu’ rīcībā un kas pavērtu ceļu Sergeja Sirotkina debijai Formulā 1 2014.gadā. Šobrīd “Sauber” ir kraha priekšā, jo atrodas dziļos parādos saviem piegādātājiem, tostarp “Ferrari”, kas par dzinēju piegādi nav saņēmuši jau 9 miljonus Eiro un draud pārtraukt motoru piegādi jau uz nākamo GP posmu.

1 KOMENTĀRS

  1. Aldi taa ir dzilja pagaatne,un mees neuzinaasim cik taas atiecibas bija labas raikonenam,ar ferrari prezidentu. bet ja raikonens ir izteicis savu veelmi atgriezties ferrari vienibaa,tad ar ferrari darbiniekiem,un pashu prezidentu,ar attiecibam viss ir ok. Protams lielu lomu gan jau spelee vilinosh piedavaajums $ 🙂 no ka raikonens nevar ateikt.otrais,kas ir —- tas ir ka raikonens ir stabils un speciigs pilots. krievu prese jau ari paradijas taada zinja ka F.Masai dienas ir skaitiitas. diez kur vinsh nakam gad pilotes. bet man kautka maz ticaas ka fernando ies uz red bull. drizaak tas buus rikiardo:)

  2. hmz…. ferrari laikam ljoti noilgojussies peec tituliem… 🙂 un kaa skaidri redzams alonso nav speejiigs tos atnest taa kaa viss ir logiski.
    man kaa kimi fanam divejadas jutas ja sis ir patiesi – ferrari riebjas bet…arii vinjiem kautkad jaaizssauj un nakamgad ar jaunajiem noteikumiem ir liela iespeja ka ta ari notiks. ta ka gribu kimi uzvaras un titulus, ferrari varbut ari nav sliktakais variants…

  3. ALO un kimsters duetā, iekš sarkanās skudērijas?? kaut kā pagrūti to iedomāties.. kā gan tad varēs implementēt “Fernando Is Faster Than You” operāciju – tur tak’ telezīveri tiks plēsti nepārtraukti.

    Man jau patiktu, ‘pa lielam’, bet šis vairāk izskatās no tiem storijiem, par kuriem saka – Too good to be true..