Foto: Aldis Putniņš

Pēc ilgāka pārtraukuma un uzlabojumu veikšanas tiks atvērts “Ferrari” aerodinamiskais tunelis, kas pēc komandas domām, dos iespēju atkal cīnīties ar “Red Bull” 2014.gadā.

Jau oktobra beigās tiks atvērts “Ferrari” komandas aerodinamiskais tunelis, kurš tika slēgts pēc tam, kad jau 2011.gadā sākās korelācijas problēmas. Kopš tā laika, vienība izmantoja “Toyota” aerodinamisko tuneli Ķelnē. Šobrīd ir skaidrs, ka jaunā tuneļa atvēršana neietekmēs 2013.gada formulas attīstību, kas atlikušajā sezonā notiks visai minimāli. Turklāt arī darbs pie 2014.gada mašīnas jau intensīvi notietk Ķelnē, tomēr Stefano Domenikalli uzsver, ka sava tuneļa atvēršana ievērojami uzlabos “Ferrari” konkurētspēju aerodinamiskajā jomā un ļaus šajā ziņā noķert vai pat apsteigt “Red Bull” komandu. “Līdz šim aerodinamikas joma mums bija kā basketbola spēle ar vienu roku, kamēr otra ir sasieta aiz muguras,” paskaidroja Domenikalli. Tunelim ir ne tikai novērstas iepriekšējās problēmas, bet tas arī ievērojami uzlabots.

Bernijs Eklstons ir atzinis, ka viņš aktīvi cenšas palīdzēt Felipem Masam atrast pilota vietu kādā no F1 komandā uz nākamo sezonu. Brazīlija ir viens no lielākajiem Formula 1 tirgiem un līdz ar Masas pazušanu Formulā 1 nepaliks neviens brzīlietis, kas var izraisīt intereses kritumu Dienvidamerikas valstī. “Es cenšos viņam palīdzēt, cik spēju, lai arī tas nav viegli,” paziņoja Eklstons. “Ja Felipem izdosies iegūt papildus sponsorus, tad Brazīlijai būs savs F1 pilots arī 2014.gadā. Ar tik spēcīgu ekonomiku, kāda ir Brazīlijā, nevajadzētu būt problēmām, lai ieguldītu tādā F1 pilotā, kāds ir Masa.” “Lotus”, “Williams”, “Force India” un “Sauber” ir komandas, ar kurām tiek risinātas pārrunas Felipes Masas sakarā, tomēr visos gadījumos personīgā sponsora ievešana komandā dotu ievērojamu pienesumu, lai darījums vispār notiktu.

Divas līdz trīs komandas šobrīd piedzīvo finansu krīzi, ir atzinis Bernijs Eklstons, kurš noliedza, ka puse no visām komandām piedzīvo finansu grūtības. “Ja man pirms gada jautātu vai visas komandas izies uz starta 2014.gadā, es teiktu nē,” paziņoja Eklstons. “Tomēr tagad izskatās, ka visas komandas kaut kur ir atradušas atbalstītājus un naudu – es nezinu, kā viņas to dara. Agrāk es pats regulāri aizdevu naudu komandām – Frenks Viljamss aizņēmās no manis naudu pirms sacīkšu nedēļas nogales un pēc tās jau bija atdevis. Taču tagad es to vairs nedrīkstu darīt – tas būtu netaisnīgi pret pārējiem. Daudzi saka, ka nav taisnīgi, ka lielās komandas saņem vairāk naudas pēc Konkordes līguma noteikumiem, taču tās deva mums garantiju, ka palikš čempionātā līdz 2020.gadam un šīs garantības mums bija vajadzīgas bankā.”

1 KOMENTĀRS

  1. uzaicinot “jaunas” komandas uz f1, vinus vienkarsi piecakareja un uzmeta: 4 gadus bez punktiem un labakie rezultati 12 un 13 vieta sezonas beigas un ceret, ka naks sponsori pie viniem?
    tas ir smiekligi pie esosas punktu sistemas, kad top4 komandas aiznem 8 vietas no 10, par kuriem dot punktus un uz tam 2 vietam jau stav rinda no vel 3-5 komandam, kuri vel cer, ka kadam no top4 komandam bus problemas, lai tiktu pie vel kada punkta
    es uzskatu, ka nevajadzeja aicinat tas “jaunas” komandas uz f1

    • nu, ja Max nebūtu sapinies ar tām ssietēm, būtu droši ka palicis un tas plāns ap šo laiku varbūt būtu jau daudzmaz īstenojies. A tagad Žanis doesn’t bother, vien visādi mēģina izspiest pēc iespējas lielāku piķi no Bernija.

    • Tu maz saproti, ko sponsoriem dod sponsorēšana?!?! Par to viņi dabū nodokļu atlaides. Kā nu kurā valstī, bet par tādu 30M nosponsarēšanu, firmas dabū procentuālu atlaidi. Un bieži vien tie procenti ir 10x vairāk, kā tie 30M. (tas tikai piemērs)