Otrā treniņu sesija noslēdzās ar abu “Red Bull” pilotu Sebastjana Fetela un Marka Vēbera ātrākajiem apļa laikiem.
Otrajā treniņu sesijā parādījās krietni vairāk tehniskās problēmas vairākām komandām. Romēna Grožāna mašīnai sadalījās priekšējo bremžu disks, kamēr Maksa Čiltona “Marussia” formulai nokrita bremžu dzesēšanas gaisa savācējs, bet Batonam nedarbojās radio. Savukārt Polam di Restam un Džensonam Batonam radās problēmas ar riepām – tās tika pārdurtas.
Kvalifikācijas režīmā “Red Bull” bija nespārspējami, kamēr aiz viņiem ierindojās “Mercedes”. Savukārt sacīkšu režīmā Fetels bija pārāks par visiem ar vidējā sastāva riepām un tajā skaitā arī pār savu komandas biedru Marku Vēberu. Vienīgi Romēns Grožāns varēja sākt konkurēt ar Fetelu, tomēr sākās jau pieminētās problēmas ar bremžu disku, kas neļāva pabaigt plānoto programmu.
Abu Dabi GP – Treniņi 2
V | Nr. | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. | Apļi |
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1’41.335 | 35 | |
2 | 2 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1’41.490 | 0.155 | 32 |
3 | 10 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’41.690 | 0.355 | 37 |
4 | 7 | Kimi Raikkonen | Lotus-Renault | 1’41.726 | 0.391 | 42 |
5 | 9 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’41.758 | 0.423 | 41 |
6 | 6 | Sergio Perez | McLaren-Mercedes | 1’42.006 | 0.671 | 36 |
7 | 5 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1’42.010 | 0.675 | 31 |
8 | 3 | Fernando Alonso | Ferrari | 1’42.171 | 0.836 | 31 |
9 | 11 | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari | 1’42.324 | 0.989 | 41 |
10 | 4 | Felipe Massa | Ferrari | 1’42.440 | 1.105 | 36 |
11 | 12 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1’42.509 | 1.174 | 39 |
12 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1’42.607 | 1.272 | 18 |
13 | 14 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1’42.806 | 1.471 | 27 |
14 | 16 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1’42.952 | 1.617 | 36 |
15 | 15 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1’42.998 | 1.663 | 27 |
16 | 19 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso-Ferrari | 1’43.152 | 1.817 | 29 |
17 | 18 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Ferrari | 1’43.271 | 1.936 | 36 |
18 | 17 | Valtteri Bottas | Williams-Renault | 1’43.565 | 2.230 | 36 |
19 | 21 | Giedo van der Garde | Caterham-Renault | 1’44.138 | 2.803 | 35 |
20 | 22 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth | 1’44.459 | 3.124 | 35 |
21 | 20 | Charles Pic | Caterham-Renault | 1’44.525 | 3.190 | 38 |
22 | 23 | Max Chilton | Marussia-Cosworth | 1’45.565 | 4.230 | 27 |
tiem kuriem nav autosport pieejams maksas versija, rekur atradu isfilmu ar Redbull uzlabojumiem pec samaras kas iedeva viniem nenormalako boost 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=0f2SbtxEMPM
paldies Elmār, a to štukoju maxāt vai ne…
bet tā – par practice – austrumu frontē bez pārmaiņām…
inčīgi – šitais džeks šos savus tech video līdz šim 1kārt publicēja f1.com, laikam Bernijs vairs nemaxā, knīpstanga gatavais. p.s. interesanti kur tas čalis dabo šito visu
pienemu ka dzeks strada 3d industrija un vins panem uztaisa kada Maya programa un parada visiem, viniem jau tas hobijs ir 😉
man bijusas druadzenes dzeks ari nemas ar 3d un kad taisiju masinai jauno motoru tad vins ari 2 vakaros uztaisija visu 3-d modeli lai vieglak saprast kas un kur jaliek 😉
a pasu info vins dabun domaju no bbc vai sky, jo viniem inzinieri pec gonkam un treniniem diezgan precizi apraksta kadas izmainas ir detalas un ko katra komanda ir atnesusi pa uzlabojumiem