Īsi pēc tam, kad Serhio Peress ar tvitera starpniecību paziņoja par savu aiziešanu no “McLaren” vienības, sekoja oficiālais paziņojums par Kevina Magnusena nolīgšanu uz 2014.gada sezonu.

Par šādu scenāriju jau ziņojām iepriekš un tagad Vokingas komanda apliecināja, ka dānis būs Džensona Batona komandas biedrs.

Magnusens, kura tēvs savulaik jau startēja “McLaren” vienībā, kad aizstāja savainoto Miku Hakinenu, šogad pārliecinoši kļuva par Formula Renault 3.5 sēriju čempionu.

“Esmu stāvā sajūsmā, ka man būs iepēja Formula 1 debijas sezonu aizvadīt “McLaren” komandas sastāvā,” paziņoja Magnusens. “Es teikšu vienkārši – tā ir labākā komanda! Tas ir bijis mans sapnis jau kopš bērnības un es nepārspīlēšu, ja teikšu, ka esmu veltījis gandrīz katru savas dzīves dienu, lai sasniegtu šo mērķi un kļūtu par Formula 1 pilotu ar “McLaren” komandu.”

“Vēlos pateikties Martinam Vitmāršam par šo iespēju,” paziņoja Magnusens, kura menedžmenta vadībā ir arī Džensons Batons. “Turklāt Džensons man būs ideāls komandas biedrs. Viņš ir ārkārtīgi ātrs un ļoti pieredzējis, kā arī ļoti zinošs no tehniskā viedokļa. Viņš ir pasaules čempions un arī es kādu dienu vēlos par tādu kļūt. Esmu apņēmies mācīties no viņa visu iespējamo.”

Jāpiebilst, ka Kevins Magnusens ir 11.pilots vēsturē, kuram “McLaren” nodrošina debiju Formulā 1. Iepriekšējais bija Luiss Hamiltons, kurš jau debijas sezonā gandrīz kļuva par čempionu.

1 KOMENTĀRS

  1. HEHEH, atceros ka lidzigs teksts bija Sergio pagajusaja gada, cik labak komanda un ka merkis un dzives jega piepildita un pec gada rekur ludz aiziet prom, ka tik Samejam nesanak tads pats liktenis, jo kaut ka neticas ka peksni maki spes kaut vai pa 5 pacinities.

  2. zheel Cheko. no lielaas iespeejas Maklaarenaa sanaaca nereaals uzmetiens. esmu paarliecinaats ka ar normaalu mashiinu vinjsh buutu regulaari uz podiuma. nu neko. tagad jaameklee vieta citaa kamandaa. talants Peresam ir, nauda aizmuguree arii. vajadzeetu kaadai vietai atrasties.

    bet nu Magnusenam noveelu spridzinaat aatrumu, dzirksteljot un spiideet cik vien var savaa debijas sezonaa. un klusiibaa cereet ka Maklaaren nesaak iet Williams celju. gan jau ka taa lielaa ceriiba ir 2015. gadaa. kad atkal apvienojas legjendaaraa Mclaren-Honda kombinaacija. vai pareizi teikt ka Maklaaren tad kljuus par razhotaaja komandu?

    enywayz- gaidu naakamo sezono ar nepacietiibu. 🙂 gan jau daudzi man tagad sviediis ar akmeni, bet man jauno V6-turbo motoru skanja patiik labaak par vecajiem V8. jaunais dvizhoks skan kaa no naakotnes. un piedaavaas mums lieliskas saciikstes, bet pilotiem aizraujoshu griezes momentu ko savaldiit. buus labi! attiistiisies turbiinas un visas taas Hi-Tech elektriskaas uzpariktes. nepaies ne dekaade iekams vecie aplju rekordi kritiis varenaa KERS priekshaa. prieksh elektriskaa motora vecais, duumojoshais iekshdedzis ir kaa pretinieks no viduslaikiem. vieniigi taas baterijas jaadabon vieglaakas, kas to visu shtelli bremzee. vai arii jaauzmontee uz to formul virsaa kaads cold-fusion atomgjenerators 🙂 kas protams veel ne-existee…