Lai salīdiznātu zemo drošības līmeni Formulā 1 septiņdesmitajos gados un mūsdienās, der noskatīties video no 1973.gada Lielbritānijas GP posma starta līdz brīdim, kad “Woodcote” līkumā avāriju izraisa toreiz vēl jaunais dienvidāfrikānis Džodijs Šekters. Līderpozīcijā tobrīd atradās Džekijs Stjuarts, kas tajā laikā uzņēmās vadoņa lomu cīņā par drošības pasākumu pilnveidošanu Formula 1 trasēs.

1 KOMENTĀRS

  1. Hm… atļaušos iebilst, ka konkrētais 73.gada incidents Silverstonā īpaši neko daudz neizsaka par tā laika drošību. Vēl jo vairāk – tas parāda, ka zināmi drošības standarti atsevišķās trasēs bija un tika ievēroti. Laba trase, apmales tālu no braucamās daļas, normāla 1. apļa masveida avārija, kurā neviens nopietni necieta, arī džeki ar ugunsdzēšamajiem aparātiem bija momentā klāt. Vienīgais absurds ir starta brīdī gar trases malām stāvošie ļautiņi, lai gan tas vairāk apdraud tieši viņus, nevis pilotus.
    Savukārt baisa drošības ignorēšanas “paraugstunda” tajā pašā sezonā ir Rodžera Viljamsona traģiskā avārija Holandē.

    • man gan liekas, ka vairāk ir domāts par pašu formulu kā tādu. Mūsdienās pēc triecieniem automašīnas tik ļoti nesadrūp, kā šajā video. Ātrumi lielāki, auto izturīgāki. Manuprāt video ielikts ar šādu domu. Par to, ka drošības pasākumi tiek ievēroti jau neviens nestrīdās.