Niko Hilkenbergs un Serhio Peress nākamgad pārstāvēs “Force India” komandu, kamēr Adrians Zutils pievienosies “Sauber”, liecina jaunākā informācija.

Par to, ka Hilkenbergs atgriezīsies “Force India” komandā, tika runāts jau visu iepriekšējo nedēļu. Izdevumi “Auto Motor und Sport”, kā arī “Sport Bild” ziņo, ka vācietis beidzot ir parakstījis līgumu ar “Force India” un startēs tās sastāvā nākamajā F1 sezonā. Tomēr līgums ir tikai uz vienu sezonu, jo 2015. gadā Hilkenbergs gatavojas kļūt par “Ferrari” pilotu, ja Fernando Alonso nolems no tās aiziet vai arī neizveidosies pietiekami laba sadarbība ar Kimi Raikonenu.

Tikmēr līdzšinējais “McLaren” pilots Serhio Peress, kura sponsori gatavi maksāt 15 miljonus eiro sezonā, kļūs par Hilkenberga komandas biedru. Oficiāls paziņojums vēl nav sekojis, taču šo informāciju apstiprinājis “McLaren” boss Martins Vitmāršs, kurš jau iepriekš solīja palīdzēt meksikānim atrast jaunu komandu. Pastors Maldonado ar saviem 40 miljoniem eiro sponsoru naudas visai noteikti pievienosies “Lotus”.

Tas nozīmē, ka Pols di Resta visticamāk būs spiests pārtraukt F1 karjeru, tomēr viņš jau iepriekš izteicies, ka būtu ieinteresēts startēt IndyCar čempionātā, kur negaidīti atbrīvojusies viņa brālēna Dario Frankitti vieta spēcīgajā “Ganassi” komandā. Vēl gan nevar apstiprināt, ka Di Resta patiešām pametīs F1, tomēr to atzinis pats Vitmāršs.

Tikmēr Adrians Zutils ar savu sponsoru “Medion” pievienosies “Sauber” komandai. Šobrīd vēl gan nav skaidrs, kas būs Zutila komandas biedrs, jo nav 100% droši, ka krievs Sergejs Sirotkins, kuram jau ir līgums, tiks pielaists pie braukšanas sacīkstēs jau 2014. gada sezonā. Šobrīd uz komandas lēmumu gaida arī Estebans Gutjeress.

1 KOMENTĀRS

    • Ja te būtu ”gada koments”, tad šis ir tas koments, naglai pa galvu 110%. MAL ir reāls lodveida zibens – nekad nezini kas notiks ja uzrodas tuvumā…Vermin dabon 10 of 10 par šo no manis.

      p.s. nezkas ieborējis MAL ka šim ir talants – tas nabags tam svēti tic, kautgan i think viņa pdvsa citroni izsaka visu nevis ”talants”…well, pay drivers ir bijuši no paša f1 pirmsākuma, un pat vēl pirms f1…tā ka nevar MAL pārāk vainot, bet ātri braukt vēl nenozīmē labi braukt…

  1. Nezinu – es gan atturēšos no Maldonado kritizēšanas. Viņš, protams, ir savā līdzšinējā karjerā gāzis podus, tomēr Pastoram ir arī panākums, kas nav nevienam citam šī raksta varonim – GP uzvara. Tā kā viņam ir potenciāls izšaut.
    Kas attiecas uz Di Restu, nezin vai Čips Genassi tieši viņu tagad gaida atplestām rokām? Tas, ka viņš ir Frankitti brālēns vēl neko neizsaka. Rinda ir gara un gribētāju daudz, turklāt ne viens vien ar labu IndyCar pieredzi.

  2. Man patīk, kā strādā (pilotē) Kimi, tomēr… nafig sarkanie izgāja uz kaut ko tādu (atjaunot attiecības, kuras paši sačakarēja)? Sarkanajiem gudrāk būtu jau uz 2014. gada sezonu noslēgt līgumu ar Hilkenbergu. Tas, ka Niko “ir iekšā”, bija skaidrs jau sen pirms šīs nesaprotamās Ferrari izvēles.
    Jā, ka piloti RAI un ALO ir no augstākā plaukta, taču tas psiholoģiskais mikroklimats, kurš tur agri vai vēlu izveidosies, vieš bažas. Man domāt, arī manam favorītam Fernando pastiprināti līdīs ārā visādi personību akcentējoši gājieni…