“Mercedes” komanda ir paziņojusi, ka tās sastāvā gaidāmajos testos Bahreinā piedalīsies tikai Niko Rosbergs. Līdz ar to ir kļuvis zināms viss pilotu sastāvs, kas šodien un turpmākajās divās dienās dosies Sakhiras trasē, lai testētu nākamās sezonas “Pirelli” riepas. “Red Bull” sastāvā strādās Sebastjans Buemī, “Ferrari” pārstāvēs Pedro de la Rosa un Žils Bjanki, bet “Toro Roso” izmantos abus pamatsastāva pilotus Žanu Ēriku Verņē un Daņilu Kvjatu.

Tostarp paralēli notiek pilotu numuru izvēle uz 2014.gada sezonu. Vairāki no braucējiem jau ir iesūtījuši savas trīs prioritātes numurus un vadoties no tiem var izsecināt, kādi iespējams būs numuri šiem braucējiem 2014.gada sezonā. Fernando Alonso varētu startēt ar #7, Kimi Raikonens ar #14, Niko Rosbergs #6, Felipe Masa #19, Serhio Peress #11, Žans Ēriks Verņē #25, Valteri Botass #77 un Žils Bjanki #27.

“F1LV

Pols di Resta nākamajā sezonā visdrīzāk turpinās savu karjeru DTM sērijās, kur 2010.gadā kļuva par čempionu “Mercedes” sastāvā. Vienīgās brīvās pilotu vietas F1 ir palikušas “Sauber”, “Marussia” un “Caterham” vienībās, tomēr nevienā no tām di Resta nav favorīts uz šo pozīciju, jo skotam nav aiz muguras dāsni sposnori. Pols di Resta tika izskatīts kā kandidāts uz vietu IndyCar komandā “Ganassi”, tomēr šo pozīciju ieņēma austrālietis Raijans Brisko. “Es nevaru apstiprināt, kur startēšu nākamgad, tomēr vienu zinu droši – es startēšu konkurētspējīgā mašīnā sērijās, kurās man būs iespēja ne tikai cīnīties par uzvarām, bet arī titulu,” paziņoja skotu pilots.

1 KOMENTĀRS

    • Šeit nav īsti runa par ātrumu un turklāt ‘lēnāks’ šajā gadījumā ir nosacīti – pat 1s aplī neko neizšķir, ja jātestē riepu noturība 10, 20 vai 30 apļu nogriežņos, kā arī to deformēšanās pie sānu pārslodzēm un līdz ar to ietekme uz aerodinamiku. De la Rosa priekš Ferrari šajā gadījumā ir ideālais variants – šeit viņiem galvenais panākt perfektu mijiedarbību starp trasi un simulatoru, pie kura jau gandrīz gadu strādā PDLR. Bez reāliem testiem trasē tas ir grūti izdarāms. Ja būtu ne tikai jaunās riepas, bet arī jaunie modeļi vai dzinēji, tad gan, varu derēt, visi būtu izmantojuši pamatsastāva pilotus. Bet šajā gadījumā riņķot un vākt datus, lai Pirelli var laicīgi visi izanalizēt un veikt izmaiņas riepās uz janvāri (ja vajadzīgs), tur testu pilotiem īstais darbiņš.