Kimi Raikonens vakar apmeklēja “Ferrari” fabriku, lai satiktos ar veciem paziņām no pirmās karjeras Maranello. Tāpat somu pilots tikās ar Stefano Domenikalli un savu jauno sacīkšu inženieri Antonio Spangolo. Raikonens izmantoja iespēju arī iepazīties ar 2014.gada “Ferrari” modeli, kas vēl ir tapšanas stadijā, un attīstības plāniem.
43 gadus vecais skotu pilots Alans Maknišs, kurš šogad kļuva par WEC čempionu, ir paziņojis par sava sacīkšu pilota karjeras beigām. Novembrī kopā ar Tomu Kristensenu un Luī Duvālu skots izcīnīja WEC titulu “Audi” sastāvā, tomēr nākamajā sezonā neturpinās startus izturības čempionātā un Lemānas 24 stundu braucienā. Maknišs turpinās darbu kā pilotu menedžeris un arī strādās TV – esam pieraduši redzēt viņu eksperta lomā SKY televīzijā un Radio 5 Live Formula 1 translāciju laikā. Paralēli Maknišs pieskatīs Formula 3 pilota Harija Tiknela karjeru – jaunais brits visdrīzāk turpinās karjeru sportscar sērijās. Nevar aizmirst, ka savulaik Maknišs startēja arī Formula 1 čempionātā, kad 2002.gadā pārstāvēja “Toyota” komandu, bet 2003.gadā bija “Renault” testu pilots. Tomēr lielākie panākumi viņam saistās ar sportscar sērijām: Maknišs ir četrkārtējs Sebringas 12 stundu un trīskārtējs Lemānas 24 stundu sacīkšu uzvarētājs.
it kā sīkums, bet tomēr.. Kimstera race engineer vārds tiek rakstīts kā ‘Antonio Spagnolo’, kas, izrunāts latviski, pierakstītos kā “Antonio Spanjolo”.. no omincorse.it – “Fra questi anche Antonio Spagnolo, che la prossima stagione sarà l’ingegnere di pista del pilota finlandese.”
vispār jau tāds uzvārds vairāk piestāvētu ALO inženierim 😀
Jā, ļoti vērīgs lasījums un labs labojums. Vienīgi mazliet tuvāk itāliešu izrunai tomēr būs “Spaņolo”, ar piebildi, ka “ņ” jāizrunā viegli, ne kā kaķa ņaudēšana. Šādos gadījumos (g+n+platais patskanis) parasti sanāk “ņ”+atiecīgais platais patskanis.
pastāsti to lazanjas ēdājiem..
gribēju tikai kā labāk, t.i., tikai nedaudz papildināt…