“Renault” ir atzinuši, ka atklātas nopietnas tehniskas problēmas jaunajā dzinējā, kas tiks novērstas jau tuvākajā laikā.

Pēc pirmajām divām testu dienām “Renault” dzinēju izmantotāji veikuši katastrofāli maz apļus (19), kamēr gan “Ferrari”, gan “Mercedes” motori Heresā noriņķojuši pat vairāk par 100. Ne velti dienas izskaņā lielākais žurnālistu pūlis bija sanācis tieši uz “Renault Sport” preses koferenci.

“Protams, pirmajās testu dienās mums ir daudz problēmas un darāmā, taču tā tas ir vienmēr, kad trasē dodas jaunas mašīnas un jauni dzinēji,” skaidroja “Renault Sport” pārstāvis Remi Tafins. “Turklāt problēmas pa komandām ir ļoti atšķirīgas. No savas puses mēs pa nakti darīsim visu, lai jau ceturtdien visas mūsu komandas, visvairāk tas attievas uz “Toro Rosso” un “Red Bull”, varētu doties trasē un pilnvērtīgi strādāt. Esam droši, ka jau ceturtdienas rītā trasē dosies visas trīs mūsu komandas.”

“Red Bull” komandai otrā testu diena bija ļoti neveiksmīga un vienu brīdi boksos pat izcēlās neliela ugunsgrēka trauksme, kad sāka dūmot dzinējs. Tomēr Tafins norādīja, ka tam nav bijis nekāda sakara ar pašu dzinēja konstrukciju, bet gan agregāta komplektāciju un izvietojumu, kas “Red Bull” esot atšķirīgs kā citām “Renault” komandām, tāpēc par šo incidentu Tafins noņem atbildību no “Renault”.

Tehniskie eksperti spriež, ka Adrians Ņūvijs kārtējo reizi ir maksimāli cieši centies novietot visus agregātus, tostarp ERS sistēmas baterijas, kas darbības laikā stipri uzkarst. Tas visdrīzāk ir radījis dzesēšanas problēmas, jo dzinējs ir ticis darbināts boksos bez nopietnas dzesēšanas.