Lai gan F1 testu braucienos uzrādītie apļu laiki nedod iespēju saprast, kuras komandas šogad būs spēcīgākās, tas tik un tā ir interesants apskates materiāls. Piedāvājam aplūkot šonedēļ testos uzrādīto labāko rezultātu apkopojumu, kā arī statistiku par to, kuras komandas un kuri motori veica visvairāk apļus.

Heresas F1 testu kombinētie rezultāti

Vieta
Pilots
Komanda
Rezultāts
Apļi
1. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:23.276 162
2. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:23.700 133
3. Lewis Hamilton Mercedes 1:23.952 121
4. Jenson Button McLaren 1:24.165 83
5. Kimi Raikkonen Ferrari 1:24.812 78
6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:25.344 42
7. Fernando Alonso Ferrari 1:25.495 173
8. Nico Rosberg Mercedes 1:25.588 188
9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:26.096 17
10. Sergio Perez Force India-Mercedes 1:28.376 48
11. Daniel Juncadella Force India-Mercedes 1:29.457 81
12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1:29.915 45
13. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:30.161 103
14. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1:32.222 25
15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:33.270 60
16. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1:37.975 12
17. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:38.320 11
18. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1:43.193 54
19. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1:44.016 9
20. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1:45.374 10
21. Robin Frijns Caterham 10
22. Max Chilton Marussia-Ferrari 5

Komandu veiktie apļi

Komaņda
Apļi
Mercedes 309
Ferrari 251
McLaren-Mercedes 245
Williams-Mercedes 175
Sauber-Ferrari 163
Force India-Mercedes 146
Caterham-Renault 76
Toro Rosso-Renault 54
Marussia-Ferrari 30
Red Bull-Renault 21

 

Veiktie apļi motoriem

Motors
Apļi
Mercedes (4 komandas) 875
Ferrari (3 komandas) 444
Renault (3 komandas) 151

1 KOMENTĀRS

  1. nekad neesmu bijis dziljsh urbeejs f1 tehniskajaas ietaas. taapeec man nav iisti saprotams kas shobriid notiek ar Renualt motoriem.

    arzemju presee lasiiju, ka Reniishiem ir kautkaadas datu nesakritiibas staro dyno testiem un reaali darbojoshos motoru shasijaa. kapeec taa irprobleema?

    tas tachu nav tas pats kas piemekleeja Ferrari, kad dati no veeja tunelja nesakrita ar realitaati. vai kaads var latviski paskaidrot kas tur iisti notiek? un kaapeec Njuuvijs jau ir kjeeries klaat RB10 paarkonfigureeshanaa, ja jau probleema ir dzineejaa nevis mashiinaa?

    • cik var visu saprast, tad galvenā problēma ir nevis pašā dzinējā, bet tai supersarežģītajā kontroles un enerģijas uzkrāšanas pariktē. bet Ņūijam šeptes pilnas rokas, jo dēļ RB tradicionāli ļoti saspiestās elementu izvietošnas IR problēmas ar visu to bateriju, ersu, kersu un daudzu visu citu u dzesēšanu. bet labāk lai jūk tagad nevis kad sezona iet vaļā. grūti mācībās, viegli kaujā. cerams

    • sākumā reņi visu gruzīja vien tik uz RBR, sak, ģēnijs (atkal) pārstūrējis. Galabeigās, tomēr nācās atzīt, ka nav kaut kas lāgā ar endžinu kā tādu. Galvenā bēda esot ar turbīnu un tās vadību. Ironiski, ņemot vērā vēsturi..

      Piedabūt reņu endžinu strādāt kaut cik stabili var tikai krietni ārpus tā parametru diapazona, kas vajadzīgs sacīkstē. Līdz ar ko apļu laiki ir nekādi.

      Laika šamiem ir līdz februāra beigām, kad dizainam jātop iesaldētam..

      Lai nu veicas ‘mācībās’.. 😉

      • endzhin-friiza tas taads stiepjams jeedziens. tos dvizhokus vareeshot uzlabot izturiibas zinjaa. prieksh turbo motora izturiiba ariidzen ir aatrums.

        un vispaar. no visiem shiigada noteikumiem, padebiilos dubultos punktus ieskaitot, motoru iesaldeeshana ir vaajpraats! es saprastu ja tos endzhinus iesaldee peec gada vai diviem. bet nejau saldeet pavisam jaunus un karstus motorus. kuram tas ir vajadziigs?