Neskatoties uz Bernija Eklstona brīdinājumiem, ka Formula 1 projekts ir pārāk ‘dziļi ūdeņi’ priekš Džīna Hāsa, amerikāņu autosporta dinastijas pārstāvis turpina kalt savus plānus par ienākšanu čempionātā 2015.gadā. Eklstons apšaubīja, ka “Haas Racing” ir pieejams budžets, kas nepieciešams dalībai F1. Tomēr NASCAR komandas līdzīpašnieks ir apņēmības pilns līdz termiņam 10.februārī FIA ieniegt nākamos dokumentus un pierādījumus par komandas spēju nodrošināt budžetu un tehnisko infrastruktūru. Hāsa projekta plānos ietilpst sadarbība ar “Ferrari” dzinēju ražotāju, “Dallara” šasiju būvētājiem un bijušo “Jaguar” tehnisko direktoru Ginteru Šteineru.
Debitants Markuss Ēriksons, kurš šajā sezonā pārstāvēs “Caterham” komandu, ir ‘uzsēdies’ uz pamatīgas diētas. “Komanda man nav noteikusi nekādu konkrētu svara limitu, tomēr līdz Melburnai es centīšos nemest tik daudz svara, cik iespējams, paturot prātā, ka man ir jāspēj aizvadīt divu stundu sacīkste,” paskaidroja Ēriksons, kura svars pie 180 cm garuma ir 69 kilogrami. “Pie liela karstuma un milzīgām pārslodzēm es nevaru kļūt arī par pilnīgu ‘kaulu maisu’. Žēl, ka FIA nenolēma palielināt minimālo svara limitu. Taču neko nevar padarīt – trīs kilogrami svara ir viena desmitdaļa no apļa laika un mans komandas biedrs Kamui (Kobajaši) ir par 7 līdz 8 kg vieglāks par mani.”
“Ferrari” komanda arī 2014.gada sezonā turpinās izmantot trīs testus pilotus. Bijušie F1 piloti Pedro de la Rosa un Marks Žene paliks komandas testu programmā, kurā joprojām būs arī jaunais talants Davide Rigons (attēlā), kurš parakstījis jaunu divu gadu līgumu. Turklāt Marks Žene tādejādi komandā jau ir desmito gadu un pēc Felipes Masas aiziešanas viņš būs “Ferrari” pats ‘ilgspēlējošākais’ aktīvais pilots, jo paralēli startē kompānijas sporta mašīnu sacensībās. Trio piedalīsies ne tikai testos un strādās simulatorā, bet arī ņems dalību PR pasākumos.