“Lotus” komanda maksimāli izmantojusi iespējas, ko piedāvāja divas “filmēšanās dienas”, to ietvaros otrajā dienā veicot 100 kilometrus ar jauno Formula 1 modeli E22.

Pēc tam, kad “Lotus” komanda bija spiesta paziņot par nepiedalīšanos oficiālajos F1 testu braucienos Heresā, tā izmantoja iespēju veikt jaunā modeļa izmēģināšanu divās “filmēšanās dienas”. Oficiāli tās paredzētas, lai uzņemtu reklāmas rullīšus vai tamplīdzīgus materiālus, tomēr nav noslēpums, ka komandai tā bija pirmā iespēja izmēģināt E22 darbībā.

Kā jau bija gaidāms, sākums nebija viegls un pirmajā no “filmēšanās dienām”, kas tika rīkotas turpat Heresā, komanda spēja veikt tikai vienu apli. Toties jau otrajā dienā tika nobraukti maksimāli atļautie 100 kilometri un tas nozīmē, ka “Lotus” vismaz daļēji izdevies kaut nedaudz pasteigties uz priekšu F1 pirmssezonas darbos.

100 kilometri Heresā nozīmē veiktus 22 apļus un tas pat ir par vienu apli vairāk nekā četru dienu laikā veica “Red Bull” komanda. Jāatgādina, ka arī “Lotus” izmanto “Renault” motorus, kam nesen notikušajos testos atklājās ne mazums problēmu. Tiesa, jau šobrīd Francijas motoru ražotāji ir veikuši uzlabojumus savos jaunajos turbo dzinējos un to progress esot bijis jūtams jau šajās “filmēšanās dienās”.

Portāls “autosport.com” citē “Lotus” preses pārstāvi, kurš atzīst, ka lielas problēmas neesot piemeklējušas ne jauno E22 mašīnu, ne arī tās motoru. Tāpat pirmos apļus “Lotus” sastāvā veicis Pastors Maldonado, kurš esot paspējis lieliski iekļauties komandā.

“Lotus” komanda arī sola, ka ieradīsies uz otrajiem F1 testiem, kas mēneša otrajā pusē notiks Bahreinā.

1 KOMENTĀRS

  1. šķiet ka tas Kensels tomēr ir dabūjis bossa vietu Renault. Varbūt ka te ir arī long game elemens – tā kā Lotus nekādi nevar atgūt Renault factory statusu, un mēļo ka Peugeot apsver iespēju atgriezties f1 un Kensels n-tos gadus vadījis Peugeot-Citroen sporta divizionu, tad varbūt tieši Kensels ir tas vīriņš kurš varētu šito visu izkruķīt un dabūt gan Peugeot atpakaļ, gan factory statusu priekš Lotus…