“Renault Sport” un “Red Bull” ir nolieguši baumas, ka abas puses pēc ļoti veiksmīgas sadarbības iepriekšējos gados, varētu pārtraukt attiecības.

2013.gada sezonu Sebastians Fetels un “Red Bull” noslēdza ar deviņām uzvarām pēc kārtas, izcīnot savu ceturto čempiona titulu. Visi šie panākumi gūti ar “Renaut” dzinējiem, tomēr pirms 2014.gada sezonas gatavošanās nav bijusi gluda – pirmajos testos parādījās daudz problēmu ar “Renault” V6 turbo motoru. Tas lika izplatīties baumām, ka “Red Bull” meklē alternatīvu dzinēju piegādātāju jau uz 2015.gadu.

Vācu presē tika ziņots, ka arī “Cosworth” kompānija, kas šogad nepiegādā dzinējus kādai no aktīvajām F1 komandām, ir izstrādājusi savu 2014.gada versijas V6 motoru, lai arī tas nav piedzīvojis debiju trasē. Tika baumots, ka “Red Bull” varētu pārņemt šo projektu un uz 2015.gadu startēt ar saviem dzinējiem, kas tiktu nosaukti titulsponsora “Infiniti” vārdā.

“Es par to neko nezinu,” paziņoja “Renault Sport” boss Remi Tafins intervijā “Sport Bild”. “Šobrīd mēs ļoti cieši strādājam ar “Red Bull” un vairākas “Red Bull” inženieru grupas atodas pat mūsu bāzē Virī, kur strādā pie dzinēja un šasijas integrācijas jautājumiem.”

“Mums ir ilgtermiņa līgums ar “Renault”, kas, protams, ir atkarīgs no mūsu rezultātiem trasē,” situāciju komentēja “Red Bull” konsultants Dr. Helmuts Marko. “Jebkurā gadījumā mēs nepadosimies panikai un tā vietā kopīgi strādāsim, lai atrisinātu problēmas.”

Arī pasaules čempions Senastians Fetels bija nesatricināms šajā situācijā, atzīstot, ka Bahreinas testos noteikti vēlas veikt krietni vairāk kilometrus nekā viņam izdevās Heresā.

“Nenoliegsim, ka Heresas testi nebija izdevušies,” paziņoja Fetels. “Citas komandas veica krietni vairāk kilometrus un tas bija svarīgi, jo mēs šobrīd strādājam ar pilnīgi jaunām tehnoloģijām. Taču labāk, lai problēmas sākas testos nevis sacīkstēs. Ceru, ka jau Bahreinā situācija būs krietni labāka un man būs formula, kura spēs ne tikai veikt pietiekami daudz apļus, bet ar kuru es varēšu braukt jau ar pilnu jaudu.”

1 KOMENTĀRS