Itāļu “La Gazzetta dello Sport” ziņo, ka “Ferrari” jaunajam V6 dzinējam ir īpaša sistēma, ka ļauj taupīt degvielu, kura 2014.gada sezonā būs pieejama ierobežotā daudzumā.

Jau pēc pirmajiem testiem Heresā tehniskie eksperti atzīmēja, ka “Ferrari” ir izgudrojuši inovatīvu dzesēšanas veidu, kas F14-T modelim ļauj ietaupīt uz radiatoru un līdz ar to arī sānu pontonu izmēriem. Nevar aizmirst, ka tieši dzesēšanas prasības sagādā komandām lielākās galvassāpes un bija viena no lielākajām “Red Bull” problēmām pirmajos testos.

Tagad itāļu sporta tabloīds ziņo, ka “Ferrari” ir trumpji arī dzinēja elektronikas vadībā, kas periodiski regulē dzinēja darbību un iešprices sistēmu. Avīze raksta, ka sistēma epizodiski pilnībā pārtrauc degvielas padevi degkamerai un līdz ar to arī aizdedzes dzirksteles darbību, tādejādi kontrolējot motora temperatūru un ierobežojot degvielas patēriņu.

Foto: MercedesVairāki komandu tehniskie vadītāji ir norādījuši, ka noteikums par 100l degvielas ierobežojumu uz sacīksti būs noteicošais 2014.gada sezonā.

“Dažkārt tas ir ļoti sarūgtinoši, taču degvielas patēriņš un riepu nodilums ir bijuši svarīgākie faktoru Formulā 1 jau sen,” paziņoja “Mercedes” tehniskais boss Padijs Lavs. “2014.gadā degvielas jautājums būs ļoti sakāpināts un svarīgs. Es tikai ceru, ka tas nenovērsīs uzmanību no pašām sacīkstēm.”

“Renault” varēs veikt izmaiņas motorā

Foto: RenaultTapat parādījusies informācija, ka “Renault” būs iespēja izlabot sava motora tehniskās problēmas, lai gan februāra beigās jau stāsies spēkā pirmā dzinēju attīstības iesaldēšanas stadija.

“Noteikumos ir paredzēta ‘taisnīguma un objektivitātes’ atruna, kas ļauj mums nomainīt jebkurus dzinēja komponentus, ja mums rodas motora izturības problēmas,” paziņoja “Reanult Sports” vadītājs Remi Tafins. “Tomēr jāsaka, ka mums nav lielas problēmas ar detaļu izturību, jo esam tās veiksmīgi pārbaudījuši ar elektromehānisko dinamometru. Tagad mums vienkārši jāpanāk, lai šīs detaļas veiksmīgi strādātu visas kopā.”