Pēdējā testu dienā pirms jaunās sezonas sākuma ātrāko apļa laiku uzrādīja “Mercedes” pilots Luiss Hamiltons, kura rezultāts par nieka tiesu atpalika no Bahreinas testu rekordlaika.
Pēdējās sesijas minūtēs Hamiltons uzrādīja apli 1m33.278s, kas bija par divām sekundes simtaļām lēnāk nekā “Williams” pilota Felipes Masas rezultāts dienu iepriekš. Pēdējā dienā “Williams” komandu pārstāvēja Valteri Botass, kuram otrais apļa laiks – septiņas desmitdaļas aiz Hamiltona.
Pēdējā testu diena bija ļoti saraustīta – astoņas reizes tika izkārts sarkanais karogs un tādēļ tika nolemts pagarināt sesiju par 25 minūtēm. Tomēr vairākas komandas nevarēja to izmantot, jo jau bija beigušas savu darbu. “Lotus” izraisīja divas sarkano karogu fāzes un otrajā reizē Romēns Grožāns bija spiests apstāties trases malā ar degošu mašīnu. Arī “Ferrari” beidza darbu ātrāk – Fernando Alonso uzrādīja trešo apļa laiku, tomēr arī bija spiests apstāties trases malā.
Jāsaka, ka arī “Mercedes” atkal neiztika bez problēmām – Hamiltons gandrīz četras stundas pavadīja boksos, jo komanda veica apjomīgus remonta darbus – šoreiz pie vainas pārnesumu kārbas defekts.
Salīdzinot ar iepriekšējās dienas fiasko, Fetels pēdējā dienā spēja veikt 77 apļus ar “Red Bull RB10”, tomēr izraisīja vienu sarkano karogu fāzi, jo “radās mehāniskas problēmas ar mašīnas priekšdaļu”, kā rezultātā vācietis saslīdēja pirmajā līkumā un palika trasē stāvam pretējā virzienā.
Arī “Sauber” reabilitējās par iepriekšējās dienas neveiksmi – Adrians Zutils un Estebans Gutjeress ar C33 modeli veica 177 apļus, kas ir vairāk kā trīs sacīkšu distances. “Sauber” arī reizi apstājās trasē, kad izbeidzās degviela – komanda veica degvielas patēriņa testus.
Testi Bahreinā – svētdiena
V | Pilots | Komanda-Dzinējs-Modelis | Laiks | Apļi | Atst. |
1 | Lewis Hamilton | Mercedes W05 | 1’33.278 | 69 | |
2 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes FW36 | 1’33.987 | 108 | 0.709 |
3 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | 1’34.280 | 74 | 1.002 |
4 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes VJM07 | 1’35.577 | 74 | 2.299 |
5 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Renault STR9 | 1’35.701 | 74 | 2.423 |
6 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari C33 | 1’36.467 | 91 | 3.189 |
7 | Max Chilton | Marussia-Ferrari MR03 | 1’36.835 | 61 | 3.557 |
8 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari C33 | 1’37.303 | 86 | 4.025 |
9 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault RB10 | 1’37.468 | 77 | 4.190 |
10 | Jenson Button | McLaren-Mercedes MP4-29 | 1’38.111 | 22 | 4.833 |
11 | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault CT05 | 1’38.391 | 106 | 5.113 |
12 | Romain Grosjean | Lotus-Renault E22 | 1’39.302 | 32 | 6.024 |
Labākie apļa laiki pa komandām no Bahreinas testiem
V | Komanda | Pilots | Laiks | Atst. |
1 | Williams | Felipe Massa | 1’33.258 | |
2 | Mercedes | Lewis Hamilton | 1’33.278 | 0.020 |
3 | Ferrari | Fernando Alonso | 1’34.280 | 1.022 |
4 | McLaren | Kevin Magnussen | 1’34.910 | 1.652 |
5 | Force India | Sergio Perez | 1’35.290 | 2.032 |
6 | Toro Rosso | Jean-Eric Vergne | 1’35.701 | 2.443 |
7 | Red Bull | Daniel Ricciardo | 1’35.743 | 2.485 |
8 | Sauber | Adrian Sutil | 1’36.467 | 3.209 |
9 | Marussia | Max Chilton | 1’36.835 | 3.577 |
10 | Caterham | Marcus Ericsson | 1’38.083 | 4.825 |
11 | Lotus | Pastor Maldonado | 1’38.707 | 5.449 |
Apļu skaits Red Bull normāls, bet izskatās, ka ir piegriezuši Renault reģenerācijas sistēmas, lai nepārkarst un līdz ar to par mazu jauda, lai varētu konkurēt apļa laika ziņā. Tagad Red Bull 2 nedēļas līdz Austrālijai jārauj, ko var, lai galīgi neizgāztos un uz pirmo Eiropas posmu (Spānija) varam gaidīt B versiju..?
Pēc testiem skatoties izskatā šādi:
Mercedes
Williams/McLaren
Ferrari
Par pārējiem grūti ko teikt.Vienīgi jautājums kad atkopsies RedBull?
tomēr nepamet sajūta, ka RB spēlē paslēpes…,
Nedomāju ka tās ir paslēpes, taču es domāju, ka uz otru sezonas pusi viņi būs atguvušies.
Paslēpes Sočos spēlēja Tretjakovs. 1.formulā tam nav jēgas 😀
Ja godigi, tad neizskatas, ka rb spelejas, problemas ir visam renault komandam, bet rb it ipasi. Viens labums no ta ir, izskatas, ka vismaz sezonas sakums bus skatams, citadi pedejie paris gadi atgadinaja sumahera eru, un tas bija jau drusku apnicigi.
Būs jocīgi skatīties, kad RedBull cīnīsies pa padsmitajām vietām..
F1 komandas laikam vienkārši piemirsušas, kas ir tehniskās problēmas 😀 Raikonens jau noteikti labi atcerās Mclaren 4 degošās formulas-lāpas pirmajās sezonas sacīkstēs.. (neatceros gan sezonu.. 2002? 2003? ).
nedaudz parsteidza Villiamns ar savu specigo startu beigas, mclaren un mersi normali ka viniem biku bij problemas, jo galu gala ar to motoru un karbu jau bija nobruakusi entos km…
bet domaju ka mersi varetu pirmo gonku neizturet, jo ja parejie noteikti ka varteu bisku piegriezt tos dzinejus lia izturetu gonku, samejie ies uz visu banku un ka nesanak ka ir nereali atri bet taja pasa laika ka veina bridi nesakas kibeles 🙁
pec testiem spriezot neizskatas ka komandam pietiks sogad uz visam gonkam ar atveleto dzineju skaitu 😀
a ja run apar RB, domaju ka tur bus daudzi parsteigumi, jo interesanti ir tas ka jau kops pirmas dienas daudzi eksperti saka ka ta formula ir loti labi uzbuveta un pamatota, protams ir izturibas problemas, bet domaju ka vini tas noversis uz kadu 2-3 posmu un aiziet vini lidos smagi pa prieksu atkal.
jo paskaties 2 vai 3 diena kad rikardo brauca, pa visiem testiem redbuls neko ipasi nebija norbaucis bet biku izbrauca trase un jau 3 laiks bija uzradits, salidzinosi cik vini maz bija braukusi visu cienju, jo ja paskatamies uz citam komandam viniem vajadzeja daudz vairak laika pavaditam trase lai tiktu lidz tadam rezultatam. Bet nu pirma gonka bus tiesam inciga 😀
James Allens tiko komenteja savu versiju.un izsteicas,ka pagaidaam vel ferrari atrums nav zinaams,jo komanda ferrarif14t brauca ar pilnu baaku,nevis ar tukshaam. tad padomaajiet logjiski,kaads aatrums buus kaa buus mazaak degvielas tilpums:)
tikai nianse, ka tā bāka šogad tāda vieglāka, nekā bija izgājšgad.. 😉
var jau būt, ka sarkanie vienkārši paslēpes spēlē.. Kā saka, Let’s Wait And See 🙂
no reņu Roba Waita intervijas (zemāk). Nekādi neizklausās pēc čempionu laurus nēsājoša tīma piegādātāja noskaņojuma..
What are your hopes for Melbourne?
RW: Melbourne will be an anxious weekend! Conducting a normal race weekend, in which both cars run well during each session for every team, would be a great relief. I hope we can support our teams and drivers to explore the performance of the car and allow the race to deliver its sporting verdict.