Vēl pirms Niko Rosbergs izcīnīja pārliecinošu uzvaru Austrālijas GP izcīņā, presē parādījās informācija, ka “Mercedes” jaunajam jaudas agregātam jaudas parametri sniedzas līdz 900 zirgspēkiem.

Kamēr pirms sezonas “Mercedes GP” direktors Nikijs Lauda paziņoja, ka kompānijas dzinēja jauda bes ERS sistēmām sasniedz 580 zirgspēkus, žurnāls “Bild” ziņo, ka patiesībā tie esot pat 740 izrgspēki, kuriem jāpieskaita ERS sistēmu jauda – vēl ap 160 zirgspēku. Tas nozīmē, ka summā “Mercedes” rīcībā var būt līdz pat 900 zirgspēkiem, kas būtu šokējošs pārsvars pār “Ferrari” un “Renault” dzinēju ražotājiem.

“Bild” citēja arī “Red Bull” konsultantu Dr. Helmutu Marko, kurš nevēlējās atklāt konkrētus ciparus, tomēr bija pārliecināts, ka “Mercedes” jauda ievērojami pārsniedz “Renault” dzinēju jaudu, kas ir pieejama “Red Bull” komandai.

“Protams, dzinējam ir lielāka jauda, nekā viņi atzīst,” paziņoja Marko. “Mēs izmēģinājām (Sebastiana mašīnai) jaunu programmatūru, tomēr tā nenostrādāja. Tikmēr “Mercedes” nav problēmas ar dzinēju un viņiem ir jauda rezervē. Līdz ar to viņiem ir plašas iespējas stratēģiski visu izplānot sacīkstes gaitā.”

Turklāt, kā izrādās, tad “Mercedes” dzinēji ir arī ļoti taupīgi. Tika ziņots, ka “Mercedes” pilotiem ir vajadzīgi tikai trīs apļi aiz drošības mašīnas, lai ietaupītu degvielu un tiktu līdz finišam konkurētspējīgā tempā ar atlikušo degvielas daudzumu.

1 KOMENTĀRS

      • Da vot interesanti, kurā brīdī Tev piegriezīsies, ka kāds cits, kuram būs kaut kāds iesldēts tehniskais pārvars, kaut ko vicinās ? 😛

      • ja fettels neko labu neuzraadis,tad tu maniisi ka shis buus tikai pa mershiem:) ! Nebriinos:)!

      • Man gan neliekas, kā kāds no man zināmiem kadriem, kas simpatizē Fetelam kā pilotam, sāks valodu raustīt , ja Fetels šogad nepaņems titulu 🙂 Vai tādi nebūs, ja viņš tomēr paņems, vairs neesmu tik pārliecināts 😛

      • es esmu par Sebu ze uber-allesu jau kopsh vinja debijas gonkas Sauber formulaa. un tas arii paliek.

      • manispeec lai uzvar kaads no Mercedes, galvenais lai Alfonam kaarteejais chiks.:)

        Sebs taapat ir tiluleetaakais no shaabriizha pilotiem. un neviens vinju nevar apsteigt shajaa sezona. arii 2015. gada nee, un tas ir briidis kad vinjam beidzas kontrakts ar RBR. ja Bullsi kaadu iemeslu peec uz to briidi nevarees piedaavaat labaako mashiinu, vinjsh izveeleesies labaako no komandaam, un vicinaas pirxtu taalaak.:)

        a shogad Sebam ir lieliska iespeeja aizveert muti visiem skeptikjiem, kas vinja panaakumus noraxta uz Adriaanu Njuuviju. taapeec nemaz nebeedaatos ja shogad uzvar kaads cits, galvenais ka kaarteejais chiks.:)

      • Tavs Mr. Pirksts jau pirmā posma laikā, kad visi pārējie trasē rinķoja, staigāja apkārt ar tādu fizionomiju, it kā būtu aptaisījies…:D 😀 😀
        Izskatās, ka katru otro gonku uber mega virsotnes sasniegušajam būs kkā tā jāstaigā uz priekšu…
        Un tagad nu sper vaļā kaut ko ļoti pārgudru par mani – Tev un Verminam uz to ir īpašs talants…:D 😀 😀

      • BioGas nenjem vinjju tik nopietni….Lai Āris Plūģis un vermin runaa,cik uziet. ka tik abiem nesanaak paraak daudz iekarseeties,un tad buus bans!!!:D tad redzeesim kas smiesies. taksh vinjiem viss ir vainiigi.ja peekshnji mercedesiem aatrums kritisies,un ferrari uzlabosies.tad uzmini kas buus vainiigs???:D Sarkanie:D

  1. Labi pastrādājušas Mercedes gudrās galvās.. Uz ātru roku parēķinot degvielas plūsmas limitu un no tās iegūstamo enerģiju (bez lietderības koeficienta ņemšanas vērā sanāca ap 1280 kW jauda teorētiski iespējama no šiem 27,8 gramiem degvielas sekundē), sanāk, ka tie 740 ZS ir ļoti tuvu maksimumam, ko vispār varētu izdarīt ar atļauto degvielas daudzumu..

    • jautājums tik, kāda bencina kāda energoietilpība paņemta aprēķinos par pamatu

      ka formuļiem jau pasen nekādu dūmu un smaku nav (bencins sadeg visai pilnīgi), tas ir zināms, tomēr siltumā joprojām joprojām aiziet nebūt ne mazā enerģija, kamēr endžina zirgulopu jaudu ‘mēra’ “no kloķenes”.. līdzarko starpībai starp ‘kloķenes jaudu’ un nosvilinātā kurināmā teorētisko energoietilpību būtu jābūt diezgan pamanāmai joprojām