21 gadu vecais Marks Markess uzvar sezonas pirmajā posmā, tikai 31 dienu pēc kājas mazā lielkaula lūzuma.
Otrajā vietā finišēja leģendārais Valentīno Rosi, bet trešais palika Markesa komandas biedrs Danijs Pedrosa.
Sacīkstes startā Horhe Lorenco izvirzījās vadībā, taču pirmajā aplī, 15 līkumā krita, un līdz ar to divkārtējajam MotoGP čempionam pirmajā posmā izstāšanās. Pēc Lorenco kritiena vadībā izvirzījās Stefans Bradls, taču sacīkstes astotajā aplī viņš piedzīvoja kritienu tajā pašā līkumā, kurā Lorenco.
Pēc Bradla neveiksmes Valentīno Rosi izvirzījās pirmajā vietā, un cīnījās ar Markesu par pirmo pozīciju līdz pat finiša līnijai, taču beigās Markess izrādījās ātrāks par nieka 0,25 sekundēm.
Par pjedestālu iespējas pacīnīties bija arī Alvāro Bautistam un Bredlijam Smitam, taču viņi piedzīvoja kritienus.
MotoGP debitants Skots Redings finišēja septītais, bet otrs debitants, pērnā gada Moto2 klases čempions Pols Espargaro izstājās.
Moto2 klasē uzvaru svinēja spānis Rabats, pārspējot japāni Nakagami un somu Kalio. Moto3 klasē savu pirmo uzvaru karjerā svinēja austrālis Džeks Millers.
Nākošais MotoGP sezonas posms notiks “Circuit Of The Americas” trasē, ASV.
Kataras GP rezultāti
Vieta | Punkti | Braucējs | Valsts | Komanda | Motocikls | Atst. |
1 | 25 | Marc MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 42’40.561 |
2 | 20 | Valentino ROSSI | ITA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | +0.259 |
3 | 16 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | +3.370 |
4 | 13 | Aleix ESPARGARO | SPA | NGM Forward Racing | Forward Yamaha | +11.623 |
5 | 11 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati | +12.159 |
6 | 10 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Ducati Team | Ducati | +28.526 |
7 | 9 | Scott REDDING | GBR | GO&FUN Honda Gresini | Honda | +32.593 |
8 | 8 | Nicky HAYDEN | USA | Drive M7 Aspar | Honda | +32.628 |
9 | 7 | Colin EDWARDS | USA | NGM Forward Racing | Forward Yamaha | +39.547 |
10 | 6 | Andrea IANNONE | ITA | Pramac Racing | Ducati | +43.360 |
11 | 5 | Hiroshi AOYAMA | JPN | Drive M7 Aspar | Honda | +46.595 |
12 | 4 | Yonny HERNANDEZ | COL | Energy T.I. Pramac Racing | Ducati | +46.688 |
13 | 3 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Honda | +50.581 |
14 | 2 | Danilo PETRUCCI | ITA | IodaRacing Project | ART | +1’03.127 |
15 | 1 | Broc PARKES | AUS | Paul Bird Motorsport | PBM | +1’14.386 |
16 | Michael LAVERTY | GBR | Paul Bird Motorsport | PBM | +1’32.593 | |
17 | Mike DI MEGLIO | FRA | Avintia Racing | Avintia | +1’36.085 | |
Izstājās | ||||||
Alvaro BAUTISTA | SPA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | 2 Laps | ||
Bradley SMITH | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 4 Laps | ||
Pol ESPARGARO | SPA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 5 Laps | ||
Stefan BRADL | GER | LCR Honda MotoGP | Honda | 14 Laps | ||
Hector BARBERA | SPA | Avintia Racing | Avintia | 18 Laps | ||
Jorge LORENZO | SPA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | 0 Lap |
Moto2 un Moto3 pjedestāls.
Bāc – vnk izcila gonka!!!! Rosi – zvērā! Tās cīņas, kas notiek MotoGP – tas ir tas kāpēc es mīlu šo sporta veidu! F1 nekas tāds nav noticis jau kādus gadus 7, diemžēl… Principā 2 dažādas pasaules… Kaut gan tā F1 sērga jau sāk lēnām līst uz MotoGP pusi (nedod Dievs), kaut vai runājot par degvielas taupīšanu, kas man šķiet pilnīgs vājprāts, runājot pār ātruma moto/auto sportu…
Rosi ātrums un spēja to saglabāt līdz finišam sacīkstē pārsteidza, kamēr Markesa spēja ar lauztiem locekļiem būt ātrākam par visiem vairs nepārstiedz. Lorenco un Bradla identiskie kritieni no līderpozīcijas bija galīgi nelaikā – būtu vēl divi pretendenti uz pjedestālu tur priekšgalā.