“Audi” kompānija šodien Lemānas pilsētā Francijā prezentēja savu 2014.gada sezonas “R18 e-tron quattro” modeļa krāsojumu.

Turklāt pasākumā “Audi” ne tikai atklāja savu krāsojumu, bet konkretizēja arī vairākas tehniskas detaļas, kā piemēram, atteikšanos no vienas reģenerācijas sistēmas izmantošanas. WEC čempionāta ietvaros ir atļauts izmantot divas enerģijas reģenerācijas sistēmas (gluži kā Formulā 1), tomēr “Audi” nolēmuši šogad izmantot tikai kinētiskās enerģijas atgūšanas sistēmu jeb MGU-K, bet atteikties no karstuma enerģijas un MGU-H izmantošanas.

Vēl decembrī MGU-H sistēma tika minēta, ka daļa no R18 modeļa V6 turbodzinēja paketes. Tomēr “Audi Sport” boss Volfgangs Ulrihs paziņoja, ka sistēma nenodrošina tās priekšrocības, uz kurām tika cerēts un turklāt ir šaubas par tās izturību. Papildus raizes sagādāja nepieciešamība iekļauties minimālā svara 870kg robežās.

“Audi” nolēmuši iekļauties enerģijas izmantošanas zemākajā (ceturtajā) apakšklasē, kas ļaus katrā Lemānas trases aplī izmantot divus megadžoulus atgūtās kinētiskās enerģijas. Salīdzinājumam “Porsche” būs augstākajā apakšklasē un izmantos 8MJ atgūtās enerģijas, bet “Toyota” kompānijas modelis “TS040 HYBRID” tiks prezentēts ceturtdien, kad arī uzzināsim precīzus tehniskos parametrus.

“Mēs veicām kaukulācijas un nonācām pie slēdziena, ka 2MJ sistēmas kombinācija ar dizeļdzinēju ir labākais variants LMP1 klasei,” paziņoja Ulrihs, kurš arī apstiprināja, ka “Audi” palielinājuši dīzeļdzinēja tilpumu no 3,7l līdz maksimāli pieļaujamajam apjomam 4l.