“Red Bull” boss Kristians Horners ir paziņojis, ka ne mirkli pat pirmssezonas testu smagākajos brīžos nav šaubījies, ka pirmajā posmā Austrālijā komanda nebūs peletona beigu daļā.

Čempioni pirmo testu sesiju Heresā pabeidza apļa laiku tabulas apakšā un no ātrāka apļa laika atpalika par 17 sekundēm, turklāt veica vien 21(!) apli (skatīt tabulu). Lai gan nākamajos Bahreinas testos progress bija manāms, tehniskās problēmas turpinājās.

Austrālijā Daniels Rikjardo spēja kvalificēties un finišēt otrajā vietā pirms tika piespriesta diskvalifikācija par degvielas sensora neatbilstībām. Horners ir atzinis, ka neksatoties pat uz smagākajiem problēmām, “Red Bull” ne mirkli nešaubījās par savu ātrumu.

 
Red Bull Veiktie apļi Deficīts līdz līderim
Heresas testi 21 17,145s
Behreinas testi 1 116 5,462s
Bahreinas testi 2 183 2,327s
Austrālijas GP 235 0,553s

“Mēs ne mirkli neticējām, ka nebūsim starp ātrākajiem,” paziņoja Horners intervijā “Autosport”. “Mēs turpināsim cīņu, lai atgrieztos virsotnē. Mēs zinām, ka mums ir bāze ar ļoti labu mašīnu. Tāpat mēs zinām, kādas problēmas mums ir jāatrisina un kopā ar pušiem no “Renault” tas jādara ātri. Mēs darām visu iespējamo, lai viņus atbalstītu. Melburnā mums bija pirmā iepsēja strādāt ar mašīnas regulējumiem un faktiski pirmā iespēja pilnvērtīgi testēt formulu.”

“Mums bija šausmīgi neveiksmīga pirmssezonas gatavošanās, taču, ja kāds ir spējīgs ātri atgriezties cīņā par pjedestāliem, tad mēs to esam nodemonstrējuši jau iepriekš,” paziņoja Horners. “Mums bija ļoti smags 2012.gada sezonas sākums, jo bija noteikumu izmaiņas, tomēr mēs spējām ļoti ātri atgūties. Savukārt sekojošā dominante jau nebija mūsu vaina.”

1 KOMENTĀRS

  1. parasti RBR progresee visaatraak sezonas gaitaa. tomeer shogad daudz kas atkariigs no motora piegaadaataaja. tad jau maniis vai francuuzhi turees liidzi Bullsu attiistiibas tempam.

    bet ir jautaajums, vai Mercedes paarsvars ir pietiekams, un vai vinji paspees atrauties punktos sezonas pirmajaa daljaa? shobriid izskataas ka neviens vinjiem netraucee vaakt uzvaras. vieniigi pashu feileri.

    shosezon buus Red Bull vs Mercedes ciininja. Ferrari kals kaarteejo chiku, tas nu ir skaidrs. nav vinjiem ne aatruma, ne attiistiibas tempa. un izskataas ka vaina nav tehniskajos darbiniekos (Alisons un Briirs tak kuprvalju attiistiibaa piedalaas), bet gan kopdarba organizaacijaa. kopaa ar Maklaren un Williams sarkanie shad tad aizkjersies top trijniekaa, bet ne regulaari.

    kaut kaa tamliidziigi man liekas. protams, gribeetos lai par tituliem ciinaas vismaz triis komandas. bet ko tu stipriem padariisi?