Sergejs Sirotkins nākamajā nedēļā piedalīsies Bahreinas testos “Sauber” komandas sastāvā. Jāatgādina, ka pēc Bahreinas GP tur pat risināsies arī testu sesija, jo ar šo sezonu komandas nolēma atgriezties pie prakses aizvadīt testus sezonas laikā. Sirotkins otrdien dosies trasē ar C33 modeli un viņa galvenais uzdevums ir veikt pietiekami daudz kilometrus, lai iegūtu savā īpašumā superlicenci. Pērn Sirotkins ir veicis tikai demo braucienu Sočus, kur šogad risināsies Krievijas GP izcīņa. Vēl “Sauber” sastāvā testos piedalīsies arī Gido van der Garde.

Ferrari” tehniskais direktors Džeimss Elisons ir pārliecināts, ka Maranello komanda tuvākajās nedēļās spēs ievērojami progresēt: “Mēs ar lielu atdevi strādājam uzreiz vairākos virzienos, kur saskatām iespēju straujākajam progresam. Arī uzlabojumi uz Malaiziju nodemonstrēja lielisku progresu un soli uz priekšu salīdzinājumā ar pirmo posmu. Daudz ir runāts par jaunajiem jaudas agregātiem šajā sezonā, tomēr retais ir pieminējis, ka 1% no jaudas nedod tādu efektu uz kopēju sniegumu, kā 1% no aerodinamikas efektivitātes. Tāpēc mēs turpinās strādāt ne tikai pie jaudas agregāta, bet arī pie aerodinamikas un mehāniskās saķeres.”

McLaren” sacīkšu direktors Ēriks Buljē ir paziņojis, ka sagaida strauju progresu no savas komandas uz Monako un Kanādas posmiem, kur trases būs piemērotākas MP4-29 modelim: “Mēs zinām, ka tuvākajos posmos, kur ir trases ar ātrajiem līkumiem, mums neklāsies viegli. Tomēr mēs esam sākuši ļoti agresīvu attīstības programmu. Ziema tika pavadīta, lai nodrošinātu aerodinamiskā tuneļa perfektu korelāciju ar trases datiem un tagad varam sākt izmantot šos instrumentus ar pilnu jaudu. Tomēr nenoliedzami trasēs ar zemāku piespiedējspēka līmeni kā Monreālā un Monako mūsu konkurētspēja būs cītā līmenī – turklāt šajās trasēs nevajadzēs raizēties arī par degvielas patēriņa problēmām. Malaizijā mūs iegāza lielais karstums, jo nespējām uzturēt pie dzīvības riepas, jo vēl piektdienas rīta treniņā, kad karstums nebija tik liels, mēs bijām ļoti tuvu vadošajām komandām.”