Džensons Batons ir paziņojis, ka vājā “McLaren” sezona ir vēl vairāk pārliecinājusi viņu par to, ka jāpagarina sava Formula 1 pilota karjera nevis par to, ka jāsāk domāt par došanos pensijā.

Jau trešo sacīksti pēc kārtas 2009.gada čempions nespēja izcīnīt punktus un “McLaren” komanda izmisīgi cīnās ar piespiedējspēka trūkumu. Turklāt šajā sezonā beidzas arī Batona līgums ar komandu un tādejādi britam, kurš šobrīd savos 34 gados ir otrias vecākais F1 pilots aiz Raikonena, būs jāpieņem lēmums par turpmāko karjeru.

“Es nenoliedzami vēlos būt Formulā 1,” paziņoja Batons. “Šāda neveiksmīga sezona neliek man domāt par došanos pensijā. Ja es nolemšu aiziet, tad tikai esot virsornē, tomēr tad ir cita problēma, jo ir vēlme turpināt būt virostnē vēl daudzus gadus. Vēlreiz atbildot uz jautājumu, nē – es nevēlos aiziet šīs sezonas izskaņā. Esmu laimīgs par gaidāmo nākotni un domāju, ka tā būs aizraujoša.”

Jau nākamjā sezonā “McLaren” komanda sāks sadarbību ar “Honda” kompāniju un Džensons Batons acīmredzot plāno būt svarīga sastāvdaļa šajā jaunajā komandas modelī.

“Mums ir jābūt ātriem šīs sezonas izskaņā, ja mēs vēlamies būt konkurētspējīgi nākamajā gadā, jo noteikumos nav nekādu izmaiņu” paziņoja komandas vadītājs Ēriks Buljē. “Ziemas laikā mēs nevarēsim pēkšņi atrast 2 sekundes salīdzinājumā ar citiem. Es zinu, ka Rons Deniss paziņoja par vēlmi izcīnīt uzvaras šajā sezonā, tomēr tas nebūs viegli. Tomēr es viņu izprotu – mums ir jābūt starp līderiem jau šogad, ja mēs vēlamies būt ātri nākamajā gadā.”

1 KOMENTĀRS

  1. Jau 34 gados vecs jūtas? Šūmahers latiņu ir uzcēlies priekš jaunatnes F1 ļoti augstu – 43 gados spēt tikt gan uz pjedestāla, gan pole izvilkt (starta sodus neņemu vērā). Stipri šaubos vai kāds no esošajiem čempioniem līdz tam laikam spēs noturēties 🙂
    Tā kā Baton – uz priekšu, vēl par vienu titulu var pacīnīties ar Hondu kopā…

    • Jā, nebiju tā aizdomājies, ka Batons jau ir otrais vecākais pilots F1, bet Raikonens pats vecākais! Turklāt Kimis ir vienīgais, kurš dzimis ‘aizvēsturiskajos’ 70-tajos… 😀
      Diemžēl tādu to situāciju ir padarījis mūsdienu pilotu štancēšanas konveijers. Liela daļa braucēju visas zemākās autosporta klases jau izgājuši tīņu vacumā un ap 20 ierodas 1.formulā. Skat’, visi jaunāko dalībnieku, punktu izcīnītāju, GP uzvarētāju un pasaules čempionu rekordi krīt viens pēc otra. Tāpēc nav brīnums, ka piloti pēc 30 tiek uztverti kā pirmspensijas senjori. Tiesa, vairākkārt esmu izteicis viedokli, ka šādu situāciju mērķtiecīgi ģenerē FIA un Bernija blice. Pienapuiku pūli ir nesalīdzināmi vieglāk kontrolēt un vadīt, nekā cīnīties ar 40-gadīgiem onkuļiem, kuriem ir pieredze, reputācija un savs viedoklis dažādos jautājumos.