Niko Rosbergs ir paziņojis, ka dodas uz Monako GP ar pārliecību, ka problēmas ar startu un bremzēšanu, kas vajāja viņu pēdējos posmos, ir atrisinātas.

Testos pēc Barselonas posma vācietis sev atvēlēto dienu veltīja tieši šīm divām problēmām, kuras iepriekš neļāva Rosbergam pilnvērtīgi cīnīties ar “Mercedes” komandas biedru Luisu Hamiltonu. Spānijā Rosbergs pirmo reizi sezonā zaudēja līderpozīciju čempionāta kopvērtējumā, tomēr Monako ar jaunajiem uzlabojumiem cer atkal gūt virsroku.

“Man bija ļoti produktīva testu diena Barselonā un mēs panācām ievērojamus uzlabojumus starta procedūras un bremzēšanas jomās, kas pēdējos posmos bija mana vājā vieta un maksāja lielu daļu apļa laika deficīta,” paskaidroja Rosbergs, kurš Monako uzvarēja pagājušā gadā. “Es ceru, ka tas man dos iespēju atbildes triecienam šajā nedēļas nogalē, kas solās būt ļoti aizraujoša – es nevaru vien sagaidīt.”

Arī “Mercedes” motoru sporta boss Toto Volfs ir paziņojis, ka komanda dara visu iespējamo, lai palīdzētu Rosbergam uzlabot starta procedūru, jo jauninājumi, kas tika izmēģināti vēl Spānijas GP laikā, nedeva rezultātu.

“Mums ir problēma ar Niko mašīnu un, šķiet, ka tā ir saistīta ar sajūga darbību,” paziņoja Volfs. “Tagad mēs tam pievēršam īpašu uzmanību. Mēs cerējām uz uzlabojumiem Spānijas GP, tomēr tie nesekoja un tāpēc problēma bija jāatrisina pirms Monako, jo tur tā būs īpaši aktuāla.”

Nevar aizmirst, ka arī bremžu sistēma Monako ir vitāli svarīga pilota izjūtām un pārliecībai šaurajā trasē, jo jāspēj formula griezt līkumā vienlaicīgi ar bremzēšanu. “Brembo” kompānijas Monako GP apskatā teikts, ka ‘bremzēšanas sekcijas šajā trasē nav īpaši pēkšņas, taču kopējais laiks, kas tiek pavadīts bremzējot, šeit ir viens no lielākajiem visā sezonā – 21% no trases garuma’.