“Red Bull” komanda joprojām ļoti smagi strādā, lai noķertu “Mercedes” komandu, tomēr vienības boss Kristians Horners uzsver, ka ļoti daudz ir atkarīgs no tā, ko “Renault” dzinēju ražotājs spēs paveikt jaudas agregāta jomā.

Arī Monako posmā bija redzams, ka “Mercedes” joprojām ir pārsvars pār konkurentiem visās jomās, lai gan “Red Bull” un Daniels Rikjardo šīs specifikas trasē bija krietni tuvāk Hamiltonam un Rosbergam nekā iepriekš. Monako ielu trase mazināja jaudas agregāta snieguma deficītu “Red Bull” gadījumā un tieši šī joma joprojām ir sāpīgākais temats diskusijā par iespējamo līderu panākšanu. Jau uz Kanādas GP posmu no “Renault” puses un arī no degvielas piegādātāja “Total” puses sekos kārtējie uzlabojumi, kas veicinās “Red Bull” konkurētspēju arī garajās Monreālas taisnēs, kur tik ļoti nepieciešama jauda.

“Mēs esam ļoti atkarīgi no “Renault”,” paziņoja Horners. “Mēs progresējam, viņi progresē un “Total” degvielas jomā arī progresē, taču patiesībā tagad mēs esam tur, kur mums bija jābūt janvārī. Monreālā būs smaga sacīkste, tomēr tas būs labs rādītājs par to, cik tālu mēs esam tikuši. Fabrikā visi strādā nepaguruši un Monako mēs pirmo reizi varējām cīnīties ar “Mercedes” komandu.”

“Daniela ātrums, jo īpaši pēdējā sacīkstes trešdaļā bija lielisks – viņš bija ātrākais pilots trasē,” paziņoja Horners. “Tas mums dod pārliecību turpināt strādāt šajā virzienā. Taču tagad no vienas galējības Monako mēs dodamies uz citu galējību Monreālā, kur pilnībā viss atkarīgs no ātruma taisnēs.”

1 KOMENTĀRS

  1. Mersedesus taapat shogad nevienam nepanaakt. pat ja izdosies nokjert Sudrabainos aatruma un jaudas zinjaa, vinjiem jau buus iekraats pamatiigs punktu paarsvars. un nokjert nenoziimee apsteigt. protams, ka straadaat uz sho sezonu visiem jaaturpina. jo progress naaks liidzi uz 2015to gadu.

    prieksh manis shiigada intriga ir kursh kuru. Hamis vai Britnijs. plus veel interesanti veerot kaa paareejaas komandas kjer vinjus rokaa, un kuram izdodas labaak un aatraak.

      • es domaaju ka Mercedesiem ir stingra vadiiba. Nikijam Laudam ir pietiekami liela autoritaate lai nomierinaatu abus kazleenus. ja vajadzees nolamaas trijos staavos un atgaadinaas par ko vinjiem abiem alga tiek maksaata.

        a kas attiecas uz RIC un VET, arii vinji abi daliis punktus savaa starpaa. kameer Sebam nav airodinamiskaa piespiedeejspeeka mashiinas aizmuguree, tikmeer vinji konkurees liidziigi. shiigada mashiina galiigi nav chempiona braukshanas stilam piemeerota.

      • gribētos jau piekrist par to ‘stingro’ vadību, tomēr ir pāris lietas, kas nedod miera

        a) Nikolaja L. iepriekšējā pieredze iekš Jaguar Grand Prix Racing (vai kā nu tur B.R.G. krāsu tīmu pareizi saucīja)
        b) fakc, ka i šodien, ikurāt kā tais ‘zaļajos laikos’, pirmā lieta priekš Nikolā, pēc sacīkstes finiša, ir parādīties RTL tiešraidē, un ne jau uz pāris vārdiem (kā pienāktos komandas darbos noslogotam amatvīram), bet tā uz minūtēm 10-20..

        Tā ka, cik tur pie meršu šodienas ir ‘pateicoties’, un cik – ‘par spīti’ Laudam, es joprojām nevaru izlemt pats priekš sevis..

  2. Iespējams, ka tagad komandas pavēles darbojās daudz efektīvāk, nekā 88/89 gadā McLaren, bet visu jau aizliegt nevar. Ja HAM un ROS viens otram bāzīs kokus ratos, kamēr RB tūnē vāģi, tad tas pārsvars var sarukt par labu RIC un VET. Nu Messeršmiti paši gudri, ta redzēs… 😉

    • a kapēc “meseršmiti”.. (?)

      a) pēc visiem parametriem, FW-190 (mīlīgi par čakstīti saukts) bij’ vāciem vēl makanāks aeroplāns. Izskats arī tāds ļaunāks..
      b) a-sportā meršiem savējais gana atpazīstams, un ar tradīciju, kam tikai vien četru riņķu nēsātāji var kaut cik tuvoties slavas spožumā, nu tur vēl makaronnieku Alfas R. kkur nopakaļis, un jaunākos laikos raugoties – Maranello skudērija, protams.

      nav nekādas vajadzības lienēt meršiem nickus no citām sfērām..IMAO

      • tieshi taa. Merki jau no seniem laikiem ir SudrabaBultas. vieniigais nikneims kas vinjiem piestaav un arii maarketingam noderiigs.

        a kas tur ir ar to mesershmitu? varbuut Merku-Benz koncerns ir piedaliijies taa aparaata buuvnieciibaa, vai varbuut piegaadaajis motorus? es hvz, mans tikpat kaa cuuka no aviaacijas.

      • Tak nē, es tikai tā izteicos: Vācijas 2 pasaules kara aviācijai nav nekāda sakara ar Mercedes. Saistība ir KRUPP (lielgabali un tanki) – tagad kafijas automāti un citi sūdi, JUNKERS (visslavenākās lidmašīnas “Stuka”) tagad apkures katli, Foke Wulf un Messerschitt neko neražo, bet viņu idejas ir ieviestas 5 paaudzes iznīcinātājā “Eurofighter Typhoon”

    • jā, kāpēc Messeršmit? Cik var atrast, tad ar Messreschmitt viņiem nekad nav bijis nekāda sakara, ne pirms, ne karu ne arī vēlākos laikos. Un to Nikija autoritāti arī varētu debatēt, lai atceramies nelegālos riepu testus, kad šis ”neko nezināja” pirms, tad kautko tur mēģināja sarunaāt, bet beigās tāpat viņu neviens neņēma paurī. Par Jaguar vadīšanu vispār nav ko runāt un tur tad viņš bija galvenais fīrers vien laiku, līdz saplēsās ar Reihelu kurš gribēja Ņūiju dabūt pie viņiem…un gala beigās nolaida pa burbuli visu opereišn. To Edijs Īrvains vēl šodien ar nnožēlu piemin, ka Jaguar laikos viņš sapratis kā NEvajag vadīt komandu.

  3. nu vispār jau ‘messera’ BēEf-109 visi varianti, sākot no Antona un beidzot ar Gustavu, lietāja ‘meršu’ dzinējus, saskaņā ar pēdējo ‘mierlaiku gadu valdošo modi – šķidruma dzesētus rindas.
    Čakstītei, savukārt, bija bīmeru radiālais, ar gaisa dzesēšanu. Kam izrādījās esam vienotra priekšrocība, galabeigās.