Formula 1 jau ir ieradusies Kanādā, Monreālā, kur šovakar pēc Latvijas laika 17:00 un 21:00 sāksies pirmās treniņu sesijas. Tomēr lieliskās trases nākotne F1 kalendārā ir neskaidra. Lai gan sarunas ar Berniju Eklstonu par jaunu 10 gadu līgumu rit vairākus mēnešus, joprojām vienošanās nav panākta. Kanādas gadījumā situācija ir sarežģītāka, jo iesaistīts arī valsts finansiālais atbalsts un tādejādi līgums ir trīspusējs, kas biroktātisko situāciju padara vēl sarežģītāku. Turklāt Kanādā notikusi valdības maiņa, kas gan pēc organizatoru domām nespēlēs nekādu lomu. Tiek ziņots, ka Eklstons pieprasa ne tikai uzlabojumus jau novecojušajā trases infrastruktūrā, bet arī 4% nodevas pieaugumu ik gadu uz visu 10 gadu līguma periodu.
Uz 2015.gada sezonu Formula 1 čempionātā ļoti iespējams būs jauns degvielas plūsmas sensoru piegādātājs, jo esošie “Gill Sensors” šogad ir izrādījušies ļoti neizturīgi un neatbilstoši standartiem. Skaļākais skandāls tika izraisīts jau pēc pirmā posma Austrālijā, kur Daniels Rikjardo šķīrās no goda pjedestāla, jo viņa “Red Bull” formulas degvielas plūsma sacīkstes laikā pārsniedza atļauto normu. “Red Bull” vainoja sensora darbības traucējumus, tomēr tiesa šķīra par labu FIA. Šobrīd FIA ir homoloģējusi tikai “Gill Sensors” kompānijas izstrādājumu, tomēr trīs britu kompāniju “Reventec Sensors”, “Mikina Engineering”, “Polyhedrus Electronics” un ASV kompānijas “Hyspeed” apvienība ir paziņojusi, ka kopīgi izstrādās sesnorus Formula 1 vajadzībām uz nākamo sezonu. Apvienības pārstāvis paziņoja, ka jaunais sensors būšot uz pusi vieglāks un krietni efektīvāks.
Džensons Batons ir paziņojis, ka pārāk agri ir sākt runāt par viņa jauno līgumu ar “McLaren” komandu. Abas puses gan ir apņēmības pilnas turpināt sadarbību neskatoties uz vājiem rezultātiem, kas vajā “McLaren” komandu šajā sezonā. “Mēs esam kopā jau četrus gadus un mēs vēlamies turpināt strādāt kopā, tomēr šobrīd nav īstais brīdis lai sāktu sarunas par jauno līgumu,” paziņoja Batons, kurš šobrīd ir vecālais (34 gadi) un pieredzējušākais (253 GP posmi) pilots Formulā 1. Tieši komandas neveiksmes ir pārliecinājušas Batonu palikt komandā un Formulā 1, tomēr viņš vēlas komandas biedru, kas viņam palīdzēs likt vienībai progresēt. Paralēli “McLaren” boss Rons Deniss norādīja, ka labprāt atkal nolīgtu Fernando Alonso uz laiku, kad “Honda” dzinēju partneris uzņem apgriezienus, tomēr nav skaidrs, kurš no “McLaren” esošajiem pilotiem atdotu savu vietu spānim tādā gadījumā – pieredzējušais Batons vai debitants Kevins Magnusens.