Felipes Masas un Serhio Peresa sadursme palēninājumā. Kā jums liekas kurš bija vainīgs?

1 KOMENTĀRS

    • Fetela dzīšanas gatavošana ir tīrākā ūdeņa otmazka.

      Williamsi esot prezentējuši radio sarunu starp serjogu un pitwallu, kurā pirmējais saka, ka aizmugurējās bremzes ir praktiski izbeigušās, ko darīt? un pitwalls atbildot – ‘ja nevari vairāk pabraukt – met mieru, ja vari – turpini’.
      Bez bremzēm sapņot apdzīt kādu, te nu nekas cits nav piebilstams kā muskowītu tv seriāli noklausīta frāze – ‘tādu optimismu vien ar elektrošoku var ārstēt’..

  1. Masa varbūt bija mazliet pārāk optimistisks (bet ko pārmest – pēdējais aplis taču sākās, kad tad vēl, ja ne šeit), bet 95% vainas Peresam.. Zināja, ka turpat Masa aizmugurē ir, zināja, ka mēģinās apdzīt, zināja, ka riepas pašam vairs lāgā neļauj nobremzēt un savaldīt formulu, bet tomēr ļāva formulai pabīdīties pa kreisi..

    • pašam Serjogam mēle paslīdēja, tas tagad, kā saka, ‘is on the record’ –

      I was defending my position going into turn one (sic)

      paskaidroju – trajektorijas maiņa (‘defending my position’) bremzējot (‘going into turn’) ir lieta, par ko F1 (un cik zinu, vairumā formuļu kategoriju) ir prakse, ko labākajā gadījumā sauc par ‘bīstamu’, sliktākā – dod sodus un nopēlumus, un sliktākajā – kas beidzas kapos.

      un ja reiz to dara, tad nu nav ko jabrīnās, ka notiek, kas notika Kanādas GP 2014 pēdējā aplī. Paša serjogas vārdiem – ‘ I suddenly got hit from behind’..

    • neaizmirsīsim, pie kādiem ātrumiem tas viss notiek, un kādi vēja virpuļi plivinās kāriem apkārt..

      Ka PER sabremzējas agrāk nekā gaidāms, tas IMHO ir uz sejas, un nav acīmredzams, kamdēļ viņam, jau sabremzējoties, būtu jāvirzās pa kreisi un virsū MAS. Ka viņš esot ‘aizstāvējis pozīciju’, tie ir paša vārdi, bet kā jau minēts iepriekš un kā arī bargie un taisnie soģi lēma, šīs divas lietas (bremzēšana un nobraukšana no ‘racing line’) nevar notikt vienlaicīgi..