“Ferrari” komanda jau tuvākajā laikā varētu oficiāli apstiprināt informāciju par saviem plāniem atgriezties Lemānas 24 stundu sacīkstēs.

Nevar aizmirst, ka “Ferrari” pilots Fernando Alonso būs īpašais viesis un ‘starta karoga tiesnesis’ šī gada Lemānas 24 stundu sacīkstē, kas risināsies šajā nedēļas nogalē. Tāpat “Ferrari” boss Luka di Montidzemolo ir vairrākārt norādījis uz Formula 1 un Lemānas tehnoloģiju ciešo saiti, kas varētu pavērt iespēju loģiskam solim – atgriezties WEC čempionātā.

‘Ferrari’ pieļauj iespēju ar jauno F1 V6 dzinēju atgriezties Lemānā (2013.gada 6.decembris)

“Tā ir viena no leģendārākajām sacīkstēm, kas ir noteikusi motoru sporta vēsturi un attīstību,” paziņoja Alonso, kura tuvs draugs Marks Vēbers šogad būs Lemānas 24 stundu sacīkstes viena no lielākajām zvaigznēm. “Es vēlos izpētīt šī tipa mašīnas krietni tuvāk. Arī Formulā 1 mēs esam iesoļojuši hibrīda dzinēju ērā un es vēlos uzzināt vairāk par metodēm un tehnoloģijām, kas tiek izmantotas šajās sacīkšu sērijās.”

Spāņu avīze “El Mundo Deportivo” ziņo, ka “Ferrari” jau sestdien, kad tiks dots starts 82. Lemānas 24 stundu sacīkstei, varētu oficiāli paziņot par savuatgriešanos augstākajā LMP1 kategorijā. Tostarp arī sacensību organizatori ACO informēja par ‘ļoti svarīga paziņojuma’ izplatīšanu pirms šī gada sacīkstes starta.

Foto augšā: 1958.gada Lemānas 24 stundu sacīkstē amerikānis Fils Hils kopā ar beļģi Oliveru Gendebjenu ar “Ferrari 250 TR58” spēja uzvarēt spēcīgos “Aston Martin”. Foto: Ferrari Spa.

1 KOMENTĀRS

  1. nja, lai cik radikāla šitāda doma varētu šķist uz pirmo sitienu, tajā ir savs racionāls kodols.. varbūt patiesi pēc ALO maiga mājiena, maŗķīzbanķieri ir devuši skudērijai savu mājienu, ka, sak, ko jūs tur mokaties pa to F1, tāpat čikus vien kaļat, vot Lemāna, tā ir manta.. 😉

  2. Nu “īsākajās” kategorijās Ferrari piedalās (ja kāds atcerās šausminošo avāriju, kad LPM1 Audi uzp…ās LPM3 Ferrari, kurš vilkās kā uts pa drāti 🙂 ) Bet uzbūvēt līdzvērtīgu LPM1 Audi, Toyota un Porsche monstriem… maz ticams, ja viņi pa kluso to nav ķīlējuši jau kādus 3-6 gadus. 😉

    • ka Ferrari spēkrati ir populāra izvēle priekš t.s. (Lemānas relatīvajos mērogos), GT klasēm, tas protams ir fakc, aber par sarkano skudēriju kā ‘works team’ tur nav tā kā nekas dzirdēts kopš Il Commendatores laikiem. Jeb vismaz kā veiksmīgu ‘works team’..