Sebastians Fetels ir atzinis, ka “Red Bull” komandai nav izdevies pietuvoties līderiem “Mercedes” un komandu starpā ir tik pat liela plaisa, kā pirmajā čempionāta posmā Austrālijā.

Šobrīd ir gandrīz 100% skaidrs, ka pirmo reizi kopš 2009.gada Pasaules čempiona tituls nenonāks Sebastiana Fetela rokās, bet Konstruktoru kausu neiegūs Miltonkeinā bāzētā komanda. “Mercedes” piloti cīnās par čempiona nosaukumu un tuvākais viņu sekotājs ir Daniels Rikjardo, kamēr komandas pārsvars kopvērtējumā sasniedzis jau 158 punktus.

“Šobrīd deficīts līdz “Mercedes” ir milzīgs un patiesībā mēs neesam to samazinājuši kopš pirmā posma,” intervijā britu SKY paziņoja Fetels. “Protams, mēs esam izmēģinājuši daudz un dažādus risinājumus, taču viņi dara to pašu. Mēs vēl gaidām uzlabojumus, kas dos iespēju spert platākus soļus uz priekšu un es domāju, ka tikai sezonas beigās mēs varēsim labāk izvērtēt situāciju un tad arī zināsim, kas mums jādara pa ziemu.”

Šobrīd izskatās, ka vairums komandu jau sāk gatavoties 2015.gada sezonai, tomēr pastāv uzskats, ka aizliegums izmantot balstiekārtas autonomo regulēšanas sistēmu FRIC, visvairāk varētu ietekmēt tieši “Mercedes” komandu un varbūt jau Vācijas GP posmā “Red Bull” būs iespēja pietuvoties līderiem?

“Mēs ļoti labi zinām, kas ir paslēpts mūsu mašīnā, taču mēs līdz galam nezinām, kas slēpjas viņu mašīnā,” situāciju komentēja Fetels. “Taču FIA savu nostāju ir pauduši ļoti skaidri un ļoti iespējams tas atsevišķu komandu spēku ietekmēs vairāk nekā citām vienībām.”

FRIC (Front and Rear Interconnected) ir hildraulikas sistēma, kas reaģē uz katra riteņa balstiekārtas noslodzi un izlīdzina spēku sadalījumu uz tiem, lai nodrošinātu mašīnas stabilitāti bremzēšanas laikā un aerodinamisko efektivitāti (mašīnas savērsumu) paātrinājuma brīdī. Pēc FIA aizlieguma izmantot šo sistēmu, vairākas komandas jau Silverstonas testos atteicās no tās un šobrīd ir zināms, ka uz nākamo posmu Hokenheimā ar ievērojami izmainītām mašīnām startēs arī līderi “Mercedes” un “Red Bull”, kas līdz šim ļoti veiksmīgi izmantoja savulaik “Lotus” ieviesto FRIC sistēmu.

1 KOMENTĀRS

  1. Es tomer domaju, ka nav ko niekoties… 2008. Gada aizliedza dubulto difuzoru, tad kkadas tur dzesesanas sistemas, tagad fric, domaju, ka vajag aizliegt izmantot ari sturi bolidos, bet to vieta ieviest tanku sviras. Un protams v2 dzineji ar astotas paaudzes LPG ari butu jaievies. Cirks tad cirks.

  2. ES domāju ka vajag ATļaut visu ko vien ģēniji var izštukot – kāpēc aizliegt piem aktīvo piekari, abs, un vēl kas mūsdienās ir ikdienišķa parādība ikdienas auto ???!!! . Manā skatījumā F1 ir JĀbūt jaunu tehnoloģiju ģeneratoriem un nevajadzētu nevienu sodīt par to ka šamais izgudrojis piespiedākošu spārnu, pūtākošu izpūtēju vai spiedākošu difuzoru. F1 abreviatūrai pēc idejas būtu jāsizsaka visu – FORMULA VIENS!!! Augstākā Līmeņa Tehnoloģijas Augstākā Līmeņa Pārbaudījumā!

  3. pienjemsim ja tas notiks,Ferrari naaksies skjirties no iespaidiigas naudu summas:) kompensaacija abiem alonso un kimi:) ka pats Matiachi teica ka uz 2015 gadu gaida lielas parmaiņas. jo uz vinju vienību(ferrari) ir parvilināti dazhi red bul darbinieki. varbūt tas ir izskaidrojums to ka S.Fettels nāk uz sarkanajiem ar Bianchi. Bet ka Honda ziņoja vinja maklarenos ljoti vēlās redzēt F.Alonso.. Bet kas ienjems red bull fettela vietu???? ( vai nu magnusens vai J.Battons) blins gruuti spriest:) pasaki savu versiju.Āri:)

    • Red Bulliem pirmaa pilota lomu tiiri mieriigi varees pildiit RIC. a otrais pilots lai paliek intrigai. no jaunajiem Bullistiem veel neviens nav nobriedis lai pievienotos galvenajai lielajiem. Batona pieredze vareetu nodereet. arii Hulkenbergs ir labs kandidaats- ir pelniijis aatraaku kjeevi.

      • Varbūt nākošgad vēl nē, bet es domāju, ka krievs Daņila Kvjats būs diezgan liels pretendents uz RedBull. Zinot, kā viņš brauca GP3, un kā viņš no GP3 formulām pa taisno ieleca F1 un spēj rādīt labus rezultātus…