“Ferrari” komanda beidzot ir apstiprinājusi, ka komandas dzinēju departamenta vadītājs Luka Marmorīnī pametīs vienību, lai gan informācija presē par šādu situācijas pavērsienu parādījās jau pāris nedēļas iepriekš.

Marmorīnī sāka strādāt Maranello fabrikā vēl astoņdesmito gadu beigās, bet 2009.gadā atgriezās pēc tam, kad tika izformēts “Toyota” F1 projekta tehniskais departaments. Šobrīd izskatās, ka Marmorīnī kopā ar aizgājušo komandas bosu Stefano Domenikalli ir samaksājuši ar saviem amatiem par ieilgušo “Ferrari” krīzi un zemo konkurētspēju arī jaunajā V6 dzinēju ērā.

Īsā paziņojumā “Ferrari” ir apstiprinājuši Marmorīnī aiziešanu un norāda, ka aizstājējs tiks meklēts kompānijas iekšienē, kamēr par šasijas departamentu atbildību ir uzņēmušies Džeimss Alisons un Nikolā Tombazi. Tostarp attiecībā uz Pata Fraja nākotni “Ferrari” pagaidām klusē. Brits 2010.gadā pievienojās “Ferrari” no “McLaren” komandas.

Interesanti, ka 1998. un 1999.gada pasaules čempions Mika Hakinens, kurš savulaik ļoti cieši strādāja kopā ar Patu Fraju, norāda uz nestabilo tehniskā speciālista situāciju Maranello komandā. Turklāt Hakinens atzina, ka uzreiz iedomājās par Fraja iespējamo atlaišanu brīdī, kad Ungārijas GP kvalifikācijas laikā “Ferrari” pieļāva uzskatāmu un rupju stratēģisku kļūdu attiecībā uz savu pilotu Kimi Raikonenu.

“Tādām lietām nevajadzētu notikt tāda līmeņa komandā, kāda ir “Ferrari”,” paziņoja Hakinens. “Es brīnos, ka tik rupjas kļūdas notiek Pata Fraja vadības laikā – es viņu ļoti labi pazīstu. Šobrīd Maranello visiem augsta līmeņa darbiniekiem ir iezvanījies trauksmes zvans.”

1 KOMENTĀRS