Gaidāmais Krievijas GP ir saņēmis zaļo gaismu no FIA – attiecībā uz trases sagatavošanas darbiem Sočos viss rit pēc plāna un nekas netraucēs trasei iegūt FIA licenci. Čarlijs Vaitings apmeklēja trasi šīs nedēļas sākumā un atzina, ka ‘tā ir labā stāvoklī un FIA ir gatava piešķirt licenci’. Tā bija pēdējā tehniskā pārbaude pirms Krievijas GP norises šī gada oktobrī. Posma organizatoru pārstāvis Sergejs Vorobjovs paziņoja, ka šobrīd esot pārdotas 30’000 biļetes, bet vēl pirms tam paredzēti vairāki mārketinga pasākumi – jau pēc Beļģijas GP kāds no aktīvajiem F1 pilotiem apmeklēs jauno trasi.
Felipe Masa ir paziņojis, ka vēlas pārspēt savu bijušo “Ferrari” komandu, ar kuru “Williams” vienība šobrīd ir iesaistīta cīņā par trešo vietu Konstruktoru kausā. Brazīlietis, kurš Maranello pavadīja astoņus gadus, atzinās, ka īstajā brīdī ir pametis “Ferrari”. Pēc Ungārijas posma “Williams” zaudēja trešo vietu kopvērtējumā “Ferrari”, tomēr Masa uzskata, ka cīņa tikai sākas: “Mēs bijām viņiem priekšā iepriekšējos posmos un tikai Ungārijā mums tas neizdevās, tomēr iespējas pārspēt “Ferrari” šogad mums ir ļoti lielas. Tieši to mēs un es vēlamies. Finišēt vadošajā trijniekā un priekšā tādām komandām kā “Ferrari”, tas būtu fantastisks panākums.”
Enco Ferāri dēls Pjero ir paziņojis, ka Fernando Alonso vajadzētu pabeigt savu karjeru “Ferrari” sastāvā. Spānis ir labāk apmaksātais pilots Formulā 1, tomēr šobrīd cirkulē baumas par to, ka Alonso varētu pāriet uz “McLaren” vienību, kas ar “Honda” ienākšanu meklē augstākā līmeņa pilotus. “Es ceru, ka Alonso paliks Maranello līdz karjeras beigām,” paziņoja Pjero Ferāri. “Es nesekoju pilotu tirgum un neesmu atbildīgs par pārrunām ar pilotiem, tomēr es redzu viņa vērtību un es joprojām uzskatu, ka Fernado ir mūsu lielākā cerība.” Tāpat Pjero Ferrāri kritizēja modernās Formula 1 noteikumus: “Mans tēvs apgrieztos kapā, ja zinātu, ka augustā F1 ir pārtraukums. Viņš vienmēr šajā laikā bija savā ofisā un viņam patika strādāt. Mūsdienās viss ir aizliegts – testi, uzlabot dzinējus un tā tālāk. Es zinu, ka arī “Ferrari” piekrita šiem noteikumiem, tomēr galu galā tas izrādās nav pareizākais virziens.”




