Vakar Itālijā “Adria Raceway” trasē savus pirmos pilnvērtīgos testus “Toro Rosso” sastāvā aizvadīja Makss Verstapens, kurš testēja 2012.gada modeli STR7. Iepriekš holandietis bija pilotējis tikai “Red Bull” demo mašīnu Rokingemas taisnes testos un demo pasākumā Roterdamā. Kopumā Adrijā Verstapens veica 148 apļus, kas ir pietiekami, lai ar 400 nobrauktajiem kilometriem kvalificētos F1 superlicencei un varētu piedalīties piektdienu treniņu sesijās jau šogad. “Toro Rosso” sporta direktors Stīvs Nilsens komentēja: “Radās tāda sajūta, ka viņš ar Formula 1 mašīnu ir braucis jau ilgāku laiku.”
“Ferrari” bijušais prezidents Luka di Montidzemolo pēc aiziešanas no kompānijas saņems ļoti dāsnu kompensāciju, ziņo “Reuters”. Vēl līdz februārim Montidzemolo saņems pirmo pusi no kopējās kompensācijas summas 26,95 miljonu Eiro apmērā. Šī kompensācija 10 reizes pārsniedz “Ferrari” prezidenta gada algu, ziņo “Fiat”. Kompensācijas noteikumi paredz, ka Luka di Montedemolo nav tiesīgs līdz 2017.gada martam strādāt konkurējošas kompānijas sastāvā.
Ņemot vērā, ka “McLaren Honda” projektam nav pagaidām izdevies nolīgt F1 lielākās zvaigznes Fernando Alonso un Luisu Hamiltonu, britam Džensonam Batonam iespējas palikt uz vēl vienu sezonu Vokingas komandā ir ļoti lielas. Tagad komandas plānos ir nodemonstrēt savu konkurētspēju 2015.gadā un tad mēģināt pārvilināt kādu no pasaules čempioniem pie sevis 2016.gadā. Arī Kevina Magnusena vieta “McLaren” ir gandrīz pilnībā droša – Ēriks Buljē paziņoja, ka dāņu ‘Vikings’ sezonas otrajā pusē ir krietni pacēlis savu līmeni un šobrīd ar ne visai konkurētspējīgu mašīnu cīnās ar vadošajiem pilotiem.
Da Džensons pats ir zvaigzne, nafig viņa vietā līgt citu? Pašreizējais sastāvs, lai nu kam, bet Ronam Dennisam, būtu pašsaprotams! Kevins tiks galā ar pirmajiem posmiem, Džensons atstrādās tās jaunā motora īpatnības. McLaren Honda: tas uzreiz atgriezīs leģendāras formulas auru!