Itālijas mediji ziņo, ka Sebastians Fetels jau līdz rītdienai (trešdiena) tiks apstiprināts “Ferrari” komandas sastāvā uz 2015.gada sezonu.
Četrkārtējais pasaules čempions ir sācis izvērtēt savas iespējas uz nākamo sezonu jau iepriekš vācietis ir ļoti pozītīvi atsaucies par iespējām startēt leģendārākajā komandā Formulā 1.
Lai šo baumu neticamību padarītu vēl iesapidīgāku, itāļu prese raksta, ka vienlaicīgi Fernando Alonso tiks apstiprināts par “Red Bull Racing” pilotu un tādejādi Alonso ar Fetelu apmainīsies ar pilotu vietām.
Alonso jau iepriekš ir izrādījis neapmierinātību ar progresa trūkumu “Ferrari” komandā pēdējās sezonās, savukārt Fetels šajā sezonā nav spējis pielāgoties jaunajiem noteikumiem un šogad pārliecinoši zaudē savam jaunajam komandas biedram Danielam Rikjardo.
Interesanti, interesanti! Turklāt abus prsonāžus var saprast – vienam vajag jaunus izaicinājumus (kā savulaik Šūmaheram), bet otram jaunu motivācijas grūdienu.
Baidos tikai, ka šāda rokāde nākotnē triumfēt ļaus tikai vienam no viņiem, savukārt otru gaida sāpīga vilšanās un iespējams karjeras noriets. Kuram paveiksies – tā jau ir loterija…
Jāa tas ir jaunums:) Ārim bija taisnība. bet tad kapēc pats Matiači ir teicis ka uz 2015 gadu sastāvs paliks nemainīgs…
ko teicis ir viens, to otrs vienmēr var palabot 🙂
rekā vēl Mondzas vīkenda laikā Luka KāDeMē teica, ka nekur neejot prom. Kā tad..
AAris nemaz nav taads muljkjis, kaa dazhreiz peec komentaariem izskataas 😉
manc shancee uz intuiiciju. es nezinu kapeec, vienkaarshi dazhreiz dziivee es vienkaarshi zinu. nu neba taa visa Seba runaashana par veeleeshanos braukt Skudeerijaa bija duumi vien. un tad veel tas promo pasaakums kur Bergers ar Sebu deva izskrieties veesturiskajam SarkanajamEErzelim. tur vareeja just ka Bergers kaa vecajais aarietis ieved Sarkanajos jauno.
tomeer paarsteigums ja ALO uz Red Bull. biju nojautis ka driizaak uz Maklaren.
Raikonenam naakamaa buus peedeejaa sezona pirms Bianki atnaakshanas. tad vainu kaadaa no videejaam komandaam, kas maz ticami intereseetu Somaini. driizaak jau uz Word RX. vinjsh pac ir izteicies ka labpraat izmeegjinaatu mazos-njipros superkaarus. kliist baumas ka taps RedBull-Volkswagen fabrikas komanda, uz tagadeejaas Marklund baazes. kuraa vieta Kimim noteikti atradiisies.
jaa, bet kur Hulkenbergs? vai tiesham vinjam ne reizi karjeraa nenosveetiis labu mashiinu?
diezvaj tuvākā laikā tas swaps notiks, Helmets un Sebs jau nolieguši un kam gan RedBull vajag ALO par mlj 25 ja viņiem ir RIC par mlj 0.75? Pieliks vēl KVY par velti un būs superblice, jauna un progresīva. Vot ALO uz McLaren tad jau reālāk ja spēs izlīgt ar Lielo Lunāru. Bet – arī jaunais prez Marčione tikko paziņoja ka ALO un RAI viņiem vitāli nepieciešami. Bet kas zin, F1 mēdz notikt lietas kas reālā dzīvē pat sapņos nerādās. Att HUL viņam talants izvēlēties nepareizos menedžerus un nebūs brīnums ja šī viņam pēdējā sezona F1. A BIA varētu būt SUT vietā Zauberī.
Tas tik ir spēriens! Nu ja tā notiks, tikai priecāšos. Būs interesanti! Alonso ar Renault ir gājis labi, gan jau ka atmiņas sirdi silda.
Atsaucoties uz klasiku – rīts vēl nebija sācies bet muļku zemē bija vērojama zināma rosība 😛 Diena iet uz beigām, bet rezultātu kā nav tā nav – tā būs cita šodiena 😛
uz mazliet nopietnākas nots (vismaz tā laikam iecerēts) – esot izsūtīta jauna depeša tīmiem, ar aizliegto un atļauto tēmu sarakstim rādiņa sarunām.. kāds nolēmis pierādīt, ka Kozmam Prutkovam nebija taisnība, sakot ‘Nevar aptvert neaptveramo’…
Message types not allowed:
Sector time detail of a competitor and where a competitor is faster or slower.
Adjustment of power unit settings.
Adjustment of power unit setting to de-rate the systems.
Adjustment of gearbox settings.
Learning of gears of the gearbox (will only be enforced from the Japanese Grand Prix onwards).
Balancing the SOC [state-of-charge of batteries] or adjusting for performance.
Information on fuel flow settings (except if requested to do so by race control).
Infomation on level of fuel saving needed.
Information on tyre pressures or temperatures (will only be enforced from the Japanese Grand Prix onwards).
Information on differential settings.
Start maps related to clutch position, for race start and pit stops.
ADVERTISEMENT
Information on clutch maps or settings, e.g. bite point.
Burn-outs prior to race starts.
Information on brake balance or BBW (brake-by-wire) settings.
Warning on brake wear or temperatures (will only be enforced from the Japanese Grand Prix onwards).
Selection of driver default settings (other than in the case of a clearly identified problem with the car).
Answering a direct question from a driver, e.g. “Am I using the right torque map”?
Any message that appears to be coded.
Message types allowed –
Acknowledgement that a driver message has been heard.
Lap or sector time detail.
Lap time detail of a competitor.
Gaps to a competitor during a practice session or race.
“Push hard”, “push now”, “you will be racing xx” or similar.
Helping with warning of traffic during a practice session or race.
Giving the gaps between cars in qualifying so as to better position the car for a clear lap.
Puncture warning.
Tyre choice at the next pit stop.
Number of laps a competitor has done on a set of tyres during a race.
Tyre specification of a competitor.
Indication of a potential problem with a competitor’s car during a race.
Information concerning a competitors likely race strategy.
Yellow flags, blue flags, Safety Car deployment or other cautions.
Most of these bans are implemented from this weekend’s Singapore Grand Prix, while those involving tyre and brakes will be implemented from Suzuka.
The ban on the imparting of technical information will also apply to pit boards.
Information on fuel flow settings (except if requested to do so by race control).
Gaidam tad daudz izstāšanās degvielas pēc. Paši FIA uzliek maksimumu degvielas limitu, ko var tērēt (draiveriem kaut kad ir jātaupa tā zupa) un tagad pat nezinās vai var dot grīdā vai nevar.
yep.. zupas taupīšana ir diezgan aktuāls sarunu temats.. protams, tas ir viens no ‘most road-relevant’ F1 aspektiem priekš ikdienas autovadītāja mūsdienās, bet es tomēr gribu redzēt formulu racingu, nevis ‘eko-ralliju’ (tipa kā padlaikos – kurš līdz maskavai aizbrauks no Rīgas bez uzpildīšanās)..
Tieši Singapūra ir traka trase degvielas patēriņa ziņā. Te priekšrocība būs Williams komandai kam ir gan ātrums gan arī patēriņš sacīkšu režīmā ir viens no zemākajiem (ja ne pats zemākais).
nav nekas pret Wiljamsu uzvarēšanu, tikai Singapūrā kā jau ielu trasē, kvalifikācija pa lielam noteiks vietu izkārtojumu finišā.. mīnus tie, kam zupa izbeigsies vai barjeras virsū uzskries, protams.
Message types not allowed:
.. ADVERTISEMENT (all caps nozīmē skaļā pacilātā balsī brendus pieminēt???)
sorī, copīpastas errors 🙁
Nez nez. Baigi neticas, bet būtu interesanti. 🙂
Mans šokā. Bet nu jaa, kas to lai zina kam būs labāka formula, tiešam loterija 😀
Tā kā F1 nekāds Spash’n’go nav iespējams, tad nākamgad jāgaida rijīgākās formulas stāvam trases malā? Vai F1 paliks vēl lēnāks, jo visiem zupu būs jātaupa.
raxt par F1 pilotu iepeejamiem trasfeeriem, bet viens ovaalgalva atkal malj savu tuftu no F1visirslikti.lv
Nē taupīt degvielu jau ir forši, “zaļais autosports” utt, tikai Miša Šumahers kaukad izteicās, ka milzīgs Boings 767 lidojumā no Ņujorkas uz Tokiju norij vairāk degvielas, nekā visas F1 komandas sezonas garumā. Jāļauj tak nesties uz maksimumu visiem kadriem, lai skatītājiem būtu interesanti.
Nju zinja ir parādījusies,ka red bull vettelis ir laimiigs buljos,unF.Alonso ir vel laimīgāks ka paligs pie ferrari līdz pat 2019 gadam. jo baumo ka F.Alonso menedzheris ir faktiski vienojies par 90 milj $ līgumu līdz 2019 gada izskanjai. bet to vel var maniit un maniisim:)
protams ka maniisim! kaa jau tu saki, ljoti iespeejams ka ALO paliks Sarkanajos kaa paliigs. tomeer neticu ka Ferrari savu jauno komandu buuvees ap vecu komandas pirmo nummuru. vinjiem vajag jaunu.
tas ka Skudeerijas pilotu sastaavs netika pazinjots Moncaa jau pats par sevi noraada ka paarsteigumi buus.