Tiem pilotiem, kuru pilotēšanas stils dabiski ir taupīgāks degvielas patēriņa ziņā, gaidāmajā Singapūras GP posmā būs ievērojamas priekšrocības, uzskata “Renault Sport” dzinēju departamenta vadītājs Remi Tafins.

Trases specifika liecina, ka tā ir viena no visnežēlīgākajām trasēm attiecībā pret degvielas patēriņu, turklāt tagad kombinācijā ar aizliegumu komandām informēt pilotus par degvielas taupīšanas nepieciešamību, šī problēma Singapūrā var kļūt ļoti aktuāla.

“Šie īsie un biežie jaudas uzliesmojumi Singapūras trasē jau pēc noklusējuma prasa ļoti labu griezes momenta atdevi, kas uzreiz palielina arī degvielas patēriņu,” skaidroja Tafins. “Šajā trasē viena apļa ietvaros degvielas patēriņš ir vislielākais visas sezonas gaitā. Lai būtu labāk izprotama situācija, atgādinu, ka pērn mēs šajā sacīkstē tērējām 150 kg degvielas, kas ir par 30% vairāk nekā atļauts šogad – 100kg.”

Turklāt papildus slodze tiks arī reģenerācijas sistēmām, jo īpaši MGU-K.

“MGU-K tik īpaši pārbaudīts šajā trasē,” turpina Tafins. “Katra bremzēšana šeit ir gara un ļoti spēcīga, kas jo īpaši izteikti ir ‘viesnīcas’ sekcijā pie tribīnēm, kur MGU-K spēs atgūt pietiekami daudz enerģijas, lai noturētu baterijas uzlādētā stāvoklī visa apļa garumā. Salīdzinājumam MGU-H tiek izmantots daudz mazāk, jo trasē ir īsas taisnes un līkumi nenodrošina pietiekamu laika sprīdi, lai izplūdes gāzu sistēma attīstītu stabilu plūsmu.”

Vairāk par degvielas plūsmas specifiku varat lasīt pēdējā ENERGY 04 numurā.