Vulkāna izvirdums var ietekmēt Japānas GP norisi. Pagājušās nedēļas nogalē sākās Ontakes vulkāna izvirdums, kas jau ir prasījis vairāku cilvēku dzīvības. Kalns atrodas tikai 200 km no Suzukas trases. Dūmi, pelni un indīgas gāzes joprojām izplatās ne tikai tuvākā apkārtnē, bet ietekmēti ari avio reisi, kas tiek atcelti vai pārvirzīti. Sacīkšu organizatori cer, ka visi piloti būs paguvuši ierasties Japānā uz piektdienas pirmajiem treniņiem.

Adrians Zutils ir paziņojis, ka šajā sezonā nebūs iespējas veikt ātro 130R līkumu ar pilnu gāzi, jo mašīnām ievērojami samazinājies piespiedējspēka līmenis. Vācietis, kurš savulaik 2006.gadā izcīnīja Japānas Formula 3 čempiona titulu un ir dzīvojis Japānā vairāk kā gadu, atzina, ka Suzukā, kas ir viņa mīļākā trase, pilotiem būs jauni aizraujoši pārbaudījumi un īpaši sarežģīts būs pirmais sektors ar nepārtrauktām virziena maiņām.

Caterham” komanda uz Japānas GP ved jaunu priekšējo antispārnu un cer, ka ieguvums būs tik ievērojams, ka ļaus ne tikai apsteigt galvenos konkurentus “Marussia” komandu, bet arī nostāties vienā līmenī ar “Sauber” un “Lotus”. Pēc pirmās uzlabojumu paketes augusta beigās, šis antispārns ir turpinājums uzlabojumiem, kas tiek sagatavoti pēc “Toyota” aerodinamiskajā tunelī pavadītajām nedēļām. “Mēs vairs neskatāmies uz “Marussia” kā mūsu tiešo konkurentu,” pašpārliecināti paziņoja Manfredi Raveto, kurš pēc Kristiana Albersa aiziešanas kļuvis par komandas vadītāju.