Reinis Nitišs šajā sezonā ir kļuvis par jaundibinātā FIA Pasaules Rallijkrosa čempionāta vienu no līderiem un vēl sezonas vidusdaļā viņš atradās čempionāta vadībā. Šobrīd 18 gadus jaunais jēkabpilietis cīnās par otro vietu kopvērtējumā, kamēr par čempionu jau pēdējā Itālijas posmā tika kronēts Peters Solbergs.
Izmantojot iespēju, kad Nitišs ir atgriezies Latvijā pirms došanās uz pirmspēdējo posmu Turcijā, esam aicinājuši viņu uz sarunu, lai noskaidrotu paša Reiņa atbildes un pārdomas par mūs visus interesējošām tēmām un jautājumiem.
Tāpēc aicinām arī visus F1.LV lasītājus komentāros pie šī raksta uzdot sevi interesējošos jautājumus Reinim Nitišam. Pilno interviju ar jauno rallijkrosa zvaigzni varēsiet lasīt elektroniskajā žurnālā ENERGY, kas iznāks jau nākamajā nedēļā.
Kādi ir nākotnes plāni par nākamo un vēl tālākajām sezonām?
Vispirms vēlos pateikties par aizraujošo sezonu – tieši šogad esmu aktīvi sācis sekot līdzi šim seriālam pateicoties Taviem panākumiem.
Tomēr gribēju pavaicāt kas, Tavuprāt, ir iemesls pēdējiem salīdzinoši neveiksmīgajiem posmiem:
> tikai tehniskas ķibeles un neveiksme;
> spiediens no paša, komandas, fanu puses? (galu galā sezonas sākumā neviens negaidīja uzvaras)
> pieaugošā konkurence? (gandrīz katrā posmā parādās pa kādam jaunam vai iepriekš RX neredzētam spēcīgam pilotam)
> komandas (ne)vienlīdzīgā attieksme pret pilotiem?
> vai kas cits?
Jebkurā gadījumā – paldies par lielisko sezonu. Ir pavisam cita motivācija sekot līdzi šim aizraujošajam čempionātam, ja labi startē kāds savējais (to var teikt arī par Baumani)
Varētu pajautātu sekojošo:
-Kā ir ar finansēm? Sezonas sākuma daļā nocirkulēja informācija, ka Reinim nemaz neesot pilns sezonas budžets un par dalību pēdējos posmos 100% skaidrības nav. Kā ir tagad, vai viss kārtībā? Kā ar fianansēm uz nākamo sezonu?
-Kā Reinis pats uztver rallijkrosu pasaules autosporta hierarhijā? Vai tā ir disciplīna, kur mērķtiecīgi aizvadīt visu karjeru, vai tomēr starpposms kaut kam, lai pēcāk izmēģinātu spēkus citās disciplīnās (piemēram, rallijā vai šosejā)?
-Kā uz viņu skatās konkurenti ar krietni skaļākiem uzvārdiem? Vai tiem nav skrobe, ka atnācis 18-gadīgs džeks no Latvijas un brauc visiem pa priekšu?
-Kādas vispār attiecības braucēju vidū? Rallijkross tomēr ir kontaktsports – vai reizēm nesanāk konflikti ārpus trases?
Reinis ir monstrs! bet mieriigs monstrs 🙂 taa par Tevi saka Ogres novadaa. lai izdodas taadaa pat garaa kaa liidz shim!
-RX trases ir dazhaadas. ir trases kur Tavs preciizais braukshanas stills dod priekshrociibas, bet ir arii taadas kur Solberga mega-saansliides stils ir aciim redzami aatraaks. vai brauceejam ir iespeejams mainiit savu braukshanas stilu kaa kuraa trasee izdeviigaak? jeb, kapeec neviens nekopee Peetera setapus un stilu?
– kaa Tu domaa, peec cik gadiem RX Superkaari izkonkurees WRC popularitaates zinjaa?
– vai aizkulisees tiek baumots par jaunu razhotaaj-komandu pievienoshanos chempionaatam?
Cik ļoti atšķiras Olsbergs komandas auto regulējumi?
Vai pašpikojat auto regulējumus viens no otra, ja kādam veicas labāk?
Vai salīdzini telemetrijas datus ar komandas biedriem?
Kāds ir maksimālais ātrums ar kādu brauc trasē?
Mīļākā trase?