Vils Stīvenss piedalīsies piektdienas pirmajos brīvajos treniņos “Marussia” sastāvā Japānas GP izcīņā. Jaunais brits iepriekš ir aizvadījis testus “Caterham” sastāvā, bet Japānā būs viņa pirmā dalība Grand Prix posma ietvaros. Nav izslēgts, ka tā nav pēdējā reize šogad, kad redzēsim Stīvensu darbībā treniņos. Šobrīd Vils Stīvenss atodas sestajā vietā kopvērtējumā Formula Renault 3.5 čempionātā, kur izcīnīja uzvaru atklāšanas posmā Moncā.
Dabas Māte var ieviest savas korekcijas Japānas GP norisē. Jau ziņojām par Ontake vulkāna izvirdumu 200km no Suzukas trases, tomēr šobrīd posma norisi apdraud arī taifūns Fanfone, kas sasniegs Japānas salas nedēļas nogalē un var kļūt par nopietnu apdraudējumu drošībai. Labākajā gadījumā meteorologi sola “ļoti nepatīkami laiku – spēcīgu lietu un vēju”.
“Renault” F1 dzinēju ražotāji ir atzinuši, ka visdrīzāk lielākā daļa no to klientiem šajā sezonā būs spiesti izciest starta pozīciju sodus, jo lielākais daļai no tiem tuvojas sešu dzinēju izmantošanas limits. Vairumam pilotu šobrīd vismaz vienā no jaudas agregātu komponentiem ir sasniegts limits, kamēr vienīgais, kas jau reāli izcietis sodu ir Daņila Kvjats, kamēr Sebastians Fetels varētu būt spiests to darīt jau Japānā. Abi izmanto “Renault” motorus. Ņemot vērā Suzukas trases jaudas izmantošanas parametrus, “Renault” Japānā sagaida grūti laiki un pēc Remi Tafina domām pat vairāki piloti varētu sastapties ar dzinēja izturības problēmām.




