Fernando Alonso pametīs “Ferrari” komandu šīs sezonas beigās, apstiprināja bijušais kompānijas prezidents Luka di Montidzemolo.

Lai gan ziņas par Alonso aiziešanu no Maranello nepārstāj parādīties presē un internetā, “Ferrari” komanda joprojām nav to apstirpinājusi. Tāpat komanda nav likusi saprast, ka Alonso vietā vienībā ienāks četrkārtējais pasaules čempions Sebastians Fetels, kurš ir jau paziņojis par aiziešanu no “Red Bull”.

“Fernando iet prom divu iemeslu dēļ,” paziņoja Montidzemolo. “Pirmkārt, viņš vēlas jaunus apstākļus un darba vidi. Un, otrkārt, viņš ir tajā vecumā, kad nav vairs laika gadīt, lai atkal izcīnītu uzvaras.”

Montidzemolo atklāja, ka jau vasarā 33 gadus vecais spānis ir lūdzis atbrīvot viņu no līguma ar “Ferrari”, jo viņš vairs neticot komandas spējām nodrošināt uzvarēt spējīgu mašīnu. Šobrīd Alonso svārstās starp “McLaren Honda”, kas piedāvājusi iespaidīgu algu, bet vēlas nolīgt spāni vismaz uz divām sezonān, un “Mercedes” komandu, kur gan pilota vieta būs pieejama tikai 2016.gadā.

Fetelu vilina ‘Ferrari’

Tostarp “Red Bull” padomdevējs Helmuts Marko intervijā oficiālajā F1.COM mājas lapā atzina, ka Sebastianu Fetelu vienmēr ir vilinājis “Ferrari” mīts.

“”Ferrari” Formulā 1 joprojām ir skaļš vārds,” paziņoja Marko. “Tas ir mīts un jebkurš sacīkšu pilots vēlas savā karjerā kaut reizi startēt “Ferrari”. Protams, ļoti daudz no tā ir tikai ilūzijas. Sebastians jau ir izcīnījis četrus titulus un tagad pienācis laiks mītam. Es domāju, ka arī pārejas brīdis ir ideāls – “Ferrari” ir dziļā bedrē un tādos apstākļos pilots var diktēt savus noteikumus.”

1 KOMENTĀRS

    • Kādi meli…Ko tu tur mūldi ja nezini bla,bla…… chalim bija gods būt Ferrari.protams vēlējās būt par chempionu Sarkanajā vienībā.Katrs pilots tic ieksheejai sirdij,un pasaka to zhurnālistiem. tu ka Formula fans vari muldēt pa nenopietno!

    • Nejauc pirkstu ar pi*pi! Jaukie McLareni nagla “uzmeta” Alonso. Noņem rozā brilles un paseko tā gada notikumiem McLarenā. Hamis kā ”jauniņais” varēja ņemt visas Alonso telemetrijas, un ”nagļoties” pret komandas noteikumiem tāpat kā tagad. Nebūtu Alonso Ungārijā lecies pretī un dabūjis 5 starta vietu sodu … nebūtu muldoņas denisu roņa, viss būtu savādāk. Nu lai jau, kas bijis, bijis, nav vairs te ko par to tēmu, kas būtu, ja būtu. Un vai Tev draudziņ nešķiet, ka visu šo laiku, kamēr Red Bul brauca ārpus konkurences, vienīgi Alonso līdz pēdējām sacīkstēm pretendēja uz tituliem. Tagad, kad arī Mercedes ir garām Ferrari, un Buļļi, Wiljamsi, protams ka Alonso ir piegriezies braukt ”lūzeros.” Tas ka Hamiltons šogad būs par čempiņu ir skaidrs, viņš starp diviem “naglijiem” vienmēr izlien tīrs. Lai nu viņam tiek ar, nav žēl. Fetelis iekš Ferrari, interesanti, ja netiks pieņemts likums dzinēju modernizēšanā, tad varēsi aiz priekiem slapināt bikšelēs, skatoties kā Fetelis ar Raikonenu cīnās par pēdējo izcīnāmo punktu sacīkstē.

      • Kaudze vissu preciizi pateica… ir KAS necieš F.Alonso. Es kaudzei piekritīšu teiktajā.Jo Alonso visu maksimumu izspieda no sarkanā bolīda.Ne jau vinsh būve un konstrue F1 autinjus… Varbūt arī būs uzvara zinja nakoshgad izmainjas.Ka tik neatkartojās chalji vēsture.Kad Michaels ienāca ferrari.arī pirmais gads shim nebija viegls,un to pashu saka arī Bergers,Ka S.Vettelam pirmais gads nebūs no vieglajiem. bet 2016 gadā ies jau uz uzvarām. kā to darīja michaels. To pat Fiat lielais prezidents pats Sebam solīja ka Ferrari būs konkurentspējiiga. Jo ka es zinu ar šadiem vārdiem ir biistami mētāties.Karochi veelos pateikt ka S.Vettels var atkartot schumahera vēsturi.

      • Pie esošiem apstākļiem Fetelam nebus iespējams atkārtot Šulmahera sasniegto. Tev derētu atskatīties f1 vēsturē aizkulušu cīņas kas notika no deviņesmito gada sākuma lidz 2008. gadam.

      • kādi texti, kādi texti…

        un par senjoru Alonzo un de la Rozas liecībām FIA, kuru rezultātā otrreizējā spygeitas izskatīšanā makiem iegrieza sezonas dq, cik tur megabaksu sodu, plus vēlēja sarkanajai skudērijai nodot JEBKURU technisko infu par tā K-ga 2007. gada kāru, kādu vien sarkanajiem labpatiks paprasīt, un par nākamā gada kāru tāpat, kamdēļ par to piezamirstam??

      • ienāca prātā Deimons Hils ar iesprūdušo gāzes pedāli Arrows kāram Hungaroringā, kādā 1996-97 gadā apmēram (kā ļaunas mēles melsa toreiz) 😀

    • Es protams ļoti atvainojos visiem tiem, kurus tulīt līdz sirds dziļumiem aizskaršu, bet neredzēt, ka Uzacis konstanti izspieda no sarkanās grabažas 110% var tikai cilvēks, kas ir vai nu:

      a) akls, puskurls un informāciju par F1 iegūst tikai no Delfu komentāriem;
      b) pilnīgi neko nesaprot no F1;
      c) vienkārši ir muļkis;

      • Redz cik vienkārši – atliek Ferrari formulu pasludināt par sarkano grabažu un visas problēmas ir atrisinātas. 😛 No kā izriet, ka F1 ir autosacīkstes, kurās viena fomula(uzvarētāju) sacenšas ar grabažām :P. Vai šādas pieejas autoram nevar uzdot tos pašus jautājumus?

      • viss ģeniālais esot vienkāršs..

        Having said that – no ģēnija līdz idiotam arī neesot īpaši tālu 😉

      • Ak, Dies… kādam laikam uzkāpu uz varžacīm. Arī akls esi? Neesi pamanījis ka jau vismaz pāris sezonas Ferrari nav konkurētspējīga? Firma, kuras pamatā ir autosacīkstes, kas ir radīta autosacīkstēm, kas eksistē tikai dēļ autosacīkstēm, kuras vienīgais mērķis ir uzvarēt autosacīkstēs, no kuras visas pasaules miljoni fanu gaida uzvaras un kura, starp citu, nopietni piedalās TIKAI VIENĀ autosporta disciplīnā (nevis kā Red Bull Racing, neskaitāmos) un kuras rīcībā ir gan neierobežoti naudas līdzekļi, gan FIA un Bernija atbalsts, jau n- tos gadus nespēj izspiest no sevis uzverēt spējīgu formulu?
        Un pēc šī visa Tev ir pretenzijas, ka es to nosaucu par sarkanu grabažu!? Zini, puis, Tev ir nopietnas problēmas 🙂

      • tavaa textaa ir par daudz vaarda autosaciixtes. ja buutu lietojis sinoniimus, tad neizklausiitos tik tupa.

        un no kaa tev spriest. mashiina vai pilots ir grabazha?

      • Ivar, tikai viena lieta. Arī pilotam ir jādod savs fīdbeks par to, kā mašīna uzvedās trasē. Un tad inženieri var kaut ko strādāt. MŠ uzskatīja par labi tādā ziņā. Tāpat arī Alonso uzskata par labu, bet rezultāti ta nav.

        MŠ tituli, protams, daudz no mašīnas atkarīgi bija. Bet pati no zila gaisa jau tā mašīna neuzradās. Tods + Brauns + MŠ bija ideāla kombinācija. Tagad iekš Ferrari neredzu tādu kombināciju.

        Un vismaz es uzskatu, ka pilotam jau cik sezonās tomēr bija jānorāda pareizais virziens mašīnas attīstībā.

        p.s. Neko jau nedot tas, ka no grabažas izspied 110%, ja grabaža ir par 50% sūdīgāka kā citas formulas.

      • Āri, dārgum, vārds “autosacīkstes” tekstā vairākas reizes tika lietots ar nodomu. To sauc par tēlainās izteiksmes līdzekli.

        No kā man spriest!? Hmmm… padomāsim… Es sekoju F1 jau 30 gadus… Tiešām dīvaini, ka man var rasties savs spriedums par notiekošo 🙂

      • Problēmas Ivar ir Tev. Tevi brīžiem pārņem neatvairāma vēlme paspīdēt, un kā likums, tad rodas kāda ‘pērle’. Man atkal ir zināma vājība uz ‘pērlēm’ 😛 un tad nu kā tikai tā arī uzreiz. 🙂

      • Nu tad redzi, Tavs apgalvojums, par Ferrari formulas pilnīgu konkurētnespēju n-to gadu garumā, kuras dēļ Tu to pasludini par sarkano grabažu, kā reiz pieder tādu komentāru kategorijai. Jā, šogad neviens nespēj konkurēt ar Mercedes. Bet vai tādēļ ir tikai grabažas?
        BTW manam iebildumam nav nekāda sakara ar to ko, kur un kādā apjomā izspieda Alonso kungs.

      • Starp mums, Vermin, ir neliela starpība – es Ferrari nosaucu par sarkano grabažu tāpēc, ka man tā gribējās un tāpēc, ka man vispār nepatīk ne Ferrari, ne viņu F1 politika. Nebūt nepretendējot uz kaut kādu objektīvu analīzi. Tev, turpretim, galvā ir sarkana putra un lietas sakatīt maisa mazi lēkājoši zirdziņi, tāpēc Tu, kā sētas krancis, aprej katru kas neceļ Tavu mīļoto Scuderia slavas augstumos. Smieklīgi…

      • Nu ar argumentāciju ….man tā gribējās un tāpēc, ka man vispār nepatīk ne Ferrari, ne viņu F1 politika… nevajag meklēt sekojošo: …cilvēks, kas ir vai nu:
        a) akls, puskurls un informāciju par F1 iegūst tikai no Delfu komentāriem;
        b) pilnīgi neko nesaprot no F1;
        c) vienkārši ir muļkis; ….
        Šitāda rgumentācija ir kaut kāds mišungs no šīm trim lietām 😛

      • ne jau vienmeer Alfonam bij’ slikts Ferrari. 2010. gadaa vinjam bija OK tacha, bet titulu taapat nepanjeema. pashi nolohojaas. nejau tehnikas vaina.

        un labi vien ir. pietiks vinjam ar divaam haljavaam.

      • P.S. izskataas ka tu pats smelies iedvesmu no DELFi komantaariem. tur kaa reizi Smirdhardiine celj vareno Spiedeeju debesiis.