Kimi Raikonens intervijā CNN ir atzinis, ka ļoti iespējams paliks “Ferrari” komandā arī pēc 2015.gada, jo viņam ir iespēja pagarināt līgumu uz 2016.gadu. Turklāt soms ir pārliecināts, ka pabeigs savu karjeru “Ferrari” sastāvā. “Es vēlos savā dzīvē darīt arī ko citu, ne tikai startēt Formulā 1,” paziņoja Raikonens, kura draudzene Mintu Virtanena ir abu pirmā bērna gaidībās. “Es savu karjeru pabeigšu “Ferrari” sastāvā.” Visdrīzāk nākamajā sezonā Kimi komandas biedrs būs Sebastians Fetels un somu pilots atzīst, ka Sebs ir vienīgais no F1 pilotiem, ar kuriem viņš tiekas arī ārpus Formulas 1. “Ārpus sacīkstēm es visbiežāk tiekos ar Fetelu,” paziņoja Raikonens. “Pārējos es īsti neuzskatu par saviem draugiem, tie ir sāncenši. Sebs ir normāls džeks un mums ir vieglas attiecības.”
Lai vēl labāk sagatavotos savai jaunai dzinēju ērais sadarbībā ar “Honda”, “McLaren” vienība vēl pirms šīs sezonas beigām plāno ieviest ievērojamu uzlabojumu paketi esošajam modelim. Sākot ar Singapūras posmu “McLaren” ir spējuši ik posmā ieviest jaunus uzlabojumus un pēdējā sacīkstē Krievijā mēs to varējām novērtēt arī rezultātos. Komandas vadītājs Ēriks Buljē noliedza, ka mērķis ir bijis uzlabot pozīciju Konstruktoru kausā, kur “McLaren” atrodas 5.vietā – 20 punktus priekšā “Force India” un 45 punktus aiz “Ferrari”. “Mēs nedzenamies pēc papildus punktiem, bet gan veidojam struktūru un pamatu, lai agrāk vai vēlāk atkal būtu konkurētspējīgi,” paziņoja Buljē. “100% visi uzlabojumi ir projektēti jaunajam modelim.” “McLaren-Honda” debija nav gaidāma pirmajos pēc sezonas testos, kas sekos pēc pēdējā posma Abu Dabi un ātrākais, kad mēs ieraudzīsim “McLaren” formulu ar “Honda” dzinēju aizmugurē būs ziemas testos Heresā februāra sākumā.
Vairāki piloti ar Sebastianu Fetelu priekšgalā ir aicinājuši FIA un riepu ražotāju “Pirelli” apsvērt iespēju izmainīt slapjā laika riepas. Jautājums vēl vairāk saasinājies pēc Žila Bjanki avārijas Japānā. Fetels uzsvēra, ka ekstrēmā laika apstākļu riepām ir pārāk mazs ideālā snieguma logs un visi piloti ļoti ātri vēlas uzmainīt pārejas tipa riepas, lai gan trases apstākļi vēl nebūt nav tik atbilstoši. Nevar aizmirst, ka arī Žilam Bjanki avārijas laikā bija pārejas tipa riepas. “Šorīd pārejas tipa riepas ir krietni ātrākas par ekstrēmā laika riepām, kuru konkurētspējīgas izmantošanas iespējas ir ļoti šauras,” skaidroja Fetels. “Tiklīdz lielākā daļa ūdens ir pazudusi, piloti vēlas likt pārejas tipa riepas un uzņemties risku, jo šīs riepas ir krietni ātrākas. Tas ir jāmaina – ekstrēmā laika riepu snieguma rādītāji ir jāuzlabo.” “Pirelli” riepu ražotājs ar Polu Hemberiju priekšgalā jau ir uzklausījuši pilotu priekšlikumus un ir gatavi uz 2015.gada sezonu ieviest zināmas izmaiņas, tomēr pirms tam jāsaprot FIA nostāja uz iespējamo drošības mašīnu noteikumu maiņu.
Cik var murgot par tām riepām. Jābrauc ir atbilstoši apstākļiem. Kaut arī ir lēnāk. Ja vēlies riskēt ar citām riepām, tad uzņemies risku to darot.
Futbolā tad arī varbūt jātaisa īpaši stipra lietus laika buči, jo parastie slīd.
Tīri garāmejot… tas jau tiek darīts un ļoooooti sen. Futbola buči ar maināmiem puļkiem tiek piedēvēta daļa no Vācijas uzvaras 1954.gada (varu maldīties ar gada skaitli) Pasaules Kausā.
Tādi jūs te esat… spečoki… ka tik kaut ko iekomentēt 😉
iekš http://www.autocar.co.uk/ ir incanta intervija ar senjoru Markionni
“We’ve got to kick some ass..” – tā Markionne
I couldn’t agree more.. 😀
njā… laiks skrien ātri.
tas Kimi, kurš ieradās Mclaren pēc Hakkinena un spridzināja dzirksteles, kautkur ir pazudis.
Arī Alonso kādreiz “dievojās”,ka beigs karjeru tieši Ferrari,bet redz kā tagad sanāca……tukšas runas vien.
Pats Kimi ir normāls vecis un cerams kopa ar Sebu pabīdīs Ferrari uz augšu.Lai izdodas.
Nu pagaidīsim, kad oficiāli paziņos, kur dosies ALO. Pilns internets ar spekulācijām citādi.
Nu nav jau nemaz tik daudz to variantu:
a) doties atvaļinājumā
b) Honda
c) McLaren (bet nu tas ir maz ticams, lai gan Rons intervijā dīvaini smaidīja… velns viņu sazina)
Precīzāk gan būtu divi principiāli virzieni – Honda vai Mercedes
Ja Honda tad it kā nekas cits(vismaz pašlaik) izņemot Maclaren nav
Ja Mercedes tad ir opcijas, lidz tas notiek:
1) viena gada līgums ar Maclaren ( kas tiešām ir mazvarvbūtīgs)
2) Viens gads Lotusā
3 ) vienu gadu sūkā ledu 😛
Neizprotamu iemeslu dēļ Ferrari un Kimi ir nesavietojama kombinācija, neskatoties uz ne sevišķi pelnīto 2007. gada čempiona titulu. Kimi gan McLaren laikos, gan vēl pērn un aizpērn Lotus rādīja pavisam citu sniegumu.
Mani gan jau citā vietā kārtīgi norēja, bet es tomēr spītīgi atkārtošos – tas tāpēc, ka Ferrari ir sarkana grabaža, kurai Alonso ir labāk piemērojies.
Iespējams. Alonso fonā Kimi neizskatās ne ar ko pārāks par Masu, kurš turpina ne pārāk izteiksmīgi vizināties Williams komandā, kamēr komandas biedrs regulāri kāpj uz pjedestāla.