Fernando Alonso ir atzinis, ka “Ferrari” komandai ir jāspēj progresēt pēdējos divos posmos, ja tā nevālas tikt iesaistīta cīņā par ceturto vietu ar strauji progresējošo “McLaren” vienību. Sezonas gaitā “Ferrari” vairāk cīnījās par trešo pozīciju ar “Williams” vienību, tomēr pēdējos posmos zaudēja punktus dēļ ātruma un izturības problēmām. Vēl pēc Singapūras GP “Ferrari” bija 9 punktus aiz “Williams” un 67 priekšā “McLaren”, bet šobrīd tā jau 42 punktus zaudē “Williams” un vairs ir 49 priekšā “McLaren” komandai. “Mums jāturpina progress, jo cīņa Konstruktoru kausā vēl turpinās un priekšā posms ar dubultajiem punktiem,” paziņoja Fernando Alonso, kurš acīmredzot aizvada savus pēdējos divus posmus Maranello komandas sastāvā. “Mēs esam zaudējuši cīņu ar “Williams”, tomēr tagad “McLaren” sāk progresēt un mēs nevaram atļauties negūt puktus. Cīņa joprojām notiek.”

Audi” paziņojuši, ka īstermiņā kompānijai nav plānu ienākt Formula 1 čempionātā. “Auto Motorsports” boss Volfgangs Ulrihs noturēja īpašu preses konferenci, kurā atspēkoja spekulācijas par iespējamo kompānijas ienākšanu Formulā 1. “Šobrīd mums ir motoru sporta programma WEC un DTM čempionātos, kur cītīgi strādājam pie nākamā gada projektiem un citās kategorijās mums nav plāni iesaistīties,” paziņoja Ulrihs, kurš arī noliedza, ka Stefano Domenikalli, kurš ir pievienojies kompānijai, strādās autosporta programmas ietvaros. Jāpiezīmē, ka Ulrihs nenoliedza iespējamo ienākšanu F1 nākotnē, tomēr pagaidām tādi lēmumi neesot pieņemti, turklāt “Audi” motoru sporta nodaļas boss arī noliedza, ka bijis jebkāds kontakts ar Fernando Alonso par iespējamo spāņa pievienošanos kompānijas WEC projektam un Lemānas 24 stundu sacīkstei.

“Toro Rosso” komandas jaunpienācējs Makss Verstapens uzskata, ka ideālais scenārijs būtu nākamajā sezonā saglabāt komandā Žanu Ēriku Verņē, kurš ar savu pieredzi dotu ieguldījumu arī 17 gadus jaunā Verstapena attīstībā. “Ir ļoti svarīgi saglabāt Žanu Ēriku, tas būtu liels atbalsts, jo viņam ir pieredze ar šīm riepām un viņš var ievērojami man palīdzēt,” paziņoja holandietis. “Arī komandai kopumā tas nāks tikai par labu. No šīs situācijas ieguvēji būtu visi, gan es, gan komanda, gan Žans Ēriks.” Nevar aizmirst, ka Ostinā “Toro Rosso” boss Francs Tosts paziņoja, ka Verņē ir viens no četriem kandidātiem uz vietu komandā 2015.gadā. Pārējie trīs ir 2014.gada Formula Renault 3.5 sēriju čempions Karloss Sainss juniors un šo sēriju vicečempions Pjērs Gaslī, kā arī šī gada GP3 sēriju čempions Alekss Lins.

1 KOMENTĀRS

  1. ko nu Alfonam raizeeties par Ferrari punktiem? lai kraaj saveejos- taapat vinjsh iet prom. buutu priecaajies ka vinja iespeejamaa naakotnes komanda Maklaren saak ripot.

    tik nevajag blah blah blah ka Uzace ir baigais ciiniitaajs par komandu. lielaaku egoistu un kretiineenu manas F1 acis nav redzeejushas.

      • Hamis arii nav nekaads dzhentelmenis.

        tomeer prieksh manis ALO ir pirmajaa vietaa. vinja smaids peec uzvaras, kad komandas biedrs ieliek sienaa, paarspeej visus kretiinisma zinjaa par vesalu juuras juudzi. un princeses shnjuksti Maklarenaa arii bija psc. netiek galaa ar rookiju un saak raudaat. un veel spaigeitaa kaa kangars nodod savu komandu.

      • Un kā tad viņš zaudēja tam rokijam, vai godīgā cīņā? Ai, Tev tak acu nav, nu tad klausies ar ausīm. Sensenos laikos dzīvoja kāds vīrs, vārdā Denisu Ronis. Viņam piederēja viens no lepnākiem zirgu staļļiem pasaulē. Dažādi zirgi viņam bija bijis un jātnieku arī. Tad kādu gadu Ronim bija paši ātrākie un stiprākie kumeļi uz pasaules. Un jātniekus viņš izvēlējās vienu jaunu, no sava blakus rančo, otru pieredzējušu, no kaimiņu rančo. Pieredzējušo sauca Alfons. Viņš neatnāca viens pie Roņu Denisa, bet kopā ar savu augļotāju. Tajā gadā viņiem bija trāpījušies viss viss ātrākie un izturīgākie kumeļi. Pirmajās izjādēs viss gāja gludi, Alfons ļoti rūpējās par savu zirgu, kādas auzas jādod, kādus pakavus, kā ar vēdera izeju. Jauniņais jātnieks vārdā Hamis visam ļoti sekoja līdz un arī rūpējās par savu kumeļu. Un vēl Hamim pēc treniņiem kā jauniņam pirmajā gadā pienācās visas ziņas par Alfona zirgu. Un tad kādu dienu Hamim kaut kas bija sakāpis galvā, vai no rīta neizčurātais urīns vai kas, to neviens nezin teikt. Viņš tā bija bija koncentrējies sacīkstēm, ka nedzirdēja un neredzēja nevienu sev apkārt, pat Roņu Denisu nē. Viņš skatījās ko ar savu kumeļu dara Alfons, saskatija ko var izdarīt labāk, un tik jāja un jāja. Tas daudzus sakaitināja Roņa rančo lidz kādu dienu Alfons teica ardievas un devās uz citu stalli, ar švakāku kumeļu, bet prom. Bet Roņu Denis lika ceļā akmeņus un arī Alfona augļotāju nelaida prom. Lai nu kā, Alfons tika prom un jāj vēl šobaltdien, tik aizejot viņš itkā netīšus izteicās kādam jātniekam par Roņu zirgiem, tiem auzas tika dotas neatļautas un izpūtējs nelegāls. Par to Roņu zirgiem veselu gadu neieskaitija punktus. Nu kautkāds tāds ir tas stāsts.

      • iespaidīgs efforts, šito sadzejot, tikai ne gluži viss atbilst reālajiem faktiem, un daudzi nemazvarīgi notikumi balādē vispār i pieminēti naff

        kur palikušas rindas par jātnieku Alfona un Pētera dēkām, pielaikojot saviem rumakiem pakavus no sarkanā kaimiņu rančo, kurus sarūpēja Roņa rančo kalējmeistars, no sava drugana – sarkanā rančo kalējmeistara??

        Ne vārda par to pat jātnieku razborkām ar bargajiem likumu vīriem un to vietniekiem – šerifiem.. How come??

      • un jā, Roņa rančo kalējmeistaru bargie likumu vīŗi vispār aiz gardīnēm nobāzt taisījās, katrā ziņā viņa ‘kabīni’ iekš rančo otrādi apgrieza, tāpatās kā smēdi un Roņa stalli, sarkano pakavu nospiedumus meklēdami (un atrazdami)

      • un kaapeec tad Alfons dabuuja ieriit nelaagu attieksmi no Denisu Rona? tu te poeetiski izklaasti sekas, ceelonjus piemineet nav tavas prolitaariskaas paarlieciibas labaa.

      • Nu vismaz kautkas jestrs, a to apnicis, kur tik nelien, visur Tādi negatīvie. Arī te iekš F1, katik uzkakāt kādam. Svešinieks Āris, uzraksta pirmā komenta sakarīgu rindkopu ar savu viedokli, tad uztaisa atkāpīti un ka liek pļūtīt. Pašam laikam pie zalupas tā uzace šķība.

      • gan pirmaa, gan otraa rindkopa. abi ir mani viedoklji. un man pilniigi nekrata kaads tam piekriit vai nee. un veel jo vairaak neuztrauc taada buļļkakas Kaudze kaa tu.

      • Neviens neapstrīda ka tas ir Tavs viedoklis, vecīt. Runa bij pa to, ka ka cilvēku, kurš gadā pelna 31 ļimonu, Tu otrā rindkopā nosauci par uzaci, egoistu un kretīnu.

        Un te Tu vēllielākās auzās iebrauci, vecīt. Buļkakas vari pats sev brokastīs pasniegt 🙂

      • man pofig cik Uzace pelna. tas jau vinju nepadara par ne-kretiinu. Andris Shkjeele arii pelna. un so what?

  2. Mans šodiens TOP pilotu (čempionu) vērtējums:
    a) ignorē komandas iekšējos noteikumus (pofigists ar ambicijām):
    1) Hamiltons, 2) Fetels, 3) Alonso, 4) Raikonens, 5) Batons.
    b) divkosīgs pret komandas biedriem (nūģis):
    1) Hamiltons, 2) Fetels, 3) Alonso, 4) Raikonens, 5) Batons.
    c) ievēro komandas noteikumus, laba attieksme pret komandas biedriem gan trasē gan ārpus tās:
    1) Batons, 2) Raikonens, 3) Alonso, 4) Fetels, 5) Hamiltons.
    d) spēj ātri pielāgoties izmaiņām, iegūt max. punktus situācijās ar to kas viņam tajā brīdī ir (jeb no sūda izspiest zeltu):
    1) Alonso, 2) Hamiltons, 3) Batons, 4) Fetels, 5) Raikonens.

    Te lūk ir mans viedoklis ( bez uzbraucieniem) par šī brīža aktīviem čempioniem. Kā domājat Jūs, padalieties ar viedokļiem.

    • īsti nesaskatu pamatu ‘vērtējumam’, ka HAM aukstāk kotējas par BUT parametrā “spēj ātri pielāgoties izmaiņām, iegūt max. punktus situācijās ar to kas viņam tajā brīdī ir (jeb no sūda izspiest zeltu)”

      kādu izvērstāku izskaidrojumu varētu šim, plīz?

      • varbūt piekasos ‘sīkumiem’, bet ar latv.valodas lietvārdu ‘vērtējums’ parasti apzīmē zināmu domas/analīzes procesu un/vai tā rezultātu, kamēr jēdziens, ko apzīmē ar ‘viedoklis’, to procesu tā obligatoriski neiekļauj.. Protams, ka viedoklis var tap izveidots, balstoties uz kādu ‘vērtējumu’, bet nu nav šie divi vārdi gluži pilnīgi sinonīmi..

      • Nu man “kā puikam no laukiem” tāpat nepieleca ko vēlējies pateikt, un nekaunos par to. Mani pašu apmierina, ka varu, vai vismaz mēģinu daudz maz sakarīgi, ar garumzīmēm un komatiem ko uzrakstīt. Un nebiji jau tik ”piekasīgs”

      • Īsumā bija man tā, ka ir tikai plika pilotu secība, bet īstenībā vajadzētu arī punktus likt. Un tad ja pirmajam ir piem. 5, otrajam un trešajam pa 3, ceturtam piem. 2, un piektajam apaļa 0. ‘Katrā kategorijā savādāk.

        Kāpēc Hamiltons ir priekšā, grūti bija ātrumā starp viņiem izvēlēties secību. Batons ir no veciem bukiem, bet titulu paņēma ar revolucionāro Brown, pirms tam man tikai atmiņā viņš ar neveiksmīgo BAR un Honda. Šogad ar neiet nekādi, kaut gan McLarens ir galīgi nekāds šogad. Pluss ir Batona riepu maiņas pareizā laikā. Hamiltons ir par jaunu salīdzināšanai ar Batonu. Arī tehnika viņam ir bijusi vislaik labāka. Un lai kā man personīgi nesimpatizētu Hamiltons, domāju ka viņš ir liekams ar vienādu punktu skaitu, bet priekšā. Gribētu kļūdīties un redzēt Hamiltonu tādā situācijā, kā Raikonens un Fetels šosezon.

      • kad HAM twitterī lika telemetrijas izdrukas, ar pamatdomu “kā mani apbižo tādēļ, ka esmu melns”, viss kļuva skaidrs. vismaz man..

      • maza atkāpe par Batona Brawn – 2009 Brawn īstenībā ir !!! par bāzi ņemot 2007 Aguri/Honda attīstīt turpināta mašīnīte – no kā var secināt ka ja Aguris būtu dabūjis/nepazaudējis sponsorus, tad tā vietā lai aizietu vēstures annālēs būtu varbūt savācis titulu! Ar Sato! Racecar Engineering var palasīt sīkāk

  3. “Gribētu kļūdīties un redzēt Hamiltonu tādā situācijā, kā Raikonens un Fetels šosezon.”
    a? tu pagaajusho sezonu skatiijies? Hamim bija diezgan pasuudiigs Mersis ko stuureet. un rezultaati arii +/- tikpat chaabiigi kaa Sebam un Kimim shosezon.

    laigan situaacija tiem abiem shosezon ir nedaudz citaadaaka. ne tik daudz taa mashiina shvaka, cik jaunie noteikumi neatbils abu braukshanas stilam. tad nu dileema- vainu mainiit (sabojaat) savu stuureeshanas stilu, vai arii cereet ka izdosies pielaagot jaunos dzelzhus jaunajiem apstaakljiem.

    • Patīk mums Hamiltons vai nepatīk, bet matemātika paliek matemātika. Hamiltons kopumā ir bijis ātrāks par visiem saviem līdzšinējiem komandas biedriem (pat Alonso nespēja ‘ierādīt vietu’ debitantam 2007.g.), tāpat viņš ir izcīnījis GP uzvaras visās sezonās, kurās piedalījies. Esmu jau teicis – īstam čempionam nav izgāztu sezonu. Viņam var būt un var nebūt mašīna, ar ko cīnīties par titulu, taču nav iespējama situācija, ka viņš kaut kam nevar pielāgoties, kamēr citi var. Ja paskatāmies pašreizējo aktīvo čempionu statistikā, Hamiltons ir vienīgais, kurš spējis vienmēr noturēt latiņu pienācīgā līmenī.

      • Pareizi, var patikt, var nepatikt jo svarīgi kas ir tablo. Ja nepatīk, tad nav ko apsaukāties. Bet te diskusijā akcents ir vairāk uz džentelmeniskumu. Tātad talants, prasme un džentelmeniskums.

        par 07 sezonu varam pastrīdēties, ja otrā sezonas pusē HAM bija Ronam paipuikiņš un deva bombongas, tad ALO bija peramais puika. Un punkti viņiem beigās bija vienādi, par vienu atpaliekot no RAI. Taka tas gads ALO iekš McLaren bija nu ļoti grūts, par fināla rezultātu viņam tik var +

    • Nu re, lasi jau Tu pareizi, bet kaut kas Tev neaiziet. Es rakstīju ”d) spēj ātri pielāgoties izmaiņām, iegūt max. punktus situācijās ar to kas viņam tajā brīdī ir (jeb no sūda izspiest zeltu)”, tātad kas te nav skaidrs? Ja mainās situācija, braucējs prot ātri pielāgoties tai!

      Pēc Tava sanāk, ja izmainās noteikumi, tad FET, BAT, RAI var beigt karjeru, jo viņiem tā nav piemērota.