Baumas liecina, ka “Mercedes” komanda arī 2015.gadā būs priekšā saviem konkurentiem jaudas ziņā. Arī nupat mainījusies situācijas dzinēju homologācijas jomā var neglābt konkurentu dzinēju ražotājus, jo arī vācu autoražotāja komandai būs iespējams turpināt attīstīt motoru sezonas laikā. Vācu “Auto Motor und Sport” raksta, ka ”Mercedes” dzinēju departamentā Briksvortā ir sperts plats solis uz priekšu un jau šobrīd maksimālās jaudas slieksnis pacelts par 50 zirgspēkiem virs pērnā gada dzinēja parametriem. Jāpiebilst, ka dzinēju ražotāji arī vienojušies 2015.gadā pāriet uz pierobežojumu 4 dzinēji sezonā (uz katru pilotu, pērn bija 5), kas nozīmē, ka arī uzlabojumi visdrīzāk sekos ar katra konkrētā pilota pāreju uz jauno motoru 4 reizes sezonā.

Itāļu “Autosprint” ziņo, ka “Ferrari” komanda nav atteikusies no priekšējās balstiekārtas risinājuma, kas pērn sagādāja tik ļoti lielas galvassāpes Kimi Raikonenam. Jau ceturto sezonu pēc kārtas “Ferrari” modeļa priekšējā balstiekārta darbosies pēc ‘pullrod’ (stūmējstieņa) principa. Izvēle ir visai savāda, jo pēdējo reizi priekšējā balstiekārta pēc šāda principa F1 tika veidota 2001.gadā, kad to izvēlējās darīt “Minardi”. Kimi Raikonena gadījumā šis risinājums bija īpaši neveiksmīgs, jo soms bija pieradis pie ‘autsaucīgās’ mašīnas priekšējās daļas 2013.gadā “Lotus” komandā. Priekšrocības, ko dod ‘pullrod’ risinājums ir zemāks purngals, balstiekārtas elementi un līdz ar to arī smaguma centrs, tomēr no regulējumu viedokļa šāds risinājums ir ļoti neizdevīgs un neatsaucīgs. “Autosprint” ziņo, ka ‘pullrod’ risinājums 2012.gadā “Ferrari” tika ieviests pēc Fernando Alonso lūguma – spānis to izmantoja arī jau pieminētajā “Minardi”. Tomēr komanda arī jaunajam modelim, ar kodēto projekta nosaukumu ‘666’, ir saglabājuši šo risinājumu, lai gan Alonso jau ir pievienojies “McLaren”. Tikmēr Raikonens ir pastāvīgi sūdzējies par mašīnas priekšējās daļas problēmām un turklāt arī viņa jaunā komandas biedra Sebastiana Fetela pilotēšanas stils ir ļoti līdzīgs, kas sola zināmas problēmas arī četrkārtējam pasaules čempionam.

Šobrīd pastāv uzskats, ka vismaz divas no vadošajām komandām 2015.gadā startēs ar jaunu mašīnu krāsojumu. Spāņu “El Mundo Deportivo” raksta, ka čempioni “Mercedes” komanda plāno pāriet no sudrabotās krāsas uz satriecoši hromētu krāsojumu – W06 modelis būs gluži kā spoguļvirsma, kuras nosaukums ir ‘Kromo’ un to nodrošinās disku piegādātājs OZ. Savukārt “McLaren” līdz ar dzinēju piegādātāja nomaiņu beidzot varētu saņemties uz soli, kas kutinājis Vokingas līdzjutēju prātus jau daudzus gadus. Kopš 1997.gada, kad “Mercedes” kļuva par “McLaren” dzinēju partneri, komandas mašīnas ir krāsotas sudrabotā krāsā, bet ar “Honda” ienākšanu viss mainās un vienība var atgriezties pie savām saknēm un izvēlēties oranžo krāsu. “Honda” kompānija nevēloties sudraboto krāsojumu, jo tas automātiski asociējas ar ‘sudraba bultām’. Bez oranžās krāsas tiek izskatīta arī baltā, ar kuru komanda varētu startēt jau testos un kas būtu vēl zīmīgāka izvēle – gan “Honda”, gan “McLaren” pati pirmā Formula 1 mašīna bija baltā krāsā. Galējā izvēle gan tikšot izdarīta tikai pēc tam, kad (un ja) “McLaren” tiks pie jaunās sezonas titulsponsora.

1 KOMENTĀRS

  1. Ko gan McLaren-am daudz prātot par krāsojumu? Nospiedoši lielākie panākumi taču gūti iekš balti sarkanajiem toņiem (ar Marlboro svētību, protams). Oranžais vai sudrabotais te līdzi nestāv.
    Ja kas, arī Honda 60-tajos uz savām baltajām mašīnām regulāri izmantoja sarkanas saulītes un līnijas – nacionālais motīvs tomēr…

  2. kaut kas man liek domāt, ka nezin vai tik vienkārši nu te būs… neba nu velti nesenajā Wo(o)kingas rautā (nu tajā ar paša Grandes ALO piedalīšanos), pat mūzeja eksponātiem Marlboro uzraksts bij nokasīts nost..
    Un balti sarkanā tēma uzradās kā reiz dēļ tabacnieku naudiņas, ne tamdēļ ka maki tādi sv.Jura krusta karoga patrioti, vai ka tam būtu jelkāda saistība ar Uzlēcošās Saules motīvu…