GP2 sēriju čempions Džoilons Palmers šajā sezonā pildīs “Lotus” komandas rezerves pilota pienākumus un piedalīsies lielā daļā no piektdienas treniņu sesijām. Palmers, kuram vakar (otrdien) palika 24 gadi, pērn kļuva par otro britu aiz Luisa Hamiltona, kurš izcīnījis GP2 čempiona titulu. Novembrī testos Abu Dabi Palmers pārstāvēja “Force India” komandu. Pats Džoilons Palmers, kurš ir bijušā F1 pilota Džonatana Palmera dēls, atzīst, ka cer uz pilnvērtīgu pilota vietu 2016.gada sezonā, kamēr šo gadu izmantos, lai pilnvērtīgi sagatavotos debijai. Palmera nozīmēšana trešā pilota lomai nozīmē, ka “Lotus” akadēmijas spožākā zvaigzne Estebans Okons, kurš pērn uzvarēja F3 čempionātā, pagaidām paliks bez iespējas regulāri izmēģināt F1 mašīnu un vairāk strādās Enstonas fabrikas simulatorā. Interesanti, ka arī abi esošie “Lotus” piloti Romēns Grožāns un Pastors Maldonādo ir GP2 čempioni.
Vakar internetā tika izplatīts fotoattēls ar jaunā “Williams” modeli – FW37 rotās februāra “F1 Racing” numura vāku. Tieši vakar FW37 modelis pirmo reizi tikai ‘piešķilts’ Grūvas fabrikā, lai pārbaudītu sistēmu darbību pirms gaidāmajiem testiem Heresā. Pamanāmākās izmaiņas modeļa ārējā izskatā ir krietni saīsinātais purngals, kā arī jauno sponsoru uzlīmes – “Rexona” un “Hackett”.
“Ferrari” komandu ir pametis ne tikai Fernando Alonso, bet arī viņa tautietis Pedro de la Rosa, kurš savulaik pārnāca no “McLaren” komandas, lai palīdzētu Maranello vienībai attīstīt tās simulatoru, kur ar šo sezonu ‘saimniekos’ Žans Ēriks Verņē. Tomēr pēc divu spāņu aiziešanas, cits spānis ir pievienojies “Ferrari” komandai, kas šobrīd veic pamatīgu kadru nomaiņu. Bijušais “Super Aguri”, BMW un HRT komanda inženieris Toni Kukurella pēc divām sezonām DTM sērijās atgriežas F1 un strādās “Ferrari” sastāvā. Kukurella pārraudzīs Sebastiana Fetela un Kimi Raikonena sacīkšu inženieru – attiecīgi Ričardi Adami un Deiva Grīnvuda (pievienojās no “Marussia”) darbu.
Tāds embrija pipstiķis Williams purngalā tomēr saglabājies… 😀
un kaa tev liekas PRO šis ferrari ar priekšējo purngalu http://www.lastampa.it/r/Pub/Prod/Blogs/controsterzo/Foto/ferrari-2015_ok-kdyC-U10401189103518iZC-650×560@LaStampa.it.jpg
Bresis k-gs, vai mēdz būt arī pakaļējie purngali?
man ir vārds arī:)
nu ja kurpes uzmauc kājās otrādi, tad laikam to purngali top par ‘pakaļējiem’ 😀
luuk velviena biilzha https://pbs.twimg.com/media/B510kA-CQAElrNl.jpg
un lūk mājas lapa.. papēti PRO ——> http://www.newsf1.it/ferrari-f1-2015-666/
https://www.youtube.com/watch?v=uWTT2JZZDco&x-yt-ts=1421782837&x-yt-cl=84359240
lol Williams mashiinai ficuks saraavies kaa pasham Frenkam.
a pa Ferrari pagaajushaa gada pornograafiju vinji neko negliitaaku vairs nevar uztaisiit. Janchuka iekopeetaas bildees jaunais Ferrari izskataas ljoti labi. vareetu pat teikt ka visgliitaakais no visiem redzeetiem jaunaas pa-audzes purngaliem.
naf smuki šitā par seru Frenku izteikties..
par bildiņām – pat ja t.s. prezentācijās aplūkojamie exponāti izrādās aptuveni līdzīgi tiem, ko tagad zīmē un publicē visi, kam nav slinkums, tad nu nekur nav raxtīc, ka pirmajā 2015 sezonas wīkenda FP1 būs aplūkojams kaut kas apmēram tāds pat..
IMO laika un enerģijas šķiešana apspriest šitās bildes tagad.. ja kādam citas domas, atcerieties pat pilnīgi oficiālās bildes ar meršu turbinēto hibrīdo power unit 2014. gada versijā… visai attāla līdzība viņām izrādījās ar fizisko realitāti gala beigās 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=iYWM77hPtdA&x-yt-ts=1421782837&x-yt-cl=84359240 Williams’s release of computer renderings of its 2015 Formula 1 car, the FW37, provided a first chance to see a nose designed to the new regulations.
The nose, like many of those from 2014, stretches the interpretation of the rules to create the least blockage to the airflow.
A small thumb-like tip is formed to wrap the nose into the smallest package allowed under the regulations. The resulting shape is much shorter and more square-edged than the FW36’s.
Although the main wedge-shaped nose merges into a U-shape with the front wing pylons, similar to the 2014 Mercedes, its structure and aerodynamics differ from last year’s title-winner.
The nose’s thumb tip meets the new rules by creating the first minimum cross section (9000mm2 at 50mm behind the nose tip) and the wide secondary leading edge forms the second regulatory cross section (20,000mm2 at 150mm behind the nose tip). This lifts the nose as clear of the front wing as possible to free up airflow under the front of the car.