“Marussia” centieni atgriezties Formula 1 apritē vakar tika sagrauti, jo pārējās komandas nesniedza vienbalsīgu atbalstu.
Pēc testiem Heresā komandu pārstāvji devās uz Parīzi, kur notika F1 Stratēģiskās grupas sēde, kurā vienības nesniedza vienbalstīgu atbalstu tam, lai atļautu “Marussia” komandai atgriezties šī gada čempionātā ar pērnā gada modeli. Pēc neoficiālas informācijas “Force India” komanda ir balsojusi pret šādu risinājumu, kamēr Bernijs Eklstons apstiprināja, ka ‘pret balsojušas trīs vai četras’ komandas. Tas nozīmē, ka visdrīzāk neredzēsim “Marussia” šī gada čempionātā, jo pārāk maz laika ir palicis, lai izveidotu jaunu modeli atbilstoši šī gada noteikumiem.
Iepriekš lielākās komandas pieļāva domu, ka varētu piekrist “Marussia” centieniem atgriezties, tomēr mazāko komandu centieni tikt pie papildus ienākumiem šo ieceri sagrāva, jo tādejādi “Marussia” naudas balva tiks sadalīta pārējo vienību starpā.
Jau šīs nedēļas sākumā tika ziņots, ka Džona Būta “Manor” komanda ir samaksājusi 2015.gada čempionāta dalības maksu un plānoja pārtraukt bankrota procedūru. Tostarp attiecībā uz “Caterham” tika apstiprināts īpašumu pārdošanas datumi, kas faktiski nozīmē, ka vienība ir beigusi pastāvēt.
Papildus šajā sēdē tika nolēmts uz 2016.gada sezonu turpināt mainīt mašīnas un riepas, lai ‘palielinātu šovu’, bet 2017.gadā, vadoties no sasniegtajiem rezultātiem, modificēt arī dzinējus, lai sasniegtu 1000 zirgspēku robežu.
Tad kas mums te briest – 9 komandas un atkal tikai 18 mašīnas uz starta? Bēdīgi, bēdīgi…
Ir jau labi spriedelēt par 1000 zs un platajām riepām, taču tam būs maz efekta pustukšā starta laukumā. Kaut kā diskusijas par atļauju komandām startēt ar 3 mašīnām galīgi apklusušas.
Varam jau bēdāties, tomēr Marussia šogad būtu pilnīgs izsmiekls. Jau pērn komanda tikpat kā nespēja cīnīties ar Lotus un Sauber, bet šogad, kad mašīnas ir par 3% ātrākas, viņiem nebūtu ne mazākās izredzes turēties tuvumā pat Force India komandai.
Tas, ka komandas nobalsoja pret (3-4 no 6, kas ir stratēģiskās grupas sastāvā) ir normāli. Vēl jo vairāk, ja aizkulisēs runāja, ka Marussia (Manor) pieteikums kopumā bijis pavājš, nenopietns un vairāk ar domu paņemt tos 40 miljonus. Šeit jau FIA bija jāiejaucas un jāgarantē, lai komandām nemaz nav teikšanas par šo lietu.
un tāda niansīte, ka nobanojot marusju, tie 40 M sadalās uz galviņām pārējiem tīmiem..
Varbūt kļūdos, bet kopumā man Minardi likās konkurētspēīgāka salīdzinājumam ar Marussia un Caterham!
Ko gan citu var sagaidīt ja klauniem atļauj vadīt cirku?!!
Es gan esmu par,labi si komanda varbut ari nav konkuretspejiga,bet jaunajiem braucejiem ka trenins sacensibu rezima,lai tiktu kada labaka komanda ir labs arguments,jo ta reali prieks jauniem pilotiem ir tikai sauber un torro roso…smiekligi…
Istās tad pēc LV populārās prakses: uztaisīt projektu, noslaukt EU naudiņu, un pēc laika paziņot: sorry, Angela un pārējie: nekas nesanāca… :@