‘McLaren’ komandas vadītājs Rons Deniss paziņojis, ka viņam nav šaubu, ka komandas sadarbība ar dzinēju piegādātāju ‘Honda’ atnesīs panākumus, tomēr atzīst, ka ceļs pretī panākumiem būs sarežģīts un prasīs laiku. “Vēsture rāda, ka ‘Honda’ vienmēr bijusi veiksmīga kompānija, un mūsu mērķis ir atgriezties tādā līmenī, kādā ‘McLaren-Honda’ atradās astoņdesmitajos gados.” Tikmēr ilggadējais komandas braucējs Džensons Batons paziņojis, ka jau tagad vērojams ievērojams progress salīdzinot ar testiem Heresā, atzīstot, ka sadarbība ar ‘Honda’ kompāniju ir pareizais solis komandas attīstībā.

Bijušās F1 komandas ‘Minardi’ vadītājs Džankarlo Minardi paziņojis, ka F1 stratēģiskās grupas lēmums aizliegt ‘Marussia’ komandai šosezon piedalīties čempionātā ar pērnā gada modeli ir nesportisks un ilgtermiņā var izrādīties ļoti bīstams komandām, kas šobrīd necīnās par pārāk augstām vietām. Minardi, kurš izveidoja komandu, kas bez lieliem panākumiem čempionātā piedalījās 20 gadus, atzīst, ka, zaudējot tādas “Pelnrušķītes” kā ‘Marussia’ un ‘Caterham’, pēdējās rindas aizpildīs ‘Sauber’ un ‘Force India’, kas tādejādi negatīvi iespaidos šo komandu imidžus un palielinās iespējas, ka arī šīs komandas drīzumā varētu pamest čempionātu. Minardi cer, ka lēmums vēl nav galīgs un aicina vēlreiz izvērtēt ‘Marussia’ pieteikumu.

Pērnās sezonas F1 čempionāta pārsteiguma autors Daniels Rikjardo un pasaules čempions Luiss Hamiltons nominēti prestižajai pasaules gada balvai sportā ‘Laureus’, kas 15. aprīlī risināsies Šanhajā. Luiss Hamiltons nominēts balvai ‘gada sportists’, kur viņam konkurenci sastādīs Novaks Džokovičs (teniss), Krištiano Ronaldo (futbols), Rorijs Makilrojs (golfs), Reno Lavilenī (vieglatlētika), kā arī Moto GP čempions Marks Markess. Tikmēr Hamiltona pārstāvētā ‘Mercedes’ komanda nominēta balvai ‘gada komanda’. Savukārt Daniels Rikjardo nominēts kategorijā ‘uzlecošā zvaigzne’. Līdz šim par gada sportistu F1 braucēji izvēlēti 3 reizes – Mihaels Šūmahers 2002. un 2004. gadā, bet pērn balvu saņēma Sebastians Fetels, 2006. gadā ‘Renault’ un 2010. gadā ‘Brawn’ kļuva par gada komandām, taču par ‘uzlecošajām zvaigznēm’ kļuvuši Džensons Batons (2010), Luiss Hamiltons (2008) un Huans Pablo Montoija (2002).

1 KOMENTĀRS

  1. Laureli Daniels jau svētdien saņēma TopGerā, Viņš izskatījās patiesi laimīgs un drusku vēlāk extātisks un pēc tam pelnīti lepns kā pēc paveikta neiespējama varoņdarba, kad uzzināja un apjēdza ka ir PATS ĀTRĀKAIS un kā Klārksons teica arī LABĀKAIS no pašreizējiem F1 pilotiem. Un teicu es Jums ka RIC ir real deal vēl kad viš bij TR. Neticējāt

  2. Minardi k-ga spriedelējumi ir tipiska pensionāra cepšanās, neiedziļiņoties problēmas cēloņos. Matemātiski, protams, tā sanāk – ja tu noņem no starta divus visvājākos, tad par visvājākajiem kļūst nākamie divi vājākie. Ja pat čepionātā piedalītos tikai Ferrari, Mercedes, Red Bull un Mc Laren, arī tad kāds no šiem būtu neglābjami visšvakākais.
    Bet nav jau jautājums, kā izmisīgi paglābt un atgriezt pie dzīvības pāris agonējošas komandas. Jautājums ir, kāpēc, piemēram, 1989.gadā 1.formulas čempionātā piedalījās 21 (!) komanda, bet tagad jācīnās, lai savāktu kaut 10 ? Citiem vārdiem sakot – vai ir jēga diskutēt par zivs asti, ja zivs pūst no galvas?

  3. Vsp jau praktiski finansiālā aizmugure un daudzi viltīgi gājieni ļauj F1 saglabāt titulu “autosporta karaliene”, pie nemākulīga mārketinga un vēl pāris faktoriem moš būtu jau nonākuši pie tā, ka būtu kādas 10-12 mašīnas uz starta, automātiski saruktu posmu skaits līdz kādiem 14-10 utt. Bet vēl nekas nav līdz galam sačakarēts, labojams ir…

  4. Njā, bišķi pa traku tomēr iet. Kad bija Trakais Maxis, viņs vēl stutēja ideju par mazajām komandām, bet tagad tas viss tiek iznīcināts. Un RXrallycross pierādīja, ka ar pašreizējām tehnoloģiskajām iespējām uztaisīt adrenalīna pilnu čempionātu nav nemaz tik nereāli. Tas bija sensenos laikos, kad 600 zs bija tikai F1 prioritāte. Šobrīd tādi cipari ir pieejami par sakarīgām naudiņām. Ja kāds to visu izdomās salikt kopā F1 formātā, tad nezinu, ko tam var likt pretim pašreizējie F1 vadītāji.