Sūzija Volfa ir aicinājusi FIA pārdomāt superlicences kritērijus, jo pretējā gadījumā šīs sezonas testu un rezerves pilotiem nebūs iepsēja 2016.gadā kvalificēties par pamatsastāva braucējiem. Lai gan Volfa pati Formula 1 testos būs nobraukusi vairāk kā 1000 km kopš 2012.gada sezonas, šobrīd viņa nekvalificējas superlicencei uz 2016.gada sezonu. Arī “Mercedes” juniors Paskāls Verleins, kurš Barselonas testos aizstāja apslimušo Luisu Hamiltonu un brauca “Force India“ sastāvā, šobrīd neklasificējas superlicencei uz nākamo sezonu, lai gan ir izcīnījis uzvaras Eiropas F3 čempionātā un pērn guva pirmo panākumu arī DTM. “Tā nedrīkst būt!” paziņoja Volfa. “Paskālam ir nedaudz cita situācija, jo viņš ir jaunais pilots. Mums jāņem vērā, ka F1 mašīnā pavadītais laiks ir ļoti vērtīgs, jo tas ir ārkārtīgi ierobežots. Tāpēc katrs veiktas kilometrs dod priekšrocības un pieredzi pilotam, to nedzīkst neņemt vērā. Turklāt man nemaz nav laika startēt citās sērijās – esmu aizņemta “Williams” komandā.” FIA iepriekš atzina, ka varētu pārskatīt punktu sistēmu, pēc kuras iegūst superlicenci, tomēr maz ticams, ka tas dos iepsēju testu pilotiem kvalificēties superlicencei bez nopietniem panākumiem citās sērijās.
“Ferrari” boss Mauricio Arivabene apgalvo, ka ar savu F1 koncepta dizainu, viņa komanda centās provocēt savus konkurentus uz aktīvāku darbību noteikumu izmaiņu veikšanā. Arī “McLaren” un “Red Bull“ komandas jau iepriekš bija izveidojas līdzīgus konceptus ar domu pārveidot F1 čempionātu par sērijām, kas krietni vairāk uzrunā līdzjutējus tieši vizuālā ziņā. Turklāt tas iet roku rokā ar plānotjaām izmaiņām par platākām riepām un lielāku daudu. “Tā bija provokācija, tomēr tas nāv tālu realitātes, kādu mēs varam sasniegt tuvākajā nākotnē,” paziņoja Arivabene. “Mūsu vēstījums bija ‘ļaujiet vaļu izdomai un radiet satriecošas sacīkšu mašīnas’! Paskatieties, kā izskatās sacīkšu mašīnas datoru spēlēs! Tās ir satriecošas. 18 gadus jauni puiši labāk stundu pavada spēlējot darotspēles nekā skatoties F1, tāpēc jāpiedomā pie vizuālā mašīnu izskata, lai nepazaudētu auditoriju.”
Tikai pēdējos Barselonas testos, kas sāksies jau ceturtdien, “Williams” plāno pilnvērtīgi izmēģināt arī jaunā modeļa ātrumu un strādāt uz apļa laikiem. Līdz šim Grūvas komanda, kas pērn sagādāja nopietnāko konkurenci “Mercedes”, turējās ēnā, koncentrējās uz mašīnas izturības testiem un boksu apmeklējumu treniņiem. Turklāt uz Barselonas testiem komanda jau ir sagatavojusi uzlabojumus, kas izmainīs arī mašīnas uzvedību, skaidroja pilots Valteri Botass. Turklāt Barselonā ir plānota arī kvalifikācijas simulācija, kas nenoliedzami nodemonstrēs patiesos apļa laikus, uz ko šobrīd ir spējīgi “Williams”.