“Red Bull” komandu Austrālijā piemeklēja būtiskas tehniskas problēmas un tas ir nācis komplektā ar ziņām par Dītriha Matešitca plāniem pārdot komandu, kura izcīnīja četrus Konstruktoru kausus no 2010. līdz 2013.gadam.
Arī Bernijs Eklstons savās aprindās ir atzinis, ka šāds scenārijs ir iepsējams, lai gan vēl pēc ziemas testiem “Red Bull” komandas boss Kristians Horners to pilnībā noliedza. Tostarp Helmuts Marko, kurš ir Matešitcam krietni tuvāk stāvoša persona, paziņoja, ka tāds risinājums esot pat ļoti iespējams un to, ka ik gadu kompānija izvērtē F1 projekta efektivitāti.
Nav šaubu, ka šādas runas ietekmējuši arī notikumi trasē un ap “Red Bull” komandu: Melburnā vienību pārspēja meitas komanda “Toro Rosso”, sadarbība ar “Renault” nav vainagojusies panākumiem jaunajā V6 dzinēju ērā, iepriekšējo gadu komandas talismans Sebastians Fetels ir pārcēlies uz “Ferrari”.
Nevar nepamanīt arī “Renault” kompānijas neapmierinātību ar “Red Bull”, jo franču ražotājs laikos, kad tika izcīnīti četri tituli, saņēma niecīgu atdevi mārketinga ziņā, bet šobrīd “Red Bull“ cenšas pilnībā pārņemt “Renault” savā kontrolē vismaz stratēģisko lēmumu pieņemšanas ziņā. Nav brīnums, ka “Renault” plāno iespējamo atgriešanos pie savas pilnvērtīgas fabrikas komandu, par ko plašāk varat lasīt jaunajā E-Žurnālā ENERGY.
Kas attiecas uz “Red Bull“ komandu un iespējamo pārdošanu, tad ņemot vērā tās vērtību, kas ir ļoti ievērojama, tad šeit vienīgais potenciālais pircējs varētu būt pietiekami nopietna autoražotāja kompānija, piemēram “Audi/VW”, par kuras konsultantu ir kļuvis Formula 1 aprindās labi pazīstamais Stefano Domenikalli. Tostarp galvenais kompānijas cilvēks Ferdinats Pīčs pagaidām nav devis svētību šādam projektam. Uzskatāms piemērs tam, cik grūti šobrīd ir ienākt Formulā 1 kā jaunam dzinēju ražotājam, noteikti ir “Honda” pūliņi pēc 22 mēnešu darba tikt līdz finišam ar savu jaudas agregātu.




