Sauber” komandas vadītāja Moniša Kalterborna paziņojusi, ka nav gaidījusi tik strauju “Ferrari” dzinēju attīstību starpsezonā. “Šis ir liels uzlabojums. Viņi ir paveikuši lielisku darbu, par ko esmu patīkami pārsteigta.” Lai gan visveiksmīgākie rezultāti šobrīd ir komandām, kas lieto “Mercedes” jaudas agregātus, tomēr Kalterborna atzīst, ka atšķirība salīdzinot ar pagājušo sezonu ir neizmērāma, tomēr straujais progress nenozīmēs strauju jaunu sponsoru piesaisti. “2012. gadā mums izdevās sasniegt labus rezultātus, tomēr tas nenozīmēja to, ka pirmdienu rītos pie rūpnīcas durvīm stāvētu pūlis ar cilvēkiem, kas vēlētos kļūt par sponsoriem.”

Red Bull” komandai izdevies izanalizēt problēmas, kuru rezultātā Daņilas Kvjata mašīna beidza savu darbību Austrālijā vēl pirms iesildīšanās apļa sākuma. Komandas galvenais inženieris Pols Monagans ziņo: “Pēc sacīkstēm veicām izmeklēšanu, kuras laikā konstatējām, ka iemesls, kādēļ mašīnas pārnesumu kārba pārkarsa un Kvjats nebija spējīgs pārslēgt ātrumus, bija eļļas spiediena trūkums.”  Monagans uzsvēris, ka tiek darīts viss iespējamais, lai problēma neatkārtotos.

“F1LV

Vienīgais F1 riepu piegādātājs “Pirelli” vēlās, lai čempionāta rīkotāji ātrāk pieņemtu lēmumus par plānotajām noteikumu izmaiņām, lai varētu sekmīgāk izstrādāt un notestēt riepas. Pašlaik notiek runas par to, ka 2017. gadā formulas kļūs platākas, jaudīgākas, kā arī ar lielākām riepām. Rūpnīcas motorsporta vadītājs Pols Hemberijs atzīst, ka būtu ļoti grūti piedalīties spēlē, kuru noteikumi nav zināmi.  “Viņiem pašiem jāizlemj, vai riepām jābūt 13 vai 19 collu diametrā, tomēr neatkarīgi no tā jāveic daudz darba, kā arī rūpīga riepu pārbaude un testēšana.”