“Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabane atklājis medijiem, ka komanda nesamierināsies ar 2. vietu konstruktoru kausa izcīņā, un komanda veltīs visus iespējamos līdzekļus, lai panāktu “Mercedes” komandu, kas sezonu uzsāka ar pārliecinošu dubultuzvaru Austrālijā. Arivabanem piekrīt arī “Mercedes” vadītājs Toto Volfs, kurš uzskata, ka tas esot laika jautājums līdz “Ferrari” viņus noķeršot. “Sacīkstēs mēs uzvarējām par pusminūti. Redzams, ka starpsezonā viņi [Ferrari] veikuši milzīgus uzlabojumus, kas ir tiešām iespaidīgi. Jau pašā sezonas sākumā varam redzēt, ka mašīna ir ļoti ātra un “Ferrari” dzinējs šosezon ir īpaši jaudīgs.” Tāpat Volfs norāda, ka ar pareizajiem cilvēkiem un efektīvu resursu izmantošanu “Ferrari” ātri vien var panākt “Mercedes”, jo pārsvars nemaz nav tik iespaidīgs, kā tas no malas izskatās. Iepriekš līdzīgus izteikumus dzirdējām no “Williams” braucēja Felipes Masas.
Hokenheimas trases īpašniekiem nav izdevies rast kopīgu valodu ar Berniju Eklstonu, līdz ar to šosezon pirmoreiz kopš 1960. gada nenotiks nevienas sacīkstes Vācijā. Līdz šim Vācijas GP rīkošanu uz maiņām dalīja Hokenheimas un Nirnburgringas trases, tomēr finansiālu apsvērumu dēļ Nirnburgringa atteicās no šī gada sacīkšu rīkošanas, kā rezultātā glābiņs nesekmīgi tika meklēts Hokenheimas virzienā. Lai gan oficiāli paziņojumi par 19. jūlijā gaidāmo sacīksti vēl nav izskanējuši, tomēr Eklstons jau iepriekš medijiem atzinis, ka, visticamāk, sacīkste tiks atcelta pilnībā nevis pārcelta uz citu valsti.
“Sauber” komanda, kurai nācies iztērēt lielu daļu budžeta, van der Gardes līguma laušanai, paziņojusi, ka nevēlas uzsākt dubļu cīņu ar nīderlandiešu braucēju pēc tam, kad Gido van der Garde asi kritizēja komandas vadītājas Monišas Kalterbornas darbības, kā rezultātā van der Gardem, neraugoties uz līgumu, netika dota iespēja sēsties pie mašīnas stūres. Izplatītajā ziņojumā “Sauber” izteikuši izbrīnu par van der Gardes izteikumiem. “Mēs neizprotam Gido domu gājienu. Viņš var censties sevi pozicionēt kā uzvarētājs, tomēr mēs cerējām, ka tomēr izdosies panākt abpusēji izdevīgu vienošanos. Gido izvēlējās iet citu ceļu, tomēr tā iemeslu mēs nesaprotam.” Neilgi pēc tiesas prāvas beigām van der Garde atzina, ka viņa karjera F1, visticamāk, ir beigusies, un viņš jau meklējot iespējs startēt citās sērijās.
Message to our fans: http://t.co/uEakedls4b
#LetsRaceNotFight pic.twitter.com/kLtOAZUKEf
— Sauber F1 Team (@SauberF1Team) March 18, 2015
Sarūgstināšu jūs, Ferrari nepanāks Mercedes. Ja Aus GP laikā Ferrārī motoru max jaudu uzgriezuši, tad, trust me, Merc noteikti ne tuvu max bija.
nu nez vai Merki vizinaajaas pusjaudaa. Hamis muka, Niko kjeera. taadaas situaacijaas parasti neko netaupa. jo iipashi pamata tam nava ja pirms-sezonas testos vinju motoriem nebija nemazaako izturiibas probleemu.
sezonas intrigas labad cereesim ka SidrabBultas tieshaam nbuus neko taalu priekshaa Skudeerijai, kad shameejie motoru pilnaa jaudaa iegrieziis.
Ņem vērā, ka uzgriežot abiem vienādu jaudu tāpat nemainās, viens mūk, otrs ķer.
Trust me, nebija 100%.
Diemžēl es tevi arī sarūgtinšu, Ferrari uz Austrāliju ne tuvu nebija uzgriezuši max jaudu
Baigi nesarūgtināji, jo tā jau ir pagātne un ferrāri nepanāca merc, vismaz, ne tik ļoti, lai kaut sajustu otro vietu.
Taču es sarūgtināju ferrari fanus, jo teicu nākotnes formā. 🙂
Tik lieta tāda, ka Mercedes strādāja ar max jaudu
punkts nr 2 – Vācijas Grand Prix nav vienīgā lieta ko Vācijā nevar dabūt – šitie zēni 100% zin –
https://www.youtube.com/watch?v=wl7fgTcd4Aw
Ja jau Toto Volfs sāk bīdīt šitādus tekstus, tas nozīmē, ka tam ir pamats (varbūt meklē atkāpšanās ceļu). Williams jau paziņoja, ka šogad īpaši iespringt netaisās. RedBull ir aizņemti ar iekšējam lietām. Līdz ar to domāju, ka šis gads nebūs bezcerīgs priekš Ferrari un kāds no tituliem ir iespējams.
Optimisma došana oponentam 😀
Visās f1 intervijās katra komanda par pārējām saka, ka cik ļoti labāki, ātrāki un nu simts punkti būs ahūnā cīņa
Skatos Klaavushka ka tev ļoti kaitina Enco Ferrari zimols 😀 ne pavēlti Ferrari nolīga leģendāro konstruktoru un ģēniju rory byrne:) un ne pa vēlti un bez sakritības S.Vettelam ir 5 numurs tapat kā bija Mihaelam. kad vinsh kāpa virsotnē…. nekas viss var mainīties.. Piekrītu Egilam un Ārim 🙂 kur nu vel S.Vettels panjēma sev līdz uz Ferrari vienību nu jau bijushos Red Bull darbiniekus. jūtu ka ši komanda drīz pajuks,jo matešics vai ka vinju tur sauc,un do Dr helmut Marco,shie cilvēki nemāk zaudēt,bet sudzās par motoriem. Shame,shame:) bet citas komandas plano un dara,un agri vai vēlu Mercedesi tiks panākti… Amen 🙂
You damn right!
tavam staastam gribaas piemetinaat kaarteejo Alfona feileri. pagaash sezonas beigaas teica ka iet uz Maklaren jo vinjam nav laika gaidiit uz Ferrari progresu. 🙂 taa ieberzaas!!! un, neba jau pirmo reizi brrdainais Muhameds (tik bez turbaana) maina komandu nepareizajaa laikaa.
Es kā reiz par to pašu šodien domāju. Tikai nevis Alonso ieberzās ar nepareizu izvēli, bet drīzāk viņu palūdza aiziet.. Protams, tie ir tikai mani pieņēmumi, bet neticu, ka komandas iekšienē nezināja, cik jaudīgs aparāts būs 2015. gadam.. Tāpēc, ja zināja un bija izvēle, tad kapēc iet uz pagaidām experimentālu komandu, kur tuvākos gados var nebūt vispār nekādu panākumu?
vis var buut. Uzace pietiekami daudz chikas Skudeerijai izkala, lai buutu iemesls atvadaam.
ar taadu skilu kad verenais spiedeejs izspiezh OK rezultaatu no grabazhaam nepietiek. 2010. gadaa vinjam bija labs vaagjis. kad jaacelj tituls, tad tik churinja izspiezhaas.